تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, معرفی رستوران

رستوران شاندیز جردن (VIP) ، رستوران مجلل در تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران شاندیز جردن (VIP)

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با رستوران شاندیز جردن VIP، یکی از لوکس ترین و بهترین رستوران های تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران شاندیز جردن در جردن، بلوار صبا، طبقه دوم، وی آی پی الیزه قرار دارد و برای رفتن به مقصد شکم گردی لاکچری تهرانی ها، می بایست به میدان ونک یا بلوار میرداماد رفت و از آنجا رهسپار بلوار صبا در بالای خیابان جردن (نلسون ماندلا کنونی) از گران ترین خیابان های ایران شد.

رستوران شاندیز جردن (VIP)

در این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی لاکچری و در بالاترین سطح استانداردهای طبخ و میزبانی در اختیار شکم گردهای پایتخت قرار می گیرد. شاندیز وی آی پی تهران را باید یکی از پاتوق های مهم ستارگان سینما و موسیقی کشور دانست که جشن های خصوصی زیادی در آن برگزار شده است و البته هموطنان هم میتوانند برای ثبت لحظات فراموش نشدنی سالگرد تولد و نامزدی، نسبت به رزرو این مجموعه اقدام کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هدف اصلی در مجموعه شاندیز جردن ایجاد تجربه ای متمایز از غذاهای ایرانی تهیه شده از گوشت گوسفند و کباب های منحصر بفرد ایرانی و ارتقای چایگاه غذاها و سنت های ایرانی در میان علاقمندان در سطح بین المللی است. شاندیز با مشعوف کردن میهمانان با ارائه بالاترین کیفیت غذاهای ایرانی که مطلوبیت جهانی دارد به مصرف کننده ها ارزش می دهد. این ارزش از همان مراحل اولیه که مواد اولیه است آغاز می گردد.

تجربه چند دهه در تهیه مواد اولیه مرغوب و متمایز , ثبات کیفیت و گزینش غذاهایی که مطلوبیت عمومی و جهانی دارد و در آن لذت از طعم گوشت نقش اساسی دارد. شاندیز در تنوع غذاها هارمونی متناسبی را حفظ کرده و غذاها را شایسته میهمانان ارائه می کند و این رویه را پیوسته حفظ کرده است.

رستوران شاندیز جردن (VIP)

معرفی سالن های شاندیز جردن

سالن اصلی مجموعه تشریفاتی شاندیز جردن از لحاظ طراحی محیطی و چینش میزهای پذیرایی کاملا چشم نواز و متناسب سلیقه های تشریفاتی می باشد. هویت بصری شاندیز با ظرافت بالایی نمایان است.

حتی اگر یکبار کافی شاپ رستوران تشریفاتی شاندیز را از نزدیک ببینید به آرامش محیط ایمان می آورید و مطمئنا برای حضور در اینجا با دوستان خود برنامه ریزی می کنید.

اگر قرار تجاری دارید یا شاید فضایی آرام و بسیار تشریفاتی را برای میهمانان خاص خود جستجو می کنید نگاهی به اتاق تشریفات بیندازید. مطمئن باشید تجربه ای متفاوت در انتظار شما و میهمانانتان است و در آینده خاطره های فراوانی از آن شب بیادماندنی تعریف خواهید کرد.

رستوران شاندیز جردن (VIP)

معماری به سبک کلاسیک اروپایی

معماری سقفهای شاندیز جردن گلچینی از طراحی کلاسیک اروپایی که ترکیبی از باروک فرانسه، روکوکو و نیوکلاسیک فرانسوی می باشد. کلیه المان ها و عناصر موجود در پروژه، اعم از موکت، پارچه کوبی دیوارها، پنجره و پرده ها و دیوار حایل، بصورت منحصربفردی مختص این فضا طراحی شده است.

هویت بصری در مکان های مختلف از جمله موکت ها، سردرها، دستمال سفره ها، مبلمان، بالکن، کانتر بار بالکن و حتی حوله سرویس ها اجرا شده است.

تمامی تابلوها برای اجرا در اختیار نقاشان مطرح قرار گرفت است. طراحی پرده ها با توجه به محیط و مشخصات فضا انجام گرفته و دارای جزییات فراوانی می باشند. کتیبه های پرده ساخته شده کار اجرای سوزن دوزی روی آنها انجام شده است. در طراحی پرده ها از پارچه های ژاکارد ایتالیایی وتورهای دست دوز ایتالیایی استفاده شده است.

مبلمان ها دست ساز ایرانی بوده و انتخاب رنگ بندی و پارچه های مبلمان با وسواس فروان انجام شده است. دیوار حایل برای ایجاد فضای خصوصی و پذیرایی از مهمانان ویژه ساخته شده است.

رستوران شاندیز جردن (VIP)

برای افزودن حس تجمل و شکوه در فضای رستوران جردن شاندیز از زمینه آینه ای و آینه ونیزی بر روی شومینه و فضای بین دو پنجره استفاده شد. شومینه های دست ساز حس زیبایی به مجموعه بخشیده است. استفاده از نماهای چوبی در درگاه های ورودی احساس زندگی دارد.

الگوی تک رنگ آبی روشن با تنالیته های تیره و روشن بکار رفته با رنگهای طلایی و خنثی های سرد وگرم انتخاب درصد های رنگ بندی با دقت فراوان رعایت شده و ایجاد حس ارامش بخش و در عین حال مجلل دارد. جانمایی رنگها جهت ارائه تعاریف مختلف و القا احساسات متفاوت در نظر گرفته شده است.

رستوران شاندیز جردن (VIP)

دسترسی به رستوران شاندیز جردن

آدرس: تهران بلوار صبا (جردن)

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۵۴۸۴۸

ویژه(VIP): ۰۲۱۲۲۰۱۷۷۴۱


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *