تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, هند

دروازه هند دهلی نو 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دروازه هند دهلی نو

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی هند یکی از جاذبه های بسیار زیبای دهلی نو یعنی دروازه هند را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از دروازه های زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران مسافران کشور است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

دروازه هند که با نام ایندیا گیت India Gate نیز شناخته می شود که بنای یادبود ملی هند است. این دروازه در قلب شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان واقع شده است.

دروازه هند دهلی نو
دروازه هند دهلی نو

این دروازه سازه ای پر ابهت که به یاد ۹۰,۰۰۰ سرباز هندی که در طول جنگ جهانی اول جان خود را از دست دادند، ساخته گردیده است. Amar Jawan Jyoti شعله ای ابدی است که به طور ۲۴ ساعت شبانه روز، به احترام سربازانی که طی جنگ هند و پاکستان در سال ۱۹۷۱ کشته شدند در اینجا می سوزد. می توانید با اجاره ی یک قایق، در تالاب های اطراف این بنا به قایق سواری بپردازید. این کار فرصت تماشای شهر از چشم اندازی متفاوت را در اختیار شما می گذارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
دروازه هند دهلی نو
دروازه هند دهلی نو

دروازه هند یک بنای تاریخی از دوران استعمار بریتانیا بر کشور هند است که در ساحل دریای عربی قرار دارد. این مکان از آن دست نقاطی است که در سفر به مومبای باید حتما ببینید. در صورتی که روزی قرار باشد لوگویی برای مومبای طراحی کنند، به احتمال زیاد این سازه یکی از گزینه های انتخابی برای استفاده در این لوگو باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *