تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گرجستان

جشنواره جم گرجستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جشنواره جم گرجستان

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول در قسمت مقالات گرجستان به سراغ جشنواره جم گرجستان می رویم و آن را مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هر ساله خوانندگان معروف زیادی برای کمپانی در کنسرت گرجستان در شهر های تفلیس، باتومی و حتی آناکلیا حاضر می شوند. کنسرت گرجستان رویدادی سراسر هیجان، انرژی و آندرنالین است. کنسرت های گرجستان غالبا در ماه های خرداد تا شهریور برگزار می شوند. از معروف ترین سالن های کنسرت این کشور به سالن هامالیر گرجستان می توان اشاره کرد که هر ساله پذیرای خوانندگان مشهوری از سراسر دنیا است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جم فست یک ماراتن موزیک الکترونیک در شهر آناکلیا از کشور گرجستان است.

آناکلیا در ساحل غربی گرجستان واقع شده که آب و هوای عالی و مناظر فوق العاده دریای سیاه را در آن منطقه می توانید تجربه نمایید.

جشنواره جم گرجستان
جشنواره جم گرجستان

فستیوال جم که مخفف فستیوال موسیقی الکترونیک گرجستان است ، از سال 2015 در این مکان در حال اجرا و برگزاری می باشد. در این فستیوال بزرگ کنسرت ساحلی به همراه برنامه های متنوع برگزار خواهد شد و جمعیت قابل توجهی را به خود جذب می نماید. موسیقی با منظره جذاب و دیدنی و فوق العاده غروب خورشید در ساحل و غذاهای سنتی و محلی گرجستانی و حتی جنگ با بالشت یا به اصطلاح بالشت بازی را می توانید تجربه کنید.

خاطره ای کم نظیر و به یادماندنی در جشنواره تابستانی موسیقی الکترونیک جهان در شهر دنج و آرام آناکلیا در کشور گرجستان و در کنار ساحل بسیار زیبای دریای سیاه را تجربه کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *