تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
جهانگردی, متفرقه

بهترین مکان ها برای سفر در فصل پاییز کجاست ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر در پاییز

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول به معرفی شهرها و مکان هایی که برای سفر در پاییز مناسب است خواهیم پرداخت. در ادامه همراه ما باشید.

همیشه سفر کردن شور و هیجان خاص خود را دارد و با تمام شدن تابستان کم کم دمای هوا پایین می آید و لذت سفر کردن را از خیلی افراد می گیرد ولی نگذارید پایین آمدن دمای هوا شور و اشتیاق سفر کردن از شما را بگیرد. فصل پاییز نیز مانند فصل های دیگر زیبایهای خاص خود را دارد. ما در این مقاله به معرفی مکان هایی که دمای هوای بالاتری دارند خواهیم پرداخت.

ویتنام

به ویتنام می‌روید؟ اشتهایتان را با خودتان بیاورید. در هانوی، با سوپ فو و بانچا، گوشت گریل شده با برنج ورمیشل، شروع کنید. در پایتخت امپراطوری سابق، هو (Hue)، سوپ تند بانبو هو، برنج پخته‌شده بانبئو و کامهن، یک کاسه شاهکار از صدف‌های کوچک و نودل برنج و ریشه گیاهان تازه را از دست ندهید.

در هوی (Hoi)، سوپ معروف منطقه، کائولاو و دسر گرم سیاه، چمدن را حتما تست کنید. در شهر هوچی مین، نودل هوتیئی و کرپ‌های چیپسی بان زئو را امتحان کنید. از قهوه کافه ترانگ ویتنامی بنوشید تا در طول تمام وعده‌ها شما را بیدار نگه دارد. با نشنال جئوگرافی بروید: از هانوی تا هوچی مین، همه را ببینید.سفر در پاییز


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هند

یک کشیش براهمی در کنار پله‌های رود گنگ در واراناسی نشسته است. این صحنه‌ها و هزاران نور در کنار گنگ در طول دیوالی پیدا می‌شود. نام دیوالی از ردیف (آوالی) لامپ‌های رس (دیا یا دیپا) می‌آید که هندی‌ها در خارج از خانه خود روشن می‌کنند. امروزه، نورها تنها شامل شمع‌ها برای روشن کردن خانه و فروشگاه‌ها نمی‌شوند، بلکه نور ال‌ای‌دی بر بناهای تاریخی و معابد می‌درخشد. آتش‌بازی را فراموش نکنید!

بینندگان دیوالی در پی دعای لاکشیمی، خدای سلامت هستند. در حالی که این تعطیلات در سراسر کشور برگزار می‌شود، ما جایپور را پیشنهاد می‌کنیم. از دژ ناهاراگار برای دیدن شهر نورانی در زیر پای خود، دیدن کنید و به جال محل، یک قصر نیمه غرق شده در دریاچه مان ساگار، غرق در نور، خیره شوید. از قبل برای این تعطیلات رزرو کنید، چون کشور در آشفتگی جشن‌ها در طول تعطیلات به سر می‌برد. با نشنال جئوگرافی بروید: بگذارید هند تعطیلات پاییزی شما را نورانی کند.

سفر در فصل پاییز
سفر در فصل پاییز

یونان

اگر انگور نظر شما را جلب نمی‌کند، دنبال برداشت محصول دیگری باشید. باغ‌های یونانی بر جذب توریست‌ها برای شرکت در برداشت زیتون، سرمایه‌گذاری می‌کنند، از مرحله چیدن میوه، فشار دادن آن‌ها برای خروج روغن و وعده‌های غذایی در دهکده‌ها.

نمی‌خواهید کار کنید؟ ما کماکان پیشنهاد سفر به یونان در پاییز را به شما می‌دهیم. ۲۳امین فستیوال سالیانه بین‌المللی فیلم در ۲۰ سپتامبر در آتن برگزار می‌شود و تا اوایل اکتبر ادامه دارد. از کوه لیکابتوس بالا بروید، از موزه ملی تاریخی دیدن کنید و در خرابه‌های باستانی بگردید.

عاشقان شنا می‌توانند سفری در روز به آگینا با کشتی داشته باشید و در خلیج سارونیک، یکی از سواحل بی‌شمار زیبای جزیره، شنا کنید. با نشنال جئوگرافی بروید: سفری ۱۱ روزه بروید یا در تفریحگاه کوهستانی آریستی و استراحتگاه ملی کاپاری، اقامت کنید.

سفر در فصل پاییز
سفر در فصل پاییز

فرانسه

با افزایش دما در این تابستان در فرانسه، ما پیشنهاد می‌کنیم زمانی برای تعطیلات پاییزی در بازدید از این کشور زیبا، ذخیره کنید. خوشبختانه، پاییز فصل برداشت در کشور انگور است و ما چشم‌اندازهای خود را در بورگاندی تنظیم کرده‌ایم. در حالی که محلی‌ها، زمان شروع چیدن انگور را تنظیم می‌کنند، تاکستان‌های بورگاندی به صورت سنتی در اواسط سپتامبر برداشت می‌شوند.

خوشبختانه، این زمان‌بندی همچنین، بازدید از روزهای میراث تاریخی فرانسه (France’s Journées du Patrimoine) که ۱۷۰۰۰ مکان تاریخی در کشور درهای خود را به روی مردم می‌گشایند، را در بر می‌گیرد. در اکتبر از فرانسه بازدید می‌کنید؟ در جشن فتدس وندانجس مونمارتر (محله هنرمندان و کافه‌های معروف پاریس) در پایتخت که از تاکستان‌های فعال در پاریس تجلیل می‌کند، شرکت کنید.

جشن امسال شامل، سخنرانی، موسیقی، کارگاه و آتش‌بازی در ساکره کوئر می‌شود. با نشنال جئوگرافی بروید: تعطیلاتی انگوری در پاریس و نورماندی داشته باشید.سفر در پاییز

زامبیا

با فیل‌های میوه‌خوار و میلیون‌ها میلیون خفاش، به حیات وحش بروید! حیات وحش زامبیا اطراف رودخانه‌ها و چاله‌های آب از می تا نوامبر (نیمه اردیبهشت تا هفته اول آذر) گرد هم می‌آیند که این امر سبب می‌شود پاییز ، زمانی عالی برای سافاری باشد.

در نوامبر سفر می‌کنید؟ به سمت کلبه مووه بروید تا نگاهی نزدیک به حیواناتی عجیب بیندازید: یک رمه فیل کوچک که در راهش به سمت جشن گرفتن منگو، در میان کلبه راه می‌رود. مسیری که یک روز با ماشین طول می‌کشد. ۱۰ میلیون خفاش میوه‌خوار آفریقایی مهاجر به گوشه‌ای از پارک ملی کاساناکا در اکتبر تا دسامبر، سرازیر می‌شوند.

بازدید از میراث جهانی موسی اوآ تونیا (آبشارهای ویکتوریا) را فراموش نکنید، جایی که می‌توانید در استخرهای لبه پرتگاه، تنها در این ماه‌های پرباران، شنا کنید. با نشنال جئوگرافی بروید: رژه فیل‌ها را در کلبه مووه از دست ندهید.

سفر در فصل پاییز
سفر در فصل پاییز

جزیره مارمولک

صخره حائل بزرگ، وسیع‌ترین اکوسیستم مرجانی در دنیا با میزبانی ۱۶۲۵ گونه ماهی است. با وجود گزارشاتی چون گرمایش دریا و پدیده سفید شدن مرجان‌ها، امیدواریم که اینجا همین‌طور باقی بماند. برای دیدن پدیده‌هایی چون تولید مثل مرجانی، پرورش پرنده‌های دریایی و فصل لانه‌سازی لاک‌پشت‌ها که پدیده‌های بهاری نیم‌کره جنوبی (استرالیا) هستند، باید سفر خود را در بازه زمانی پاییز نیم‌کره شمالی برنامه‌ریزی کنید (فصل‌ها در نیمکره شمالی و جنوبی برعکس هم هستند).

اگر بودجه به شما اجازه می‌دهد، در جزیره مارمولک اقامت کنید. نامگذاری این جزیره توسط جیمز کوک که مارمولک‌های بسیاری را زیر نظر می‌گرفت، انجام شده است. این جزیره با شهرت جهانی دارای مکان‌های معروفی برای شیرجه زدن مانند کدهل و ۲۴ ساحل مجزا است.

از توده‌های سنگی غافل نشوید، جایی که می‌توانید از طریق راه‌آهن خوش منظره کورانادا در تونل‌ها و جنگل بارانی باستانی، سواری کنید، یا دنبالتله کابین هوایی ۱۰-۶/۵ کیلومتری در طول منطقه گرمسیری مرطوب میراث جهانی باشید. با نشنال جئوگرافی بروید: مرجان‌های شگفت‌انگیز و جزیره مارمولک را کشف کنید.سفر در پاییز


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *