تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

دلفیناریوم برج میلاد تهران | Milad Tower Dolphinarium 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دلفیناریوم برج میلاد تهران

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت جاهای دیدنی ایران سفری به برج میلاد تهران خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبا به نام دلفیناریوم را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

دلفیناریوم برج میلاد اولین دلفیناریوم غیر ساحلی در خاورمیانه و دارای با تجربه ترین مربیان خاورمیانه در حد استاندارد های بین المللی می باشد. هم اکنون در این پارک، یک شیر دریایی و دو دلفین زندگی می کنند. دلفین ها با انجام حرکات آکروباتیک گردشگران را تشویق به بازدید از آن می کنند.

این مکان دارای وسعت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع می باشد و ظرفیت پذیرایی از بازدیدکنندگان روزانه در هر سانس ۱۲۰۰ نفر را داراست. پارک دلفین های برج میلاد تهران از طریق تکنولوژی شبیه سازی شده آب اقیانوس ویژگی نگهداری انواع پستانداران دریایی را فراهم نموده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

خیلی از شهروندان تهرانی از وجود دلفیانوریوم در برج میلاد تهران بی خبر هستند. جایی که امکان تماشای آب بازی دلفین های باهوش و همچنین گرفتن سلفی با آن ها فراهم است و می تواند یکی از هیجان انگیز ترین گردش های شهری را برای علاقمندان به ارمغان آورد.دلفیناریوم برج میلاد تهران

دلفیناریوم برج میلاد تهران، اولین و تنها دلفیناریوم غیر ساحلی ایران بوده که هر روز پذیرای شمار زیادی از علاقمندان به این حیوان دوست داشتنی و باهوش است. همانطور که قبلا در گزارش هرمز گردی توضیح دادیم، مشاهده دلفین ها را می توان در جزیره هرمز، رنگی ترین و خوراکی ترین جزیره ایران! مشاهده کرد.

پس لذت تماشای دلفین ها در کنار اتوبان همت، لذتی خاطره انگیز خواهد بود. ۱۰ دی ماه بود که برای اولین بار در تهران، نمایش شاد و مهیج دلفین ها و شیرهای دریایی در جشنواره زمستانی برج میلاد برگزار شد و بلیط های ۳۰ هزار تومانی آن در کم ترین زمان به فروش رفت.دلفیناریوم برج میلاد تهران

دلفیناریوم برج میلاد تهران، در سانس صبح (جشنواره مادر و کودک) و در سانس شب، پذیرای بازدید علاقمندان به دلفین است.

سانس اول دلفیناریوم برج میلاد از سال ۱۰ الی ۱۱:۳۰ و سانس دوم از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد. برای کودکان زیر ۳ سال، نیاز به تهیه بلیط نیست. ضمنا، آوردن هر گونه دوربین فیلم برداری و عکاسی بدون هماهنگی قبلی، ممنوع است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *