تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد, معرفی رستوران

رستوران جیران مشهد ، رستورانی سنتی و زیبا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران جیران مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با رستوران جیران مشهد ، رستورانی سنتی و زیبا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مشهد مهم‌ترین شهر زیارتی ایران است که هر ساله گردشگران زیادی بازدید از آن را در برنامه خود قرار می‌دهند. در کنار زیارت حرم امام رضا (ع) می‌توانید به گوشه‌ و کنار شهر سر بزنید و از جاهای دیدنی مشهد و رستوران های عالی آن نیز دیدن کنید. رستوران‌های معروف زیادی در مشهد فعالیت دارند که با تهیه و طبخ انواع غذاهای سنتی و فرنگی، انتخاب بسیاری از گردشگران و اهالی مشهد برای شکم‌گردی هستند.

قطعا یکی از بخش‌های اصلی هر گردشی، صرف غذا در رستورانی معرکه است که لذت سفر را دوذچندان می‌کند. عده‌ای ترجیح می‌دهند به مناطق خوش‌آب‌ و هوای اطراف مشهد مانند طرقبه و شاندیز بروند و در یکی از رستوران‌های باصفای این منطقه خود را به یک وعده غذای دلچسب دعوت کنند. در هر صورت گزینه‌های غذایی متعددی پیش روی شما قرار دارد؛ فقط کافی است با ادامه این مقاله همراه باشید تا با رستوران جیران ، یکی از سنتی ترین و معروفترین رستوران های مشهد آشنا شوید.

رستوران جیران مشهدرستوران جیران (Jeyran restaurant) رستورانی سنتی و زیبا در مشهد می باشد که دارای طراحی ای فوق العاده و منو بسیار جذاب است. یکی از زیباترین طراحی ها مربوط به همین رستوران است که صرف یک وعده غذایی در کنار دوستان و خانواده را می تواند برای شما جذاب تر و لذت بخش تر کند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این رستوران سنتی بسیار جذاب یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی را ارائه می هد که با یکبار امتحان کردن قطعا شیفته آن خواهید شد همچنین برای کنار غذا سبزی خوردن و سالاد شور و ترشی و پیاز و ماست و زیتون پرورده می توانید سفارش دهید که مخلفات کنار غذا طعم آن غذا را خوشمزه تر می کند. همچنین غذا ها هم با پلو و هم بدون پلو به انتخاب خود شما سرو می شود.

رستوران جیران مشهدمواد اولیه مورد استفاده این رستوران همه تازه بوده و سرآشپز ماهر مجموعه نیز انواع غذاهایی ایرانی را با مهارت و تجربه بی نظیر خود، برای پذیرایی از شما آماده کرده تا در فضایی آرامش بخش و خانوادگی، توسط پرسنلی حرفه ای سرو شده و درنهایت خاطره ای خوش را برای شما رقم بزنند. سفره خانه ی دنج با فضایی دلنشین که لذت داشتن یک روز خوب همراه با عزیزانتان را برای شما فراهم می کند.

رستوران جیران مشهدادرس و دسترسی ها

آدرس رستوران جیران: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار فلسطین، بین فلسطین 13 و 15

شماره های تماس رستوران: 09156629002  و  38435705-051

ادرس اینستاگرام مجموعه: jeyran_restaurant@


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *