تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, معرفی هتل, مقالات آموزشی

رزرو هتل با تسهیلات ویژه در رزرواسیون “های هتل” 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رزرو هتل با تسهیلات ویژه

کسی را می‌شناسید که عاشق سفر نباشد؟ سفر کردن را هر فردی در هر گروه سنی که باشد دوست دارد. سفر یک نیاز طبیعی، غریزی و ضروری برای انسان‌ها تلقی می‌شود. ما در طول سال دائما مشغول کار و فعالیت، تحصیل و آموزش هستیم. سفر کردن یک بمب انرژی است تا بتوانیم استراحت کنیم و خستگی روزمره را در بیاوریم. اولین مسئله پس از قصد سفر، انتخاب و سپس مراجعه به یک آژانس مسافرتی و رزرو هتل و رزرو تور مناسب است.

اما کدام آژانس را انتخاب کنیم؟ و یا کدام آژانس تسهیلات بهتری دارد؟ انتخاب یک آژانس مسافرتی یا گردشگری معتبر یک شانس بزرگ است. این روزها اکثر مشاغل اشباع شده است و مشاغل هتلداری و آژانس‌های گردشگری و مسافرتی از این قاعده مستثنی نیستند.

یافتن یک آژانس مسافرتی خوب نظیر سامانه جامع رزرواسیون هتل های ایران “های هتل” مزایای بسیاری در بر خواهد داشت. “های هتل” به دلیل خدمات ویژه و تسهیلات فوق العاده، خوشبختانه از دید مسافران امتیاز بالایی را کسب کرده است. هدف اصلی این تیم ارائه خدمات و تسهیلات ویژه است تا عاشقان سفر بتوانند حداقل سالی یک بار سفر کنند. در اینجا به معرفی برخی از تسهیلاتی که این آژانس برای مسافران ارائه کرده است، خواهیم پرداخت.

رزرو هتل با تسهیلات


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رزرو هتل با بهترین قیمت در hihotel”

اصلی‌ترین دغدغه و نگرانی یک مسافر، مخارج سفر است. هزینه‌های سنگین سفر به خصوص اگر خانواده‌ای پر جمعیت باشد، بسیار زیاد است. مخارج بالا سبب می‌شود عده‌ای نتوانند از این حق طبیعی خود استفاده کنند. همچنین دل مشغولی مالی در سفر باعث می‌شود تا خوشی و لذت سفر کاهش پیدا کند. آژانس گردشگری “های هتل” با ارائه بهترین و در عین حال ارزان‌ترین هتل‌ها، شرایط خوبی را برای مسافران فراهم کرده است.

با مراجعه به سایت Hihotel.ir انواع هتل‌های لاکچری و ارزان قیمت تاپ را مشاهده خواهید کرد. تنوع هتل در “های هتل” آنقدر زیاد است که با هر بودجه‌ای کاملا سازگاری دارد. کارشناسان فروش و پشتیبانی ما با مشاوره ‌های تخصصی، به شما در انتخاب بهترین هتل و تور یاری می رسانند.

های هتل، پشتیبانی 24 ساعته در همه ایام سال

همه سفرها با برنامه ریزی بلند مدت و هماهنگی‌های پیش بینی شده امکان پذیر نیستند. ممکن است شرایطی پیش آید که به ضرورت آن کار نیاز به مسافرت پیدا می‌کنید. این مسافرت می‌تواند تفریحی، کاری، زیارتی و یا حتی برای درمان باشد. در سفرهای فوری طبیعی است که دچار آشفتگی و اضطراب می‌شویم. رزرو هتل و هماهنگی محل اسکان، خود یک مسئله بغرنج و بسیار مهم در سفر است.

“های هتل” یکی از معدود آژانس‌های مسافرتی است که تنها به فکر کسب درآمد نیست. این تیم با پشتیبانی 24 ساعته در تمام طول سال در لحظات سخت و ضروری در کنار شما خواهد بود. مشاورین های هتل علاوه بر ارائه بهترین پکیج‌ها، با صبر و حوصله آماده پاسخگویی به شما مسافران هستند تا بتوانید سفری ارزان و آرامش بخش را تجربه کنید.

رزرو هتل بدون کارمزد کنسلی

تمام آژانس‌های گردشگری قوانین و مقرارت جریمه کنسلی رزرو هتل دارند. در صورتی که مسافران هتل رزرو شده را کنسل کنند، باید طبق قانون آن آژانس جریمه بپردازند. به عبارت دیگر اگر مسافری تور یا هتلی که رزرو کرده است را به دلیلی کنسل کند، موظف به پرداخت کارمزد یا همان جریمه است.

این امری کاملا طبیعی است که یک مسافر بنا به مشکلاتی نظیر کار، بیماری و … مجبور به کنسل کردن رزرو هتل شود. “های هتل” با دیدی کاملا منطقی به این مسئله نگاه می‌کند. بنابراین چنانچه توسط آژانس ما رزرو تور یا رزرو هتل در مشهد ویا هر شهر دیگری انجام داده و بنا به دلایلی قصد کنسلی داشته باشید، هیچ مانعی وجود ندارد.

لازم به ذکر است چنانچه مسافر 3 روز قبل از ورود به هتل با ما تماس بگیرد، دیگر نیاز به پرداخت جریمه و یا کارمزد نخواهد بود.

رزرو هتل با تسهیلات

رزرو هتل به صورت اقساطی

سفر رفتن یک تفریح هزینه بر می‌باشد که ممکن است بسیاری از مردم توانایی آن را نداشته باشند. پس انداز پول برای سفر در این شرایط اقتصادی یک امر محال است. اما از این بابت نگران نباشید، زیرا آژانس مسافرتی “های هتل” رزرو هتل یا رزرو تور را به صورت اقساطی در اختیار شما قرار می‌دهد. درست است که آژانس‌های مسافرتی زیادی خدمات سفر اقساطی را عرضه می‌کنند. اما در برخی موارد این شرایط آنقدر سخت و پیچیده است که افراد از صرافت سفر قسطی می‌افتند.

با انتخاب آژانس ما برای رزرو تور یا رزرو هتل می‌توانید از تسهیلات ویژه پرداخت اقساطی هزینه سفر استفاده کنید. برای پرداخت اقساطی هزینه تنها کافیست یک دسته چک داشته باشید و نصف مبلغ رزرو تور را بپردازید. شما می‌توانید تا سقف 3 میلیون تومان را به صورت 2 الی 4 قسط پرداخت کنید.

رزرو هتل مناسب با کد تخفیف، رزرو هتل با مناسب‌ ترین قیمت

در هنگام سفر هر تخفیفی که منجر به کاهش درآمد شود، یک امتیاز بزرگ است. اما اگر این تخفیف بر کل هزینه سفر و رزرو هتل تاثیر داشته باشد، فوق العاده نیست؟ آژانس گردشگری “های هتل” در تمام سال تخفیفات بسیار خوب و به صرفه‌ای برای مسافران در نظر گرفته است. این کدهای تخفیفاتی در ایام خلوت و کم گردشگر مقصد به اوج خود می‌رسد. این تخفیفات گاهاً تا 40 یا 50 درصد هزینه اقامت هتل را کاهش می‌دهند.

در واقع این یک امتیاز منحصر به فرد برای مسافرانی است که برای رزرو هتل، آژانس ما را انتخاب می‌کنند. پس اگر می‌خواهید علاوه بر امتیازات رزرو هتل از تخفیفات رزرو تور بهره مند گردید، بهتر است برای رزور تور لحظه آخری به سامانه جامع رزرواسیون”های تور” سر بزنید.

رزرو هتل با تسهیلات

سریع‌ترین روش برای رزرو هتل و رزرو تور به صورت شبانه روزی

سریع‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای رزرو تور یا رزرو هتل از طریق مراجعه به سایت “های تور” و سایت “های هتل” است. در گذشته برای رزرو تور یا رزرو هتل مسافران نیاز به مراجعه حضوری داشتند که این کار بسیار زمان‌بر بود. اما امروزه با وجود سایت‌های کاربردی و رزرو آنلاین هتل دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

برای رزرو هتل کافیست به سامانه جامع رزرواسیون hihotel.ir مراجعه کرده و از قسمت هتل‌های سایت دیدن کنید. نویسنده‌های متخصص ما جدیدترین اطلاعات موجود از هتل‌ها و تورهای گردشگری را با زبانی شیوا بر روی سایت بارگزاری می‌کنند. همچنین می توانید تصاویری از تمامی قسمت های هر کدام از هتل ها نظیر اتاق ها، رستوران، لابی و… را نیز مشاهده کنید. در سایت”های هتل” از هتل 5 ستاره تا هتل آپارتمان ارزان قیمت اما شیک یافت می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت در سریع‌ترین زمانی که فکرش را می‌کنید، هتل مورد نظر خود را پیدا کنید.

دسترسی آسان از طریق وبسایت، موبایل

مدیریت آژانس مسافرتی”های هتل” به منظور دسترسی آسان و رفاه مشتریان، وبسایت کاربردی خود را راه اندازی کرده است. سایت “های هتل” زیر نظر بهترین و طراحان، گرافیست‌ها طراحی شده است. دسترسی به وبلاگ‌ها، اطلاعات هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری در این سایت به راحتی موجود می‌باشد. یکی از مزایای این سایت، طراحی ساده و دور از پیچیدگی و ابهام است. این ویژگی یک امتیاز فوق العاده برای کاربران می‌باشد. زیرا هر شخص مبتدی‌ می‌توانند اطلاعات مورد نیاز هتل‌ها را به دست آورد. کاربران با انجام مراحل ساده و مشخص به راحتی می‌توانند رزرو هتل آنلاین را با موفقیت انجام دهند.

طراحی وبسایت ما در نسخه دسکتاپ و موبایل طوری برنامه ریزی شده است که کاربر با هر وسیله‌ای می‌تواند به سایت دسترسی داشته باشد. بنابراین می‌توانید به راحتی با موبایل خود به سایت “های هتل” مراجعه کنید.

چنانچه بخواهید به صورت پکیج از تورهای ویژه ما استفاده کنید و سفری بدون دردسر داشته باشید، از سایت گردشگری “های تور” دیدن فرمایید. مدیریت مجموعه ما به منظور نظم دهی و طبقه بندی فعالیت‌ها و دسترسی آسان شما عزیزان دو سایت را اداره می‌کند.

ودر پایان…

رزرواسیون های هتل با آدرس hihotel.ir سایت معتبری است که توانسته است امکان رزرو هتل در تمامی شهر های موجود در ایران را برای مسافران فراهم کند. در این سایت می توان تنها با جستجو کردن نام شهر تمامی هتل های موجود در آن شهر را مشاهده کرد. همچنین با انتخاب هر هتل می توان اطلاعاتی در خصوص موقعیت مکانی، قیمت اتاق ها، تصاویر هتل و قوانین آن هتل بدست آورد. این شرایط به شما کمک می کند تا با اطاعات کافی نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. همچنین در سایت “های تور” به آدرس hitour24 نیز می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری شهر مقصد خود اطلاع پیدا و از تورهای ویژه تفریحی و زیارتی نیز بهره مند شوید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. اشکان

    مطالبتون واقعا مفید بود. ممنون

  2. راضیه نبی زاده

    رزرو هتل به صورت اقساطی عالیه به نظرم چون همه توانایی پرداخت همه مبلغ رو ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *