تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, فرانسه

خیابان شانزه لیزه پاریس | Champs-Élysées 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

خیابان شانزه لیزه پاریس

در این مقاله به سراغ جاهای دیدنی اروپا می رویم تا یکی از جاذبه های بسیار زیبای پاریس یعنی خیابان شانزه لیزه را به شما معرفی کنیم. در ادامه با مجله تاپ تراول همراه باشید.

اروپا و کشور فرانسه دارای خیابان های بسیار زیاد و بسیار زیبایی می باشد که در جهان دارای شهرت خاصی هستند. شانزلیزه یا شانزه لیزه یکی از خیابان های اعیان نشین و از معابر اصلی شهر پاریس می باشد که در منطقه 8 پایتخت فرانسه یعنی پاریس واقع شده است. فرانسوی ها این خیابان را زیباترین خیابان جهان می دانند.

این خیابان با شکوه در قسمت منطقه هشتم پاریس واقع شده و حد فاصل مابین میدان کنکورد و میدان شارل دوگل که با نام میدان اِتوال در میان مردم شهرت دارد را شامل شده خواهد شد. خیابان شانزه لیزه دارای طول تقریبی دو کیلومتر و پهنای هفتاد متری بوده و به تنهایی جزو یکی از محورهای اصلی و تاریخی شهر به حساب می آید.خیابان شانزه لیزه پاریس


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

همچنین می توان گفت که در حدود بیش از هفتصد متر اولیه ی خیابان مزین شده به باغچه های کوچک زیبایی به نام Carres می باشد که به طور مربع مانند و منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته و سرسبزی آنها چشم عابران را نوازش می دهد.

اما از این ها که بگذریم نوبت به صحبت در رابطه با بخش تفریحات گردشگری شانره لیزه می رسد. شانره لیزه دارای کافه و رستوران های مختلف بسیاری به همراه سالن های سینما و تاتر مجهز بوده، که هرکدام از آنها در نوع خود بی نظیر می باشند.

هرکدام از رستوران های خیابان شانزه لیزه می تواند با سرو یک وعده غذایی خاص، عقل و هوش را از سرتان بپراند. همچنین خوردن یک فنجان قهوه بر روی تراس کافه هایش که به تمام خیابان دید دارند خالی از لطف نبوده و همواره در خاطرتان خواهد ماند.

اما شاید بتوان گفت که یکی از علت های اصلی محبوبیت خیابان شانزه لیزه، وجود مراکز خرید و برند های برتر موجود در دنیا بوده که خیلی از مردم را صرفا به علت خرید از این برند ها به سوی خود می کشاند.خیابان شانزه لیزه پاریس

از این حیث شانزه لیزه را می توان بهشت صنعت مد، پوشاک و خرید دانست که در آن می توانید با خیال راحت به خرید برند های مطرح و لوکس و یا حتی سوپر لوکس بپردازید بدون آن که نگران اصل بودن یا نبودنشان باشید.

البته قسمت اصلی این برند ها در خیابان مونتین قرار گرفته است. چنانچه می خواهید به سراغ این خیابان بروید باید سری به بخش جنوبی خیابان شانزه لیزه بزنید. در خیابان مونتین می توانید شاهد برند هایی برتری همچون شانل، دیور، لویی ویتون، پرادا و کارتیه باشد. همچنین بزرگ ترین شعبه از فروشگاه آدیداس در دنیا را می توانید در اینجا بیابید و به آن سری بزنید.خیابان شانزه لیزه پاریس

اما کار فقط به اینجا ختم نخواهد شد چرا که میتوان گفت در حدود 95% از برند های مطرح دنیا چه لوکس و چه عادی در خیابان شانزه لیزه برای خود شعبه ای افتتاح نموده اند که در صورتی که بخواهیم از همه آنها نام ببریم به لیست بلند بالایی بر می خوریم.

تمامی این مسائل باعث گردیده است که خیابان شانزه لیزه در پاریس، جزو خیابان های سوپر لوکس و محبوب دنیا به حساب آمده و بعد از خیابان شماره 5 در نیویورک، که گران ترین خیابان جهان است، رتبه ی دوم مقام گران ترین خیابان جهان را به خود اختصاص دهد. این مقام باعث گردیده است تا هر صد متر مربع از مغاره های این خیابان به قیمت یک و نیم میلیون دلاری خرید و فروش شود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *