تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد, معرفی رستوران

رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران تخت جمشید شاندیز

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با رستوران تخت جمشید شاندیز مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران تخت جمشید (Takht Jamshid Restaurant) یکی از رستوران‌های باشکوه در شاندیز مشهد است که معماری سبک باستانی، آن را شبیه به پاسارگاد و تخت جمشید کرده است. زمانی که به داخل محوطه این رستوران پا می‌گذارید، عظمت و لوکس بودن آن توجه شما را جلب می‌کند.  تخت جمشید مشهد، گل آرایی بسیار زیبایی دارد و هنگام خوردن غذا، فضای بسیار دلچسبی را برای مشتریان به وجود آورده است.مجموعه پذیرایی تخت جمشید در سال 1394 در منطقه توریستی شاندیز افتتاح شد.

رستوران تخت جمشید شاندیزمجموعه تخت جمشید مشهد دارای تالار، رستوران و سالن همایش است. این رستوران، منو غذایی بسیار متنوع و با کیفیتی دارد. این منو شامل غذاهای ایرانی و فرنگی، سالاد، نوشیدنی‌ها و دسر هستند که در میان مشتریان رستوران بسیار محبوب است. همچنین این رستوران بخش سلف سرویس دارد که مشتریان می‌توانند با دیدن غذاها، از میان آن‌ها انتخاب کنند. همچنین در این رستوران چایخانه‌ای دارد که می‌توانید بعد از غذا خوردن با حضور در آن از نوشیدن چای لذت ببرید.

رستوران تخت جمشید شاندیزبه تازگی در این مجموعه کافی شاپی زیبا با محیطی دلنشین و جذاب نیز اضافه شده است. این کافی شاپ مانند رستوران این مجموعه منویی متنوع و باکیفیت ارائه می دهد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اگر در مشهد سکونت دارید و می‌خواهید برای دوستان و خانواده خود تولد لوکسی بگیرید، رستوران تخت جمشید، بهترین گزینه برای شماست. این رستوران، فضای محل تولد را به زیبایی طراحی می‌کند تا بتوانید اوقات خوش و دلچسبی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

رستوران تخت جمشید شاندیزتالارهای مجللی هم داخل تخت جمشید مشهد وجود دارد که فضای لوکس و دکوری زیبا دارد. اگر می‌خواهید عروسی مجللی داشته باشید، تالار تخت جمشید گزینه بی‌نظیری برای شماست. اگر به دنبال برگزاری همایش هستید هم می‌توانید از سالن همایش تخت جمشید استفاده کنید.

رستوران تخت جمشید شاندیزمجموعه پذیرایی تخت جمشید با ساختاری الهام گرفته از معماری کم نظیر اصیل ایرانی، باستانی که فضای مناسبی را برای برگزاری مراسم رسمی، عروسی، سمینارها، نمایشگاه محصولات و مهمانی های خصوصی با بهترین طبخ غذاهای اصیل ایرانی، صوت و نورپردازی حرفه ای فراهم کرده است.

آرامش در کنار تجمل و زیبایی با طراحی کلاسیک بنا و دکوراسیون در مجموعه تخت جمشید شاندیز حسی شیرین را برای میهمانان و دوستان شما فراهم میکند. از این رو بهترین و مدرن ترین امکانات پذیرایی و مهمان نوازی را در اختیار گرفته و با استفاده از سالن هایی با گنجایش هزار نفر آماده خدمت رسانی در بخش تالار و رستوران می باشد.

رستوران تخت جمشید شاندیزدسترسی

آدرس: شاندیز – بین امام رضا 1 و 3

شماره تماس: 09011012121


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. الیاس کاظمی بیدختی

    با سلام و احترام. خانم سعادتی عزیز کاش نام صاحب عکسارو هم منتشر میکردین که حداقل به قانون کپی رایتی که در کشور ما رعایت نمیشه خودمون اخلاقا احترام بذاریم. سپاس

    1. شهاب شیردل

      سلام کاربر عزیز متاسفانه اطلاعاتی از عکاس تصاویر در دسترس نداریم وگرنه منتشر خواهد شد.

  2. وحید

    کیفیت غذا خوب
    سرویس دهی افتضاح
    نظم در ارائه خدمت زیر صفر

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *