تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اندونزی

جزیره بینتان ، یکی از زیباترین جزایر اندونزی | Bintan Island 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جزیره بینتان اندونزی

در این مطلب از مجله تاپ تراول شما را با جزیره بینتان اندونزی ، یکی از زیباترین جزایر دنیا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اندونزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر دنیا، بیش از هر مقصد گردشگری دیگری دارای جزیره است. جزایر اندونزی که در اطراف خط استوا پراکنده شده‌اند، سرشار از زیبایی وصف‌ناشدنی هستند. برخی از آن‌ها مقصد جذابی برای موج‌سواران محسوب می‌شوند، درحالی‌که برخی دیگر به خاطر داشتن گونه‌های جانوری بومی و خاص شهرت دارند.

زیبایی طبیعی بی‌پایان تقریبا در همه‌جا قابل‌مشاهده است؛ اقیانوس زیبا در این منطقه با تپه‌های سرسبز، طبیعت وحشی، میراث فرهنگی مسحورکننده و جاذبه‌های فراوان دیگر ادغام شده است.جزیره بینتان اندونزی

بینتان ، یکی از جزایر مجمع الجزایر ریائو (Riau ) در اندونزی است که بزرگترین آنها نیز به شمار می رود. این جزیره با فاصله 50 دقیقه از سنگاپور قرار گرفته است و به نوعی می توان گفت نسبت به اندونزی دورتر است تا سنگاپور و مالزی و به همین دلیل آن را می توان جزیره ای دورافتاده در اندونزی دانست.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

با اینحال ، بینتان با وجود ریزورت های کلاس بالا ، زمین های گلف با کیفیت جهانی و اتمسفر رویایی و شاداب ساحلی ، مقصدی محبوب برای بسیاری از گردشگران به شمار می آید بخصوص آنهایی که به بالی سفر کرده اند و این بار تصمیم دارند به مقصدی متفاوت تر  در اندونزی بروند.جزیره بینتان اندونزی

این جزیره اقامتی مقصدی محبوب از سمت کشور سنگاپور بوده و از طریق یک مسیر دریایی یک‌ساعته قابل‌دسترس است. علیرغم وجود هتل‌های بین‌المللی و صحبت به زبان انگلیسی در اینجا، جزیره بینتان بخش دوست‌داشتنی استان ریائو در اندونزی محسوب می‌شود.

این بهشت شرقی به لطف محبوبیت خود در خارج از کشور، یک جواهر گردشگری متمایز بوده و شباهتی به جزایر منطقه سوماترا ندارد. اقامتگاه‌های لوکس و جاذبه‌های تفریحی مدرن و متفاوت در سراسر این جزیره یافت می‌شود. اولین حوضچه آب شور در منطقه جنوب شرق آسیا، یک باشگاه پرواز برای سوار شدن بر هواپیماهای دریایی و تفریحات دیگر، بخشی از جاذبه‌های این جزیره هستند.جزیره بینتان اندونزی

بینتان ساحلی وسیع دارد که از شن های سفید تشکیل شده اند ، به طور رسمی ده ریزورت ساحلی ، چهار زمین گلف وسیع و امکانات تفریحی متعدد دیگری در این جزیره وجود دارد.

 امروزه این جزیره یک مقصد محبوب جهانی برای گردشگران ورزشی به شمار می رود به طوری که سالانه ورزشکاران زیادی برای مسابقات ماراتون یا گلف به اینجا می آیند. اخیرا ، برای جذب گردشگر بیشتر ، یک دریاچه دست ساز نیز در میان ریزورت های لوکس و درجه یک این جزیره ساخته شده است.جزیره بینتان اندونزی

جزیره بینتان تقریبا سه برابر سنگاپور است ، با این تفاوت که حداقل 5 میلیون ساکن کمتر از آن دارد. تقریبا 340000 نفر در این جزیره آرام زندگی می کنند. برای رفتن به این جزیره می توانید به شهر جاکارتا در اندونزی بروید ، از آنجا روزانه پروازهایی به فرودگاه راجا حاجی فی سبیل لله ( Raja Haji Fisabililah Airport ) در جزیره بینتان صورت می گیرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *