تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, کیش

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش

اگر اهل سفر و گردش هستید که حتما با هتل ترنج کیش آشنایی دارید. اگر این‌ چنین نیست، پیشنهاد می‌کنم با ما همراه باشید تا هتلی بزرگ، مجلل، نوآور و جدید را بشناسید.

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

یکی از معدود گزینه‌های جذاب و دوست‌داشتنی است که بر هر هدفی می‌چربد. حتما هستند کسانی که با شناخت کامل این هتل بدون این‌که بخواهند به کیش بروند، بلیط این جزیره را بخرند. پروژه هتل ترنج در سال 1394 به اتمام رسید. اما چرا هتل ترنج؟

این هتل یکی از معدود اقامتگاه‌های گردشگری در خاورمیانه است که تعدادی واحد اقامتی روی دریا دارد؛ بله روی دریا! هتل ترنج کیش اولین هتل روی دریا در خاورمیانه و جزو پنج مورد اول آسیاست؛ پس از این نظر اهمیت بسیار زیادی دارد. با این‌که این پروژه نوآورانه و جدید بود؛ اما چالش‌های بسیار زیادی را پیش‌رو داشت.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اولین چالش هتل مساله زیست محیطی آن بود. طبیعتا با ساخت‌وساز در محیط دریا، گونه‌های جانوری و گیاهی در خطر قرار می‌گیرند و همین دلیل بود که چندین بار ساخت هتل ترنج را متوقف کرد. با این‌حال فعالان این عرصه با انتخاب درست موقعیت مکانی هتل و انتخاب مواد باعث شدند که این خطر به کم‌ترین حد ممکن برسد.

چالش بعدی طراحی و شکل ساخت آن است. مهندسان و طراحان ایرانی و خارجی با الهام از بته جقه طرح ایرانی روی پارچه‌های دست‌ساز ایرانی هتل ترنج را ساختند. شکل دو خط منحنی که در هم فرو رفته‌اند.

اما این هتل ویژگی‌هایی هم دارد که انتخاب را برای شما ساده می‌کند. از جمله ویژگی‌های هتل ترنج می‌توان به شیشه‌های کارشده کف اتاق یا وان و چمن مصنوعی اشاره کرد که در سقف همه واحدهای روی آب قرار دارند. با این روش دید شما برای غروب و تماشای کف دریا بسیار باز و راحت است.

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش

امکانات و خدمات هتل

این‌که نسبت‌به هتل ترنج نظر بدی داشته باشیم، اصلا کار درستی نیست. هتلی پنج ستاره با بالاترین گواهی‌های بین‌المللی که می‌توان داشت در شمال غرب جزیره زیبای کیش ساخته شده؛ پس بدون چون‌و‌چرا هتلش را رزرو کنید!

هتل ترنج کیش خدمات و امکانات بسیار خوبی دارد. در همه اتاق‌های این هتل به‌صورت یکپارچه و مساوی امکاناتی مثل تلویزیون، چای‌ساز، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، پاورسوئیچ، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، روم‌سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، آب، بالکن، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، شبکه پخش فیلم، میزتحریر، مینی‌بار، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفای حریق و تلویزیون قرار دارد.

همان‌طورکه مطالعه کردید، موارد گفته شده امکاناتی هستند که در اتاق های هتل ترنج کیش علی بابا وجود دارد. در این هتل امکانات و خدمات کاملی هم به‌صورت عمومی در نظر گرفته شده است.

اگر اهل ورزش هستید، در این هتل باشگاه بدنسازی، زمین ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، سالن ورزشی، زمین فوتبال و تنیس و… در نظر گرفته شده است. اینکه بخواهید بعد از ورزش در کافه یا رستورانی، نوشیدنی سفارش دهید یا غذایی بخورید امری طبیعی است. شما می‌توانید برای سفارش نوشیدنی یا دسر سراغ کافه ترنج هتل بروید. درصورتی‌که قصد دارید حجم زیادی پروتئین به بدنتان برسانید دو گزینه پیش رویتان است؛ این هتل دو رستوران دارد. یکی از آن‌ها روی آب است که به نام رستوران خورشید شناخته می‌شود. نمای بسیار زیبا با انواع غذاهای ایرانی و خارجی از ویژگی‌های این هتل است.

گزینه دوم رستوران گلف هتل ترنج به‌شمار می‌رود که در ساحل هتل ساخته شده است. این رستوران نیز دست کمی از رستوران خورشید ندارد و شاید فقط در نما و ویو کمی مشکل داشته باشد.

اما باید بدانید که خدمات و امکانات این هتل به همین جا ختم نمی‌شود. در هتل ترنچ آتلیه عکاسی، دستگاه‌های اداری ATM، خدمات باربری، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت، خدمات پذیرایی ویژه و… فعال است.

موقعیت مکانی

شاید تنها مشکل این هتل موقعیت مکانی آن باشد. همان‌طورکه اول متن ذکر شد، این هتل به‌دلیل شرایط زیست محیطی گزینه‌های زیادی برای موقعیت هتل نداشته است. همین امر باعث شده هتل را در نقطه‌ای دورتر از دیگر هتل‌ها نسبت‌ به مرکز شهر بسازند. این هتل در شمال غربی جزیره ساخته شده است. جایی که تقریبا تا فاصله 800 متر اطرافش ساختمانی نیست. البته جاده دو چرخه‌سواری تا آنجا می‌رود و نیازی به نگرانی بابت مسیر نیست.

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری کیش

با توجه به  این‌که موقعیت مکانی هتل دور از شهر واقع شده، نباید انتظار فاصله کم‌تر از یک کیلومتر تا مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری مرکز شهر داشت. نزدیک‌ترین نقطه گردشگری به این هتل، مجموعه ورزشی میرمهنا و موزه مردم شناسی میرمهناست که تقریبا یک کیلومتر با هتل فاصله دارند. در ادامه فاصله هتل تا تعدادی از مراکز مهم گردشگری کیش را می‌آوریم.

فاصله هتل ترنج تا مسیر ویژه دوچرخه‌سواری؛ شش کیلومتر و 317 متر

فاصله هتل ترنج تا کشتی یونانی؛ شش کیلومتر و 379 متر

فاصله هتل ترنج تا شهر باستانی حریره؛ شش کیلومتر و 920 متر

فاصله هتل ترنج تا فرودگاه؛ 10 کیلومتر و 838 متر

فاصله هتل ترنج تا پلاژ بانوان؛ 11 کیلومتر و 544 متر

فاصله هتل ترنج تا بلوار ساحل؛ 13 کیلومتر و 381 متر

فاصله هتل ترنج تا بازار پردیس دو؛ 15 کیلومتر و 506 متر

بیشتر بخوانید : هتل میراژ و پارسیان کیش را میشناسید؟

رزرو هتل از علی بابا

اگر تاکنون تجربه رزرو هتل از علی بابا را داشته‌اید، پس حتما می‌دانید که رزرو از این سایت چه ویژگی‌هایی دارد. پیشنهاد می‌کنم آن‌ها را با دیگر کاربران نیز به‌اشتراک بگذارید. علی بابا خود را ملزم می‌داند که خدماتش را با کم‌ترین قیمت ممکن برای مردم عرضه کند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *