تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا

جزیره یورگوردن استکهلم سوئد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جزیره یورگوردن استکهلم سوئد

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی اروپا در مجله گردشگری تاپ تراول در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در سوئد آشنا کنیم. این جای دیدنی که جزیره یورگوردن استکهلم نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد سوئد می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

  استکهلم، یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. فرقی نمی کند که چند بار به این شهر سفر نمایید، هر بار، جاذبه ای دیدنی، شما را شگفت زده می کند. هر جایی که در این شهر پا بگذارید، منظره ای زیبا و مناسب برای عکاسی دارد از پارک گرفته تا بندر. خانه های رنگارنگ قدیمی که قدمت آنها به صدها سال پیش برمی گردد، در کنار هم به زیبایی قرار گرفته اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقالات بیشتر بخوانید:


استکهلم جزو مقصدهای گردشگری گران است اما هر ریالی که بابت سفر به این شهر هزینه نمایید، بدون شک ارزشش را دارد. به علت آبراهه های زیاد موجود در این شهر، استکهلم را گاهی ” ونیز شمال ” می ‏نامند. مکان استکهلم برای اولین بار در حماسه های اسکاندیناوی به نام آگنافیت ذکر گردیده است و نام آن در کتاب شعر هیمس کرینگلا اسنوری استورلوسون به آگنی شاه ربط داده گردیده است.

یورگوردن جزیره ای در مرکز شهر استکهلم، سوئد است.

جزیره یورگوردن استکهلم سوئد
جزیره یورگوردن استکهلم سوئد

در این جزیره بناهای تاریخی، موزه ها، نگارخانه ها، شهربازی گرونا لوند، منطقه کوچک مسکونی، بندرگاه قایق های بادبانی و مراتع قرار دارد.

این جزیره به همان اندازه که برای گردشگران و مسافران جذاب است، اهالی شهر استهکلم را نیز جذب خود می کند. در فصل تابستان که روزها بلندتر و شب ها کوتاه تر است جمعیت بیشتری در جزیره یورگوردن دیده می شوند که برای تفریح به این جزیره عزیمت کرده اند.

بناهای تاریخی، شهربازی، پارک و موزه های بسیاری در جزیره دیده می شوند که این مکان را به جایگاه مناسبی برای تفریح و پیک نیک تبدیل نموده است. در صورتی که در پی هیجان هستید می توانید به شهربازی گرونا لوند بروید، سواری ترن ها را امتحان نمایید یا بازی های کامپیوتری را انتخاب نمایید.

جزیره یورگوردن استکهلم سوئد
جزیره یورگوردن استکهلم سوئد

حتی می توانید سواری های پر شور دیگر را نیز تجربه نمایید و یا در کنسرت های اشتیاق آور جزیره یورگوردن کمپانی نمایید. البته در صورتی که بخواهید با تاریخ این شهر آشنا شوید باید به موزه های درون جزیره بروید و از موزه رو باز اِسکانسِن، موزه واسا، موزه آبا و موزه های جزیره دیدن نمایید.

گردشگران برای رفت و آمد در مسیر جنگلی می توانند دوچرخه اجاره کنند و از تماشای این مسیر لذت ببرند. باز هم می توانید برای تجربه ی حس و حالی پر از شور و تب و تاب در این جزیره قایق سواری نمایید تا به مکان های دیگر دسترسی داشته باشید.

جزیره یورگوردن استکهلم سوئد
جزیره یورگوردن استکهلم سوئد

دسترسی به جزیره یورگوردن استکهلم

دسترسی به یورگوردن از طریق مترو و اتوبوس و تراموا نیز به راحتی میسر است، حتی شما از مرکز شهر استهکلم به مدت 15 دقیقه به جزیره یورگوردن خواهید رسید.

زیبایی های طبیعی این محدوده چشمان همه را به خود خیره می کند و از انواع سرگرمی ها در جزیره یورگوردن می توانید لذت ببرید. تمام این ها دلیلی بر جذب توریست و گردشگران است.

جزیره یورگوردن استکهلم سوئد
جزیره یورگوردن استکهلم سوئد

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *