تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آمریکا, جهانگردی, کانادا

دهکده المپیک ونکوور | منطقه ای پر جنب و جوش و توریستی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دهکده المپیک ونکوور کانادا

دهکده المپیک ونکوور زمانی خانه ورزشکاران المپیک 2010 بود. این دهکده اکنون به یک محله مسکونی شیک در منطقه فالس کریک ونکوور تبدیل شده است.ونکوور در سال 2010 برای میزبانی المپیک، نیاز به فضایی داشت که همه ورزشکاران المپیک 2010 را در خود جای دهد. پس از پایان بازی‌های المپیک و خروج ورزشکاران، ساختمان‌های ساخته شده برای این رویداد، به 1000 واحد کاندو تبدیل شد.

این محله در ابتدا به کندی ساکنان جدید را جذب می‌کرد. اما اکنون جز  مناطق پر جنب و جوش و شلوغ است. موقعیتی که دهکده المپیک در False Creek دارد، به این معنی است که این دهکده به بسیاری از جاذبه‌ ها و فعالیت‌ ها و محله‌ های گردشگری دیگر نزدیک خود دسترسی دارد.

دهکده المپیک ونکوور

در دهکده المپیک چه باید کرد

میدان مرکزی دهکده المپیک با مکان‌ هایی برای خوردن و نوشیدن احاطه شده است. همچنین در این میدان یک جفت مجسمه گنجشک غول‌پیکر وجود دارد. این پرندگان که توسط هنرمند محلی مایفانوی مک‌لئود خلق شده، بسیار جالب هستند و بسیاری برای دیدن آن‌ها مشتاق‌اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مسیر پیاده‌روی دهکده المپیک False Creek در بخش شرقی، دور دریای فالس کریک حلقه می‌زند. در امتداد دیواره دریا ادامه می‌یابد، از طریق پل خیابان کامبی از روی آب می‌گذرد و سپس به دهکده المپیک باز می‌گردد. همچنین خوب است که بدانید این مسیر از استادیوم BC Place  و Science World می‌گذرد. استادیوم BC Place محل برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های 2010 بود. این ورزشگاه در طرف دیگر رودخانه False Creek از دهکده المپیک است.

این مسیر پیاده‌روی کمتر از 3 کیلومتر طول دارد. تقریباً تمام طول مسیر صاف است، به جز زمانی که باید به پل دسترسی داشته باشید. بنابراین پیاده‌روی نسبتاً آسانی است. همچنین استفاده از ویلچر قابل دسترسی است.

یکی دیگر از مکان‌های خوب برای کاوش، هینگ پارک است. این مکان یک منطقه تالاب طبیعی است که بیش از 2 هکتار وسعت دارد. میزهای پیک نیک، سازه‌های بازی کودکان، هزارتو و جزیره کوچکی نیز در آن قرار دارد. همچنین یک منطقه مخصوص سگ‌ها در این تالاب وجود دارد که این قسمت از False Creek Seawall را به مکانی فوق‌العاده برای پیاده‌روی با حیوانات تبدیل می‌کند.

مکان‌هایی برای خوردن و نوشیدن در دهکده المپیک

اگر به دنبال نوشیدنی هستید، درست در میدان دهکده المپیک، بازار آبجو کرافت قرار دارد. بیش از 100 دم‌نوش در این مؤسسه بزرگ وجود دارد که اگر طرفدار آبجو و در کل نوشیدنی هستید، این مکان را به بهترین موقعیت برای شما تبدیل می‌کند.

جاذبه‌ها و فعالیت‌های نزدیک دهکده المپیک

موقعیت مکانی دهکده المپیک در False Creek به این معنی است که می‌توانید هم از مناظر زیبا و هم از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در کنار آب لذت ببرید. کایاک‌ها را می‌توان از کریک‌ساید کایاک‌ها برای گشت و گذار در آبراه، از ماه می تا اکتبر اجاره کرد. از اسکله دهکده المپیک، برخی از کایاک ها تا خلیج انگلیسی و پارک استنلی می‌روند.

دهکده المپیک در امتداد Sewall قرار دارد. مسیری 28 کیلومتری که هم برای پیاده‌روی و هم برای دوچرخه سواری محبوب است. اگر به سمت شمال و سپس غرب در امتداد ساحل شمالی False Creek بروید و می‌توانید از این طریق به پارک استانلی و بندر زغال سنگ برسید. اگر از دهکده المپیک در امتداد ساحل جنوبی فالس کریک به سمت غرب حرکت کنید، می‌توانید تا بانک‌های اسپانیایی در نزدیکی دانشگاه بریتیش کلمبیا بروید. فرقی نمی‌کند از کدام راه یا چقدر دور بروید، در کل تمامی این مناطق زیبا هستند.

دهکده المپیک ونکوور کانادا

حدود نیم ساعت پیاده‌ روی از غرب دهکده المپیک تا جزیره گرانویل فاصله است. این جزیره یک محله مشهور در جهان است که ارزش دیدن را دارد. جزیره گرانویل با مکان‌هایی برای غذا خوردن، خرید و تماشای هنر و تئاتر، یکی از بهترین جاذبه‌های ونکوور است.

فقط چند بلوک بعد از دهکده المپیک، در همان منطقه False Creek، Science  Worldقرار دارد. این مکان یک مرکز علمی برتر است که برای همه سنین مناسب و سرگرم‌کننده است. اگر با کودکان خود همراه هستید، این مرکز یکی از جاذبه‌های دیدنی است، به خصوص در روزهای بارانی.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *