تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آلمان

جنگل سیاه آلمان | Black Forest 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جنگل سیاه آلمان

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آلمان یکی از جاذبه های بسیار زیبای آلمان یعنی جنگل سیاه را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی این کشور محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

جنگل سیاه رشته کوه جنگلی در ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان است که از سوی جنوب و غرب محدود به درهٔ راین است. بلندترین قلهٔ این منطقه قلهٔ فلدبرگ با ۱٬۴۹۳ متر بلندی است. نام جنگل سیاه بخاطر رنگ سبز تیره در چشم اندازهای آنست که از رویش درختان کاج فراوان این جنگل پدید آمده است. کیک جنگل سیاه نیز از همین منطقه ریشه گرفته است.

این جنگل از غرب تا رود راین و از جنوب تا دامنه های کوه آلپ در سوییس کشیده گردیده است. البته که اسم جنگل سیاه آلمان در همان نخستین بار شاید شوم به نظر برسد اما با ورود به آن وارد دنیایی شگفت انگیز از زیبایی خواهید شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تراکم درختان و بوته و بوته زار ها در جنگل سیاه آلمان به اندازه ای است که تجسم زیبایی وصف ناپذیری را در ذهن به وجود می آورد و در آغوش آن خانه هایی موجود است که از سال های سال قبل بر جای مانده است، خانه هایی که سبک قرون وسطایی شان باعث شده تا گردشگران زیادی جذب آن ها شود. البته این جنگل از زمان های دور زادگاه داستان ها و قصه های زیادی بوده است، قصه هایی که بیشتر آن ها از شوم بودن آن گفته اند و افراد را از رفتن به آن منع کرده اند.

جنگل سیاه آلمان

این منطقه از آن دست جاهایی است که همواره پوشیده در مه است، گاهی این مه تا اندازه ای زیاد است که حتی تا ۲ متری هم قابل رویت نیست. مشهورترین مسیر این جنگل جایی به نام تیمبرلند است که در اصل یک مسیر مارپیچ است که از میان انبوه درختان عبور می کند، مسیری که پوشیده از برگ قرمز رنگ در ختان صنوبر است و هر لحظه این حقیقت را پر رنگ تر می کند که ممکن است این جا همان جادوگر افسانه ای زندگی کند که برای رسیدن به اهداف خود کارهای وحشتناک زیادی می کند و به گرگ تبدیل خواهد شد.

مقالات بیشتر بخوانید:

حتی تا چند سال پیش تابلوهایی درمنطقه نصب شده بود که روی آن ها نوشته بود در این مسیرها قدم نگذارید، البته هیچ وقت مشخص نشد که دقیقا این تابلوها را چه کسی قرار داده اما برخی از افراد محلی گفته اند که اتفاقات عجیب زیادی در جنگل سیاه آلمان افتاده و خود آن ها هم جرات ندارند تنها به این جنگل بروند.

همه ی این ها به کنار، درختان کاج شاخه دارد و بلند بالایی که مانع رسیدن درست نور خورشد می شوند، حس راز آلود بودن این جنگل را بیشتر می کنند.

جنگل سیاه آلمان

بهترین زمان برای بازدید

با همه ی این ها در صورتی که دوست دارید تا مثل هزاران و میلیون ها گردشگر ماجراجوی دیگر شما هم از این منطقه دیدن کنید، اوایل فصل پاییز را برای آن انتخاب کنید. در فصل پاییز چندین لایه از برگ سراسر زمین را می پشاند و خش خش آن ها در کنار عبور گوزن های شاخدار منظره ای بسیار رویایی را مجسم می کند.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *