تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آلمان, اروپا

راهنمای سفر مقرون به صرفه به هامبورگ ، آلمان | Hamburg 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر مقرون به صرفه به هامبورگ

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره راهنمای سفر مقرون به صرفه به هامبورگ ، سخن خواهیم گفت. پس اگر قصد سفر به هامبورگ آلمان را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

هامبورگ ممکن است ثروتمندترین شهر آلمان باشد، اما بسیاری چیزها برای دیدن و انجام دادن حتی برای سفری به صرفه تر دارد. در ادامه مجله گردشگری تاپ تراول نکاتی را برای بهترین بازدید از این شهر بزرگ هیجان انگیزبه شما معرفی می کند، بدون اینکه جیب شما خالی شود!

در شهر قدم بزنید

بسیاری از مناظر و نشانه های شهر هامبورگ در هر زمانی رایگان و در دسترس هستند. تحسین تالار شهر زیبا، راه رفتن در اطراف دریاچه آلستر، و استراحت در زیر نور خورشید در پارک پلانتن آن بلومن (Planten un Blomen park) بخشی از آنهاست. در امتداد کانال های منطقه تاریخی قدم بزنید، از معماری مدرن در هافن سیتی (HafenCity) دیدن کنید و از منظره های پانارومای دیدنی بندر از پلازای سالن موسیقی البفیل هارمونی (Elbphilharmonie) با شکوه ومجلل لذت ببرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
راهنمای سفر مقرون به صرفه به هامبورگ
سفر به هامبورگ

به یک تور شهری رایگان بروید

اگر میخواهید درباره هامبورگ و تاریخ آن بیشتر بدانید، یک تور شهری رایگان راهی عالی برای شروع است. گروه رابین و راهنمای تور ( Robin and the Tour Guides)، تورهای پیاده روی روزانه از مرکز شهر تاریخی را از تالار شهر آغاز می کنند و تورهای بندر و منطقه سنت پائولی از لندنگزبروکن شروع می شود. همچنین تورهای پیاده روی رایگان سندمنز (SANDEMANs’) در تالار شهر آغاز می شود و در عرض دو ساعت و نیم مناظر اصلی هامبورگ را به شما معرفی می کند. برای یک تجربه غیر معمول بیشتر از منطقه تاریخی خالی از سکنه هامبورگ (Haunted History Hamburg) و تورهای متعدد استفاده کنید.

راهنمای سفر مقرون به صرفه به هامبورگ
سفر به هامبورگ

سوار قایق های بندرگاهی شوید

چرا مبلغ زیادی برای تورهای قایق های گرانقیمت بازدید از یکی از بزرگترین بندرهای اروپا بدهید زمانی که می توانید یک قایق بندرگاهی ارزان سوار شوید؟ کشتی های هاداگ (HADAG ferries) بیشتر از یک بلیط حمل و نقل عمومی هزینه ای ندارد. خط شماره 62 بهترین و جذاب ترین خط برای عکاسی و سفر به خط ساحلی جنوبی الب و پشت آن است. این قایق در لندنگزبروکن (Landungsbrücken) حرکت می کند و در فیش مارکت (Fischmarkt) بازار ماهی معروف، ساختمان اداری رامبوئید داکلند (Rhomboid Dockland) و بندر موزه اوولگونه (Harbour Museum Oevelgönne) توقف می کند.

راهنمای سفر مقرون به صرفه به هامبورگ
سفر به هامبورگ

از یک کنسرت نور و آب لذت ببرید

در طول ماه های تابستان و پاییز، پارک پلانتن آن بلومن (Planten un Blomen park) در مرکز هامبورگ میزبان کنسرت های روزانه فواره های نورانی (light fountain concerts) است. در شب هنگام، دریاچه Parksee به فضایی جادویی برای نمایش فواره های رنگارنگ تبدیل می شود. مجموعه موسیقی از آهنگ های کلاسیک تا آهنگ های فیلم ها و موسیقی تانگو متنوع است. بین 1 می و 31 آگوست کنسرت ها ساعت 10 شب و بین 1 سپتامبر و 3 اکتبر ساعت 9 شب برگزار می شود. مانند مردم محلی زودتر بروید و یک پتو و سبد پیک نیک با خودتان ببرید!

راهنمای سفر مقرون به صرفه به هامبورگ
سفر به هامبورگ

به یک فستیوال خیابانی بروید

مردم هامبورگ جشنواره های خیابانی (street festival) را دوست دارند و بسیاری از این جشن ها در تمام طول سال برگزار می شوند. رویدادهای مهم مانند هافن گبوتستاگ (Hafengeburtstag)  – روز تولد بندر – هر سال در ماه می و آلسترفرگونگن (Alstervergnügen) در هر سپتامبر برگزار می شوند. حتی برخی از خیابان ها میزبان جشن های محبوب مانند Osterstraßenfest، Bernstorffstraßenfest یا Eppendorfer Landstraßenfest هستند. مهم نیست که مقیاس جشن چقدر است، به فستیوال های خیابانی بروید، به موسیقی گوش دهید، غذاهای خوب را امتحان کنید، از جاذبه های مختلف لذت ببرید، و حتی از قفسه های بازارهای سیار می توانید بازدید کنید.

راهنمای سفر مقرون به صرفه به هامبورگ
سفر به هامبورگ

 مطالب مرتبط:

بهترین زمان سفر به هامبورگ

بهترین رستوران های هامبورگ ، آلمان | Hamburg

بهترین کلاب های شبانه در هامبورگ ، آلمان | Hamburg


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *