تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
یونان

حمل و نقل عمومی سانتورینی یونان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

حمل و نقل عمومی سانتورینی یونان

در این مقاله از قسمت معرفی کشور یونان در نظر داریم تا حمل و نقل عمومی سانتورینی یونان را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

شهر سانتورینی یونان به رنگ آمیزی ها متنوع و خیال انگیز و چیدمان خانه در کنار هم به طوری که شما را درون یک رؤیا قرار می دهد مشهور است. این رویای واقعی به عنوان نماد شهر یونان محسوب می شود. در صورتی که در پی یک جایی رمانتیک و جذاب و شگفت انگیز هستید با خرید بلیط هواپیما به سانتورینی این آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید.

اتوبوس

اتوبوس یکی از وسایل حمل و نقل پرطرفدار در سانتورینی است. مسیر حرکت اتوبوس های سانتورینی بسیار متنوع است و تقریبا تمام قسمت های جزیره را پوشش می دهد. در صورتی که قصد دارید تا از تمام نقاط توریستی سانتورینی بازدید کنید، نقشه شهر را تهیه کرده و با اتوبوس از این جاذبه ها بازدید کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تاکسی

تاکسی وسیله ای است که در هر نقطه ای از سانتورینی پیدا خواهد شد. تاکسی های سانتورینی در فرودگاه و میدان های اصلی ایستگاه دارند و قطعاً کرایه تاکسی گران تر از اتوبوس است. تاکسی های اینترنتی به یونان و سانتورینی هم راه پیدا کرده اند و می توانید از هر نقطه ای از سانتورینی تاکسی آنلاین بگیرید.

حمل و نقل عمومی سانتورینی یونان
حمل و نقل عمومی سانتورینی یونان

کرایه ماشین و دوچرخه

کرایه ماشین یا دوچرخه پیشنهادی بسیار عالی برای گردش در سانتورینی در روزهای گرم تابستانی است. آژانس های کرایه خودرو زیادی در سطح شهر سانتورینی وجود دارند که به راحتی می توان از آن ها خودرو کرایه کرد، البته باید به این مسئله توجه داشت که برای رانندگی در سطح شهر باید گواهینامه بین المللی داشت. دوچرخه هم وسیله بسیار ایده آلی برای گشت و گذار در سطح شهر سانتورینی است، استفاده از نقشه و اپلیکیشن های راهنما در خیابان های پیچ درپیچ سانتورینی پیشنهاد می شود.

قایق

برای گردش در جزیره های نزدیک سانتورینی قایق وسیله بسیار مناسبی است و قایق هایی برای اجاره و با راننده در بندرهای سانتورینی دیده می شود.

الاغ

شاید دیدن این اسم در لیست وسایل حمل و نقل عمومی یک شهر بسیار عجیب باشد، ولی درست دیده اید، الاغ! در خیلی از قسمت های سانتورینی خانه ها روی صخره های مرتفعی قرار دارند. در مسیر بندرهای قدیمی تا مرکز شهر باید از الاغ استفاده کرد و هیچ وسیله حمل و نقل مدرنی به این قسمت شهر راه پیدا ننموده است.

حمل و نقل عمومی سانتورینی یونان
حمل و نقل عمومی سانتورینی یونان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *