تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دبی, معرفی تور

جذابیت های خرید تور دبی در تابستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

انتخاب مقصد خارجی، یکی از هیجان انگیزترین تصمیماتی است که هر فرد برای تعطیلات خود می‌گیرد. شهر دبی، یکی از پرطرفدارترین مقصدهای آسیاست و همواره گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند. دبی در کشور امارات متحده عربی قرار گرفته است و فاصله کم آن با ایران باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای مردم کشور ما تبدیل شود. این شهر در نزدیکی دریای خلیج فارس قرار گرفته است و آب و هوایی گرم و خشک دارد.

خرید تور دبی در تابستان

اگر در فکر برنامه ریزی یک فر خوش و هیجان انگیز برای خود و همراهانتان هستید، پیشنهاد ما به شما گردش و تفریح در دبی است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این مقصد محبوب اطلاعات مفیدی به شما بدهیم.

چرا تور دبی را بخریم؟

پیش از آن که تور دبی را رزرو و خریداری کنید، بهتر است چند فکت یا حقیقت درباره این شهر بدانید. این حقایق به شما کمک می‌کنند سفر خود را با آگاهی بیشتری شروع کنید و بتوانید برای اقامت کوتاه خود در این شهر، تصمیمات بهتری بگیرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • جالب است بدانید که شهر دبی با این عظمت و شهرت جهانی خود، پایتخت کشور امارات نیست! دبی فقط یکی از شهرهای بزرگ امارات است و پایتخت این کشور شهر ابوظبی است.
  • بلافاصله بعد از ورود به شهر دبی و تماشای لباس مردم محلی آن، متوجه خواهید شد که دین رسمی و رایج مردم این شهر اسلام است. در دبی، مساجد بسیاری وجود دارد که در هنگام اذان، یکی از شلوغ‌ترین نقاط شهر می‌شود. با این حال، این شهر مهاجران زیادی از مناطق مختلف دنیا مانند هند و ایران دارد همین امر باعث شده ادیانی همچون مسیحیت، بودائیسم، و هندو نیز در دبی وجود داشته باشد.
  • مهاجران زیادی از شهر بستک استان هرمزگان به شهر دبی نقل مکان کرده اند و در محله‌ای ساکن شدند و به همین دلیل نام این محله بستکیه شده است. در این محله بازاری وجود دارد که فروشندگان آن به زبان فارسی با گویش جنوبی صحبت می‌کنند.

خرید تور دبی در تابستان

  • زبان رسمی مردم دبی، عربی است؛ با این حال زبان انگلیسی در این شهر بیشتر رایج است. چرا که در این شهر اقوام زیادی از سراسر دنیا برای سفر، تجارت، و تحصیل زندگی می‌کنند.
  • عده زیادی تصور می‌کنند که شهر دبی در خاورمیانه قرار دارد؛ اما باید بدانید که دبی هیچ ربطی به خاورمیانه ندارد و در قاره آسیا قرار دارد.
  • بلندترین سازه جهان، برج خلیفه است و در شهر دبی قرار دارد. برای ساختن برج خلیفه، بیشتر از 22 میلیون نفر ساعت‌ها کار کرده‌اند و مبلغ 1 و نیم بیلیون دلار خرج شده است! این برج 163 طبقه دارد و مرتفع‌ترین مسجد دنیا در طبقه 158 ام این برج قرار دارد. این بنا مجموعه‌ای از بلندترین‌هاست، مرتفع‌ترین استخر دنیا در طبقه 76 ام، و مرتفع ترین کلوپ شبانه در طبقه 144 ام برج خلیفه ساخته شده اند. جالب است بدانید که آسانسور برج خلیفه با 18 متر در ثانیه، لقب سریع‌ترین آسانسور جهان را به خود اختصاص داده است.
  • در دبی، دستگاه‌های خودپردازی وجود دارند که شمش طلا می‌دهند. این شهر از نظر طلا بسیار غنی است و به همین خاطر بازارهای طلا فروشی زیادی دارد. در بازار محله‌ هندی‌های دبی می‌توانید مجلل‌ترین و سنگین‌ترین زیورآلات جهان را پیدا کنید.
  • در دبی، درآمد افراد هیچ مالیاتی ندارد.
  • در ماه رمضان به برج خلیفه نروید و در طبقات بالای آن اقامت نداشته باشید. چرا که اگر در برج خلیفه باشید روزه گرفتن در رمضان بیشتر طول می‌کشد. برج خلیفه به قدری بلند است که افراد بالای طبقه 80 در واقع ساعات بیشتری از مردم در سطح خیابان آفتاب می‌گیرند. برج خلیفه آنقدر بلند است که ساکنان طبقه 150 به بالا، خورشید را بیشتر از بقیه مردم در دبی می‌بینند. این بدان معناست که آن‌ها برای افطار در رمضان باید بیشتر صبر کنند، زیرا پایان روزه به زمان غروب خورشید بستگی دارد.
  • درصد جنایت در دبی صفر است. در این شهر قوانین سرسختانه‌ای وجود دارد و در واقع کسی جرئت جرم کردن را ندارد!
  • در دبی بنزین ارزان‌تر از آب است.

حال که این نکات را درباره دبی دانستید، به احتمال زیاد برای سفر به دبی متقاعد شده اید. در ادامه با ما همراه باشید تا شرایط سفر به دبی را برای شما شرح دهیم.

خرید تور دبی در تابستان

در چه فصلی تور دبی را خریداری کنیم؟

همانطور که از موقعیت جغرافیایی دبی پیداست، آب و هوای این شهر بیابانی و گرمسیری است. در ماه‌‌های دسامبر و مارس، آب و هوا گرم و کمی بارانی می‌شود. بهترین فصل سفر به دبی و بهترین زمان برای خرید تور دوبی که هوا کمی خنک می‌شود، ماه دسامبر و مارس است. در این ماه‌ها از سال، قیمت تور دبی به خاطر افزایش چشمگیر مسافران به اوج می‌رسد. بنابراین اگر می‌خواهید تور دبی ارزان را خریداری کنید، می‌توانید با مشاوران کوله بار تماس بگیرید تا آفر تور دبی و تور لحظه آخری دبی را به شما ارائه دهند. اگر طاقت گرما را دارید، می‌توانید در ماه‌های دیگر سال سفر کنید تا هزینه سفرتان کم شود و بتوانید تور دبی ارزان را خریداری کنید.

آژانس مسافرتی کوله بار ارائه دهنده انواع خدمات مسافرتی است و برای سفر شما به دبی، تورهای دبی را آماده کرده است. خدمات تورهای دبی کوله بار شامل موارد زیر می‌شود:

  • بلیت رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • ناهار
  • شام
  • نوشیدنی
  • گشت شهری
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

برای خرید تور دبی و اطلاع از قیمت تورهای امارات ارزان می‌توانید به سایت کوله بار به آدرس www.koolehbar.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با مشاوران متخصص آژانس کوله بار تماس بگیرید و سؤالات خود را درباره تور دبی بپرسید.

قیمت تورهای دبی

قیمت تور دبی در طول سال، به عوامل مختلف و زیادی وابسته است. یکی از این عوامل آب و هوا و میزان رطوبت است. همانطور که پیش‌تر گفتیم، در فصل تابستان به خاطر گرمای طاقت فرسای دبی، مسافران کمتری تور دبی را خریداری می‌کنند. به همین دلیل در این فصل از سال قیمت تور دبی کاهش پیدا می‌کند. پس اگر می‌توانید گرما را تحمل کنید و وقت زیادی در شهر دبی و در فضای آزاد نگذرانید، در فصل تابستان راهی این شهر شوید.

اما برعکس، در فصول سرد سال تقاضای خرید تور دبی از طرف مسافران بالا می‌رود و به همین دلیل قیمت تور دبی نیز زیاد می‌شود. اگر می‌توانید برای تعطیلات خود پول بیشتری در نظر بگیرید، حتماً این کار را بکنید تا تعطیلات شما به یاد ماندنی شود و در همین فصل تور دبی را خریداری کنید. علاوه بر این شما می‌توانید تور لحظه آخری دبی و آفر تور دبی را از آژانس مسافرتی کوله بار بخواهید.

چرا با کوله بار سفر کنیم؟

خوش گذشتن به مسافران بیشتر از هر چیزی برای آژانس کوله بار اهمیت دارد. ما در کوله بار تلاش می‌کنیم تا مسافرانمان بهترین تجربه سفر خود را با تیم ما تجربه کنند. برای خرید تور دبی کافی است با شماره 02126353450 تماس بگیرید تا بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنیم. مشاوران کوله بار به شما در زمینه انتخاب تور، هتل، و پرواز بهترین مشاوره را ارائه می‌دهند تا بتوانید تصمیم درستی در انتخاب تور خود بگیرید. اگر قصد سفر به دیگر شهرهای توریستی دنیا همچون آنتالیا، استانبول، مالدیو، کوالالامپور، و پاریس را دارید، می‌توانید با کوله بارتماس بگیرید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *