تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
معرفی هتل, همدان

رزرو هتل همدان از رزرواسیون آنلاین بوکینگ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رزرو هتل همدان

همدان به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی، فرهنگی و غیره یکی از مقاصد اصلی سفر محسوب می شود. رزرو هتل همدان برای گردشگرانی که قصد سفر به این شهر را دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است. مسافران به دنبال رزرو بهترین هتل همدان و تجربه اقامتی راحت و سفری خاطره انگیز هستند. هتل های مختلفی در همدان برای میزبانی از گردشگران ساخته شده که هر کدام ویژگی هایی دارند.

شما می توانید برای رزرو هتل های همدان به سایت بوکینگ به عنوان بهترین مرجع رزرو هتل های داخلی و خارجی مراجعه کنید. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با هتل های همدان آشنا شوید.

رزرو هتل همدان

هتل های لوکس همدان

همدان در ایام مختلف سال به ویژه فضل بهار و تابستان به دلیل آب و هوای مطلوب میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. بهترین مکان برای اقامت در همدان هتل های لوکس چهار و پنج ستاره هستند که براساس معیارها و استانداردهای روز صنعت هتلداری ساخته اند. این هتل ها از سطح عالی خدمات و امکانات برخوردار بوده و اقامتی رویایی را برای گردشگران رقم می زنند. از مهمترین و بهترین هتل های لوکس همدان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل باباطاهر

هتل پنج ستاره باباطاهر را می توان به عنوان بهترین هتل پایتخت تاریخ و تمدن کشور، همدان، معرفی کرد. این هتل مجلل در جوار آرامگاه شاعر نامدار کشور، باباطاهر، واقع شده است و از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار می باشد. گردشگران با اقامت در این هتل لوکس پنج ستاره علاوه بر آرامگاه باباطاهر، به دیگر مراکز توریستی، اداری و تجاری همدان مانند آرامگاه بوعلی سینا، تپه باستانی هگمتانه، گنبد علویان، موزه حمام قلعه، پایانه مسافربری، بازار سنتی، مسجد جامع، خیابان پاستور، خیابان ابوعلی سینا و … دسترسی راحتی دارند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساختمان هتل 5 ستاره باباطاهر همدان دارای 4 طبقه است و شما می توانید هنگام رزرو هتل همدان یکی از اتاق های متنوع این هتل را انتخاب کنید. در تمامی 130 اتاق و سوئیت هتل باباطاهر بهترین تجهیزات، امکانات و خدمات برای تامین رفاه مسافران در نظر گرفته شده است.

اتاق های دو تخته روف گاردن، دو تخته چشم انداز، سه تخته روف گاردن، سه تخته چشم انداز، سوئیت چهار نفره جونیور، سوئیت چهار نفره لاکچری و سوئیت شش نفره امپریال هتل باباطاهر به عنوان بهترین واحدهای اقامتی در میان هتل های همدان شناخته می شوند.

با اقامت در هتل 5 ستاره بین المللی باباطاهر همدان می توانید از امکانات و خدمات بی نظیری بهره مند شوید و اقامتی به یادماندنی را تجربه کنید. روم سرویس، خانه داری، لاندری، صندوق امانات داخل اتاق، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان و پرسرعت، فروشگاه، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، صرافی، کافی نت، سالن ورزشی، فضای سبز، باربری و … از مهمترین این امکانات و خدمات محسوب می شوند.

هتل پارسیان

هتل چهار ستاره پارسیان یکی از اعضای گروه هتل های بین المللی پارسیان کشور است که در سال 1372 در همدان ساخته شد. این هتل مجلل در سال 1396 جهت ارتقا سیطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارسیان همدان به خاطر ارائه امکانات و خدمات بی نظیر در حد هتل های 5 ستاره به عنوان یکی از هتل های لوکس پرطرفدار در بین مسافران شناخته می شود.

ساختمان 4 طبقه این هتل در منطقه خوش آب و هوای عباس آباد قرار گرفته که چشم انداز بی نظیری از کوه های سربه فلک کشیده و دامنه های سرسبز و رویایی الوند دارد. در این هتل 45 اتاق و سوئیت بسیار شیک و مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.

رزرو هتل همدان

با انتخاب هتل پارسیان هنگام رزرو هتل همدان، می توانید در یکی از اتاق های لاکچری این هتل اقامتی فراموش نشدنی داشته باشید و از امکانات و خدمات بی نظیری همچون روم سرویس، صبحانه، مبلمان و کمد، تخت با کیفیت، چایساز، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع و … بهره مند شوید.

هتل چهارستاره پارسیان در میدان قائم و بلوار ارم شهر همدان واقع شده است. به خاطر موقعیت مکانی عالی و فاصله نزدیک به مرکز شهر، مسافران دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاذبه های گردشگری دارند. مجتمع تفریحی رنگین کمان، رستوران نعل اشکنه، تفرجگاه عباس آباد، باغ موزه نظری، بیمارستان سینا، آرامگاه ابو علی سینا، ارامگاه باباطاهر، گنبد علویان، موزه حمام قلعه، میدان امام خمینی، خیابان پاستور و … در فاصله کمی از هتل 4 ستاره پارسیان قرار دارند.

یکی از دلایل محبوبیت هتل پارسیان در همدان، امکانات شگفت انگیز است. رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی باکیفیت، کافی شاپ، خدمات باربری، خانه داری، لاندری، خدمات مخصوص معلولین، پارکینگ، اینترنت پر سرعت و رایگان، فضای سبز، مینی بار، ترانسفر و … از مهمترین امکاناتی هستند که به مهمانان این هتل ارائه می شوند.

هتل بوعلی

یکی دیگر از هتل های گروه پارسیان در همدان، هتل بوعلی است. این هتل 4 ستاره جزو بهترین هتل های همدان شناخته می شود که در سال 1332 افتتاح و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل پارسیان بوعلی در میان باغ هایی بسیار زیبا و باصفا واقع شده و از چشم اندازی رویایی و محیطی دلنشین برخوردار است.

در این هتل لوکس 36 واحد اقامتی مجهز به کاملترین امکانات و خدمات رفاهی جهت رزرو وجود دارد. شما با انتخاب یکی از اتاق های هتل بوعلی هنگام رزرو هتل همدان، علاوه بر تجربه اقامتی راحت در فضایی آرام و زیبا، می توانید از امکانات فوق العاده ای که هتل برای مهمانان در نظر گرفته است، استفاده کنید.

رزرو هتل همدان

از مهمترین امکانات و خدمات هتل 4 ستاره پارسیان بوعلی همدان می توان به روم سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارک کودک، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، استخر، پارکینگ، خانه داری، لاندر، باربری، اینترنت و … اشاره کرد.

هتل امیران

یکی از بهترین و خاص ترین هتل های همدان، هتل 4 ستاره امیران است. این هتل در مرتفع ترین بخش شهر همدان قرار گرفته و از یک سو چشم انداز گسترده شهر و از طرف دیگر منظره ای از کوه زیبای الوند را به مهمانان خود هدیه می دهد.

هتل لوکس امیران در سال 1396 در بلوار بعثت همدان افتتاح گردید و از طراحی و معماری جذابی که برگرفته از تمدن و فرهنگ بزرگ و کهن پارسی و سبک معماری ایرانی است، برخوردار می باشد. ساختمان این هتل دارای 12 طبقه، 60 اتاق و سوئیت لاکچری و بخش های مختلف دیگر است.

شما می توانید هنگام رزرو هتل همدان یکی از اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته معمولی یا لاکچری، سوئیت های یک خوابه سه تخته، دو خوابه چهارنفره امپریال، دو خوابه پنج نفره و … را انتخاب کنید و اقامتی به یادماندنی در سفر به همدان داشته باشید. در تمامی این اتاق ها و سوئیت ها امکانات و خدمات رفاهی همچون روم سرویس، صبحانه، مینی بار، اینترنت، صندوق امانات، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، مبلمان، تخت باکیفیت، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، چایساز و … فراهم شده است.

با اینکه هتل امیران در منطقه ای مرتفع قرار گرفته اما مهمانان این هتل دسترسی مناسب و راحتی به اماکن اداری، تجاری و مراکز گردشگری همدان مانند باغ موزه نظری، خیابان میرزاده عشقی، خیابان پاستور، خیابان بوعلی، بیمارستان سینا، آرامگاه بوعلی سینا، شیر سنگی، سینما قدس، برج قربان، موزه حمام قلعه، گنبد علویان و … خواهند داشت.

رزرو هتل همدان

هتل امیران 2

هتل چهارستاره امیران یکی دیگر از هتل های همدان است که در لیست بهترین هتل های این شهر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این هتل مجلل در سال 1397 در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق شهر همدان تاسیس شد. همانند هتل امیران1، این هتل چهارستاره نیز از معماری شگفت انگیزی همانند معماری کاخ های ایران باستان برخوردار است که همچون نگینی در همدان می درخشد.

ساختمان این هتل دارای 7 طبقه و 59 اتاق و سوئیت مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی است. با انتخاب هتل امیران 2 هنگام رزرو هتل همدان و اقامت در اتاق های آن می توانید چشم اندازی فوق العاده زیبا از کوه الوند و شهر را تماشا کرده و لذت سفر خود را دوچندان کنید.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل امریان 2 همدان می توان به رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، اینترنت، روم سرویس، لاندری، خانه داری، باربری، صندوق امانات داخل اتاق، فضای سبز و … اشاره کرد.

هتل کتیبه

هتل چهار ستاره کتیبه از دیگر هتل های لوکس همدان است که در سال 1397 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل مجلل در بلوار ارم از بهترین مناطق شهر همدان قرار دارد و در زمینی به مساحت 5200 مترمربع در 4 طبقه بنا ساخته شده است. 31 باب واحد اقامتی هتل کتیبه مجهز به امکانات رفاهی و خدماتی لاکچری هستند و اقامت در آنها سفری خاطره انگیز را رقم می زند.

قرار گرفتن در بلوار ارم موجب شده مهمانان هتل کتیبه دسترسی آسانی به مراکز تفریحی، گردشگری، اداری و تجاری همدان مانند باغ موزه دفاع مقدس، مجتمع تفریحی رنگین کمان، بوستان ارم، تپه عباس آباد، گنجنامه، گنبد علویان، خیابان پاستور، سینما قدس و … داشته باشند.

اگر در این هتل اقامت کنید می توانید از امکانات و خدمات ویژه ای مانند رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خانه داری، لاندری، روم سرویس، صندوق امانات، سالن ورزشی، باربری، خدمات معلولین و غیره بهره مند گردید.

هتل های قیمت مناسب همدان

اگر شما هم جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که می خواهید سفری اقتصادی به همدان داشته باشید، باید هنگام رزرو هتل همدان به سراغ هتل های قیمت مناسب و ارزان بروید. این هتل ها از سیطح کیفیت و امکانات و خدمات پایینتری نسبت به هتل های لوکس برخوردار بوده اما می توانند اقامتی راحت و به صرفه را فراهم کنند. از مهمترین هتل های قیمت مناسب همدان می توان موارد زیر را نام برد:

هتل خاتم

یکی از بهترین هتل های همدان با قیمت مناسب، هتل سه ستاره خاتم است که در مرکز شهر قرار دارد. این هتل در سال 1386 افتتاح و در سال 1397 براساس آخرین استانداردهای لازم صنعت هتلداری مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان این هتل 7 طبقه بوده و دارای 35 اتاق و سوئیت مجهز به امکانات و خدمات رفاهی مناسبی است.

شما می توانید یکی از اتاق های یک تخته، دو تخته دبل یا توئین، سوئیت های یک خوابه چهار نفره و پنج نفره، دو خوابه شش نفره و … را انتخاب کنید و از اقامت خود در هتل خاتم لذت ببرید. موقعیت مکانی عالی این هتل و نزدیکی به اماکن مهم اداری، تجاری و گردشگری شهر یکی از مهمترین مزایای هتل سه ستاره قیمت مناسب خاتم محسوب می شود.

هتل وندیک

از دیگر هتل های باسابقه و ارزان قیمت همدان می توان به هتل سه ستاره وندیک اشاره کرد. این هتل در سال 1370 افتتاح شده و در سال 1398 جهت در ارتقا سطح کیفی خدمات و افزایش رفاه مهمانان مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل وندیک با اینکه جزو هتل های قیمت مناسب و به صرفه همدان محسوب می شود، اما از امکانات و خدماتی بی نظیری در حد هتل های لوکس برخوردار است. از مهمترین این امکانات و خدمات می توان زمین گلف، پیست دو میدانی، امکانات خودرویی جهت آفرود، باغ ویلای اختصاصی جهت مهمانان ویژه و گارد تشریفات، پرسنل مسلط به زبان های خارجی مختلف، صندق امانات، پارکینگ، لاندری، خانه داری، روم سرویس، رستوران، کافی شاپ، اینترنت و … را نام برد.

ساختمان هتل وندیک همدان دارای 3 طبقه و 17 باب اتاق و سوئیت بسیار شیک و تمیز است که در آن بهترین تجهیزات، وسایل و امکانات و خدمات رفاهی در نظر گرفته شده است. شما می توانید با انتخاب این هتل هنگام رزرو هتل همدان، اقامتی اقتصادی و در عین حال راحت و به یاماندنی را تجربه کنید.

رزرو آنلاین هتل همدان

یکی از بهترین روش های رزرو هتل همدان مراجعه به سایت های آنلاین رزرو هتل مانند بوکینگ است. شما می توانید در سایت بوکینگ به عنوان بهترین سامانه رزرو آنلاین برای هتل های خارجی و داخلی انواع هتل های همدان را مشاهده کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. پس از کسب اطلاعات و بررسی های لازم می توانید به راحتی از طریق بوکینگ هتل مدنظر در همدان را رزرو کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *