تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, تایلند

دهکده فیل ها در پاتایا ، تایلند | Pattaya Elephant Village 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دهکده فیل های پاتایا

در این مقاله از مجله تاپ تراول شما را با یکی از جاذبه های بسیار زیبای تایلند یعنی دهکده فیل های پاتایا آشنا خواهیم کرد. این دهکده یکی از باغ وحش های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با ما همراه باشید.

دهکده فیل ها پاتایا یکی از جاهای بسیار دیدنی تایلند می باشد که در سال 1973 برای نگه نگه داری و مراقبت از فیل هایی که دیگر توان کار کردن را نداشتند و در اصل از کار افتاده بودند تاسیس گردیده است.

از آن جایی که این فیل های مهربان هنوز قادر به انجام بعضی از کار ها مانند سواری دادن یا اجرای نمایش بودند ، مسئولین را به این فکر وا داشت که این مکان را به یک مکان تفریحی و گردشگری تبدیل نمایند. این کار نه تنها موجب جذب توریست به کشور و درآمد زایی برای تامین بودجه نگه داری از فیل ها می شد ، بلکه برای فیل ها نیز خوشایند به نظر می رسید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
دهکده فیل های پاتایا
دهکده فیل های پاتایا

 با چنین برنامه ای مدیران مجموعه می توانستند علاوه بر مراقبت و نگهداری از فیل ها، درآمدی به دست آورند تا از این طریق هزینه های مربوط به آن ها، تأمین شود. دهکده فیل ها از اندک مجموعه هایی است که حیوانات را در زیستگاه اصلی خود نگهداری می کنند و فضای آن با باغ وحش تفاوت دارد.

در این کمپ می توانید یک ساعت را سوار بر فیل در طبیعت سبز و زیبای جنگل اطراف به گشت و گذار بپردازید، از هوای تازه همراه با صدای آواز پرندگان لذت ببرید و با فیل ها این موجودات مهربان و دوست داشتنی ارتباط برقرار کنید. پس از سواری می توانید به مجموعه برگردید و فوتبال فیل ها، حمام فیل ها و نمایش های دیگر را تماشا کنید. همچنین در دهکده فیل ها از بازدید کنندگان با میوه های فصلی و محلی باغ های اطراف پذیرایی خواهد شد.

بازدید از این دیدنی شهر پاتایا هم تجربه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود و هم کمکی به زندگی فیل ها می کند چرا که هزینه ورودی که پرداخت می کنید صرف نگهداری از آن ها خواهد شد.

دهکده فیل های پاتایا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *