تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اصفهان, غذاهای ایرانی

رستوران های اصفهان | شکم گردی در ۶ تا از بهترین های نصف جهان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شکم گردی در اصفهان

اگر شما نیز جزء مسافران کلان شهر تاریخی مرکز ایران یعنی اصفهان باشید قطعاً نیاز دارید نسبت به بهترین رستوران های اصفهان اطلاعاتی موثق جمع‌ آوری نمایید. نام این شهر در تمامی اوقات میان شهر‌های توریستی ایران به چشم خورده و هر ساله میزبان بسیار مهمان نوازی برای مسافران متعددی محسوب می‌شود. این شهر نه تنها به جاذبه‌ های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود مشهور است، بلکه غذا‌های سنتی معروفی در آن طبخ می‌شوند که افراد را از اقصی نقاط کشور به این شهر فرا می‌خوانند. شما می‌توانید پس از ورود به نقش جهان و انتخاب یکی از رستوران‌ های اصیل و با قدمت این محل، انواع و اقسام غذا‌های بومی و محلی شهر تاریخی اصفهان را نوش جان کرده و خاطراتی به یاد ماندنی برای خود ثبت کنید.

رستوران های اصفهان | شکم گردی در 6 تا از بهترین های نصف جهان

محبوب ترین رستوران های اصفهان

اگر شما نیز قصد سفر به اصفهان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به رستوران این شهر بزنید؛ چرا که تمام این رستوران‌ها انواع سلایق را پوشش داده و می‌توان با حضور در آنجا، طعم یک غذا‌ی اصیل و بومی اصفهان را برای همیشه در ذهن خود ثبت کرد. قطعاً برای افرادی که به دنبال کسب تجربیات متفاوت و خلاقانه در امور طعم غذا‌های بومی یک منطقه هستند، آشنایی با رستوران‌های باکیفیت و معتبر بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند این افراد را در زمینه طعم غذا‌های بومی، مواد اولیه، ادویه‌های به‌کار گرفته شده و… به صحیح‌ترین شکل ممکن راهنمایی کند.

رستوران نقش جهان اصفهان

بسیاری از افراد تمایل دارند تا غذا‌های خویش را در محلی سنتی همانند ساختار سنتی آن شهر میل کنند. رستوران سنتی نقش جهان نیز برای تمامی مهمانان خود چنین بستری را فراهم نموده و شما می‌توانید با کیفیت‌ترین غذا‌های محلی این شهر را در محیطی با اصالت و سنتی میل کنید. لازم به ذکر است علاوه‌بر منوی غذای بسیار جامع و با کیفیت، از دیگر مزایایی که اغلب افراد را به این رستوران جذب می‌کند، طراحی و سبک چیدمان میز و صندلی‌های رستوران نقش جهان است؛ چرا که در این محل انواع مختلفی از میز، صندلی و تخت‌های سنتی تعبیه شده و شما می‌توانید بنابر سلیقه خود، یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید.

علی رغم وجود منوی کامل که شامل انواع غذا‌های بومی و سنتی اصفهان می‌شود، شما نیاز نبوده هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کنید. همچنین نزدیکی این رستوران به جاذبه‌های گردشگری اصفهان از جمله کاخ و عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مسجد شاه، میدان نقش جهان و… باعث می‌شود تا  مسافران بدون هیچگونه آزردگی خاطر، ابتدا به بازدید از این اماکن پرداخته و سپس برای میل نمودن غذا به این رستوران مراجعه کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • نشانی: اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف‌الله، سرای هنرمندان اسپادانا
  • شماره تماس: 03132203345

رستوران های اصفهان | شکم گردی در 6 تا از بهترین های نصف جهان

رستوران شهرزاد اصفهان

در چندین سال گذشته یعنی حدوداً سال ۱۳۴۶ رستوران شهرزاد فعالت خود را آغاز نمود. در واقع به لطف هنر متخصصانی چون مرحوم چایچی، رشتیان و مرآتیان این رستوران نه تنها به دلیل طعم و کیفیت مطلوب غذا‌های سنتی، بلکه به دلیل معماری و نقش و نگار‌های زیبا افراد متعددی را به سمت خود جذب می‌کند. می‌توان گفت از دیرباز تا کنون مسئولین و کارکنان این رستوران در تلاش هستند تا خدماتی بی‌نظیر همراه با امکانات و تجهیزات مدرن را به شما عزیزان ارائه دهند.

این رستوران در طبخ غذا‌های سنتی این شهر همانند خورشت ماست، بریانی و… تبحر خاصی داشته و می‌تواند طعم واقعی این غذا‌ها را به شما نشان دهد. توصیه می‌کنیم حضور در این رستوران را برای یکبار امتحان کنید تا به مشتری ثابت آن مبدل شوید؛ چراکه میل نمودن غذا‌های سنتی و بومی شهر اصفهان همراه با طریقه سرو و دیزاین جذاب در محیطی با اصالت و قدیمی، می‌تواند لحظات لذت بخش متعددی را برای شما به ارمغان آورد.

  • نشانی: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد
  • شماره تماس: 03132204490

رستوران های اصفهان | شکم گردی در 6 تا از بهترین های نصف جهان

رستوران شاندیز اصفهان

اگر طرفدار غذا‌های گوشتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران شاندیز در اصفهان مراجعه کنید. قطعاً شما نیز به نکته آگاه هستید که شعبه‌های مختلفی از رستوران شاندیز در اقصی نقاط کشور وجود داشته که تمامی آن‌ها در طبخ غذا‌های گوشتی، تبحر بسیار بالایی دارند. با توجه به اینکه اگر غذا‌های گوشتی به طرز اصولی و صحیح طبخ نشوند می‌توانند موجب به وجود آمدن بیماری‌های متعدد شوند، قطعاً یافتن رستورانی معتبر که طبخ آن را به شیوه اصولی انجام دهد بسیار حائز اهمیت است. حال با توجه به تمام این تفاسیر پیشنهاد می‌کنیم برای خوردن غذا‌های اصیل و باکیفیت، به شعبه اصفهان رستوران شاندیز مراجعه کرده و طعم یک غذای کبابی اصیل را امتحان کنید.

  • نشانی: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش خیابان شیخ مفید، طبقه زیرین بانک سرمایه
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۶۶۳۵۰۰۱

رستوران های اصفهان | شکم گردی در 6 تا از بهترین های نصف جهان

رستوران بریانی اعظم اصفهان

جالب است بدانید اگر غذا‌های بومی یک شهر یا استان را بر اساس طبخ اصولی میل نکنید، ممکن است نسبت به آن دلزده شده و هیچگاه آن را انتخاب نکنید. بریانی نیز یکی از غذا‌های بومی شهر اصفهان بوده که طبخ خوش طعم و اصولی آن مستلزم رعایت نکات متعددی است که تنها آشپزان ماهر نسبت به آن آگاهی دارند. اگر برای یکبار طعم غذای بریانی را در رستوران بریانی اعظم اصفهان بچشید، به مشتری دائم آن تبدیل شده و بار‌های دیگر نیز تمایل به چشیدن طعم این غذا خواهید داشت.

بسیاری از آشپزان به علت استفاده از مواد اولیه نامرغوب، اثرات منفی و نامناسبی بر روی طعم واقعی این خوراک می‌گذارند؛ چرا که می‌بایست مواد اولیه بریانی که شامل گوشت، جگر سفید، پیاز و نعنا می‌شوند، کاملاً تازه بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. طریقه سرو این غذا نیز جالب بوده و می‌تواند با توجه به سلیقه شما با گردو، خلال بادام، نان سنگک یا نان تافتون سرو شود.

  • نشانی: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین
  • شماره تماس: 03132202070

رستوران های اصفهان | شکم گردی در 6 تا از بهترین های نصف جهان

فست فود بن اپتی (زیتون) اصفهان

قطعاً در میان عشاق غذا‌های سنتی، افرادی یافت می‌شوند که تمایل به میل کردن غذا‌های فست فودی داشته باشند. برای این افراد فست فود بن اپتی یا زیتون در اصفهان وجود دارد که شما می‌توانید انواع و اقسام این طیف از غذا را در محیطی دل‌انگیز و به یاد ماندنی نوش جان کنید. این رستوران نه تنها فضای داخلی و چیدمان بسیار مطلوبی دارد، بلکه به علت وجود منوی بسیار کامل که شامل انواع و اقسام غذا‌های دریایی، غذا‌های فرنگی، غذا‌های ایرانی، فست فود و ساندویچ می‌شود، توانسته رضایت افراد متعددی را جلب کند.

لازم به ذکر است محیط این رستوران کاملاً خانوادگی بوده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه افراد فضای باز و آلاچیق یا فضای مسقف و میز و صندلی را انتخاب کنید. همچنین این رستوران برای دوست‌داران نوشیدنی نیز ارزش و احترام خاصی بوده و در بخشی از رستوران، کافه‌ای ایجاد کرده است.

  • نشانی: اصفهان، سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه، مجموعه ۲۲بهمن
  • شماره تماس: 031٣۶٢٨١۵۶۶

رستوران های اصفهان | شکم گردی در 6 تا از بهترین های نصف جهان

رستوران نیکان اصفهان

در میان تمام رستوران‌ های موجود در شهر اصفهان، نام کافه رستوران نیکان بسیار به نیکی در میان افراد بومی و مسافران یاد می‌شود. این رستوران که در میدان فیض اصفهان قرار دارد. حدوداً از سال ۱۳۷۵ تا کنون فعال بوده و توانسته رضایت چندین هزار نفر از مردمان بومی و مسافران را جلب نماید. جالب است بدانید این مجموعه تنها کافه یا رستوران نبوده و در طبقات مختلف آن می‌توانید شاهد بخش‌های دیگر نیز باشید. بسیاری از افراد همچنان میان رستوران یا آکادمی زبان در تردید هستند؛ چرا که طبقه اول و دوم به کافه و رستوران اختصاص داشته و شما می‌توانید در طبقه سوم آکادمی زبان و سالن اجتماعات وسیعی را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است به علت وجود منوی غذایی کامل که دارای تمامی غذا‌های دریایی، محلی، ایرانی و فست فود است، اغلب مشتریان برای میل نمودن آن‌ها ترغیب می‌شوند. این امکان برای تمامی افراد وجود دارد تا از بخش‌های مختلف کافه، رستوران یا سالن اجتماعات برای مراسم‌های خود استفاده کرده و مناسبت‌ های خوشی و شادی خود را در محیطی لذت‌بخش، دنج و زیبا به سرانجام برسانند.

  • نشانی: اصفهان، خیابان میرفندرسکی ، روبه‌روی هلال احمر، رستوران نیکان
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۶۶۱۳۳۷۵

همچنین شما می‌توانید پس از خواندن جزئیات و اطلاعات مربوط به رستوران‌ های اصفهان، با در نظر گرفتن مواردی چون نزدیکی، سهولت و… از اطلاعات جمع‌ آوری شده ذیل نیز استفاده نمایید.

نام رستوران

نشانی شماره تماس
رستوران نقش جهان اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف‌الله، سرای هنرمندان اسپادانا 03132203345
رستوران شهرزاد اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد 03132204490
رستوران شاندیز اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش خیابان شیخ مفید، طبقه زیرین بانک سرمایه ۰۳۱۳۶۶۳۵۰۰۱
رستوران بریانی اعظم شعبه1: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین

شعبه2: اصفهان، خیابان مسجد سید، جنب اداره پست

شعبه3: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، جنب پمپ بنزین

شعبه4: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، جنب پمپ بنزین

شعبه1: 03132202070

شعبه2:

03133383070

شعبه3:

03132125730

شعبه4:

03136280939

فست فود بن اپتی

(زیتون)

اصفهان، سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه، مجموعه ۲۲بهمن 031٣۶٢٨١۵۶۶
رستوران نیکان اصفهان اصفهان، خیابان میرفندرسکی ، روبه‌روی هلال احمر، رستوران نیکان

۰۳۱۳۶۶۱۳۳۷۵

رستوران های اصفهان | شکم گردی در 6 تا از بهترین های نصف جهان

سخن پایانی

شما شهر پر جنب و جوش اصفهان را با چه ویژگی‌هایی می‌شناسید؟ قطعاً تمامی افراد از شهر‌های کشور ایران خاطرات مختلفی داشته و همان خاطرات و ویژگی‌های مثبت علت تمایل برای سفر به آن شهر محسوب می‌شوند. کلان شهر اصفهان نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به دلیل جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و غذا‌های اصیل و با قدمت خود توانسته در تمامی رزو‌های سال، مسافران متعددی را به سمت خود جذب کند. لازم به ذکر است که مردمان بومی این شهر برای حفظ منزلت مسافران، از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه از جمله گوشت، سبزیجات و… در بهترین رستوران‌ های اصفهان بهره می‌گیرند.

رستوران های اصفهان | شکم گردی در 6 تا از بهترین های نصف جهان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *