تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اندونزی

جنگل میمون اوبود در بالی ، اندونزی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جنگل میمون اوبود

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با جنگل میمون اوبود بالی در کشور اندونزی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

جنگل میمون اوبود بالی (Monkey Forest ubud) یا جنگل مقدس میمون یکی از محبوب ترین جاذبه های ابود بالی می باشد؛ جنگل میمون های اندونزی حدود ۱۱ هکتار مساحت دارد و یک پناهگاه جنگل طبیعی است که تعداد زیادی از گونه‌های زیبای درخت که به خوبی از میمون‌ها محافظت می کنند، در آن وجود دارد. این جنگل درست در نزدیکی مرکز شهر ابود بالی قرار گرفته است.

پناهگاه جنگل میمون مقدس در انتهای جاده جنگل میمون ها و در یکی از بناهای هندوهای بالی و در نزدیکی مرکز شهر ابود بالی واقع است. در این پناهگاه جنگلی صدها میمون ماسکا یا نوعی میمون گستاخ در داخل معابد موجود در پناهگاه زندگی می کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جنگل میمون اوبودسه معبد مقدس پورا دالم یا معبد مرگ، معبد حمام مقدس و پورا پراجاپاتی یا معبد ترحیمی یا مرده سوزی در داخل جنگل هستند. طبیعت و فضای پارک جنگلی میمون‌های بالی با پوشش گیاهی خاص برای دوستداران هیجان و ترس و وحشت میتواند فوق العاده جالب باشد. بازیگوشی، جنب و جوش و تحرک بسیار میمون ها در این جنگل بر روی درختان و اطرف تان شما را ترغیب به دوستی با آنها می کند. پناهگاه جنگلی میمون با تمام زیبایی های طبیعی و فضای سرسبز و حیرت آورش میزبان بسیاری از دوستداران حیات وحش و طبیعت گردی است.

جنگل میمون اوبود در حال حاضر، حدود 340 عدد Macaques دراز دُم و حتی کوتاه دَم در جنگل میمون اوبود دیده می‌شود که کوتاه دم‌های آن بسیار شبیه به انسان است. بر خلاف دراز دم‌ها که فقط در جنگل زندگی می‌کنند، کوتاه دم‌ها در مزارع برنج و روستاها یافت می‌شوند. جالب است بدانید که در جزیره بالی، میمون‌ها حیوانات مقدسی محسوب می‌شوند و این جنگل هم به نوعی یک جنگل مقدس است. گردشگران در کنار بازدید از جنگل میمون اوبود می‌توانند از معبد مرگ که در اطراف این جنگل قرار دارد، دیدن کنند تا با آثار تاریخی اوبو هم از نزدیک آشنا شوند.

 میمون‌ها با دیدن اشیاء براق و جالب مانند عینک دودی، گوشی موبایل یا دوربین عکاسی به وجد آمده و ممکن است آنها را از شما بدزدند. بنابراین توصیه می‌شود حدالامکان اشیا قیمتی خود را دور از دسترس آنها قرار دهید. در ساعاتی از روز و با مشورت با راهنمای تور یا کارکنان پارک جنگلی، می‌توانید به میمون‌های پارک جنگی میمون‌های بالی، غذا دهید. بادام‌ زمینی و موز، غذای موردعلاقه آنهاست. همچنین اگر هرکدام از اشیاء شما بدست این حیوانات پر جنب و جوش افتاد، می‌توانید ابتدا با غذا دادن به میمون‌ها، آنها سرگرم نموده و وسایل خود را پس بگیرید.

جنگل میمون اوبودتوصیه‌های ایمنی برای بازدید از جنگل میمون‌ها در تور بالی

دستورالعمل‌های متعددی برای بازدید از جنگل میمون ها بالی وجود دارند؛ دستورالعمل‌هایی که تماما برای امنیت مسافران تور بالی در نظر گرفته شده‌اند:

  • ندوید.
  • در صورت نزدیک شدن میمون‌ها به شما، وحشت‌زده نشوید.
  • سعی کنید با میمون‌ها چشم در چشم نشوید.
  • غذا را پنهان نکنید.
  • پاکت‌های پلاستیکی یا کاغذی همراه نداشته باشید.
  • مراقب وسایل ارزشمند خود باشید؛ میمون‌ها آنها را می‌دزدند.
  • میمون‌ها را لمس یا بغل نکنید، به خصوص بچه میمون‌ها؛ مادرها در قبال بچه‌هایشان رفتار دفاعی دارند.
  • به جز موز غذای دیگری به میمون‌ها ندهید.
  • اگر همراه با بچه‌های کوچک به جنگل میمون ها بالی آمده‌اید، در تمام لحظات مراقبشان باشید.
  • به یاد داشته باشید که این میمون‌ها در حیات وحش بزرگ شده‌اند و رفتارهایشان غیر قابل پیش‌بینی است.

جنگل میمون اوبود


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *