تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, غذاهای ایرانی

بررسی و معرفی رستوران های محبوب شرق تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران های محبوب شرق تهران

صرف یک وعده غذای خوشمزه و باکیفیت در یک محیط تمیز، دلنشین و زیبا می‌تواند یک تجربه خوشایند برای همه ما باشد. اما چطور می‌توانیم رستوران‌هایی را پیدا کنیم که هم غذای خوب و هم محیط مناسبی داشته باشند؟ در این مطلب می‌خواهیم با بهترین رستوران های شرق تهران آشنا شویم. رستوران‌هایی که علاوه‌بر محیط و غذای عالی، تخفیف‌های عالی هم دارند. پس با ما همراه باشید.

رستوران های محبوب شرق تهران

چلوکبابی برادران

چلوکبابی برادران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شرق تهران است که در محدوده تهرانپارس واقع شده. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران و محیط آن بین اهالی تهرانپارس بسیار محبوب است. البته این رستوران برخلاف اسمش فقط چلوکبابی نیست، مشتریان می‌توانند انواع غذاهای ایرانی را در رستوران برادران گرگانپارس میل کنند. در منو این رستوران غذاهای مختلفی از جمله انواع کباب، زرشک‌پلو با مرغ، انواع خورش‌های ایرانی و خوراک ماهیچه به چشم می‌خورد.

کافه رستوران نارکو

در بین بهترین رستوران های شرق تهران کافه رستوران نارکو یکی از محبوب‌ترین‌ها است. منو متنوع این کافه رستوران، کیفیت و طعم عالی غذاهایش و همچنین محیط آن بین مشتریان محبوبیت زیادی دارد. کافه رستوران نارکو در محدوده هفت حوض واقع شده و با داشتن دو فضای جذاب داخلی و بیرونی به مشتریان خود این فرصت را می‌دهد که غذای خود را در محیطی زیبا و دلنشین صرف کنند و تجربه‌ای به یادماندنی برای خود ثبت کنند. در منو کافه رستوران نارکو انواع کباب ایرانی، برنج و ماهی، انواع غذاهای فرنگی مثل پاستا، پیتزا و همبرگر به چشم می‌خورد. همچنین در بخش کافه نیز انواع دمنوش‌های سنتی ایرانی، نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، انواع کیک، شیک و بستنی وجود دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران آویشو

برای افرادی که به دنبال یک رستوران باکیفیت در شرق تهران هستند، رستوران آویشو می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این رستوران که در محدوده تهرانپارس قرار دارد با غذاهای خوش‌طعم و باکیفیت خود، شکل سرو جذاب و همچنین محیط و سرویس‌دهی عالی به عنوان یکی از بهترین رستوران های شرق تهران شناخته می‌شود. در منو رستوران آویشو انواع غذاهای مختلف ایرانی از بخش‌های مختلف کشور و همچنین انواع فست‌فود وجود دارد. از جمله محبوب‌ترین غذاهای رستوران آویشو می‌توان به مرغ ترش، انواع کباب، خورش بادمجان، ته‌چین مرغ، برنج و ماهی، فسنجان، جوجه سرخ شده، میرزاقاسمی و کشک و بادمجان اشاره کرد. شکل سرو غذاها و ظرف‌های این رستوران آنقدر جذاب هستند که لذت صرف غذا را در این رستوران دوچندان می‌کنند.

سفره خانه عمارت

افرادی که در محدوده شرق تهران دنبال فضایی سنتی، آرام و دلنشین برای صرف یک وعده غذا هستند، می‌توانند سری به سفره‌خانه عمارت پایین‌تر از فلکه دوم تهرانپارس بزنند. اینجا فضایی است که مشتریان در آن می‌توانند علاوه‌بر صرف غذاهای سنتی و باکیفیت ایرانی، از بودن در فضایی با حال و هوای سنتی و البته شنیدن موسیقی زنده از خواننده‌های خوب، حسابی لذت ببرند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سفره‌خانه فضای ویژه آن است. داشتن حوضی بزرگ و زیبا و تخت‌هایی که درون آب قرار دارند می‌تواند برای هر مشتری حال و هوایی باصفا داشته باشد. در منو سفره‌خانه عمارت انواع غذاهای ایرانی، از دیزی تا کباب از ته‌چین تا انواع خورشت ایرانی دیده می‌شود.

رستوران سه گوش گریل

رستوران سه گوش گریل یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران های شرق تهران است. مشتریان در این رستوران می‌توانند در فضایی زیبا و دوست‌داشتنی بنشینند و از خوردن غذاهای خوشمزه ایتالیایی لذت ببرند. در منو رستوران سه‌گوش گریل انواع پاستا، پیتزا، لازانیا، انواع ساندویچ، انواع پاستا، انواع استیک و چندین نوع سالاد و سوپ جذاب به چشم می‌خورد.

کافه رستوران زرین

در بین رستوران های شرق تهران ، کافه رستوران زرین یکی دیگر از مکان‌های محبوب برای صرف انواع مختلف غذا، از ایرانی تا فرنگی است. صبحانه، ناهار، شام یا میان‌وعده، تفاوتی ندارد. در هر صورت مشتریان می‌توانند خوشمزه‌ترین غذاها را با بهترین کیفیت در کافه رستوران زرین میل کنند. در منو این رستوران انواع سوخاری‌های خوشمزه مثل ماهی و میگو و مرغ، انواع ساندویچ، انواع کباب ایرانی، انواع پیتزا، لازانیا، پاستا و همچنین غذاهای خوشمزه ایرانی مثل قورمه‌سبزی، فسنجان و جوجه سرخ شده مشاهده می‌شود.

فست فود باگت

رستوران‌های زنجیره‌ای باگت با داشتن چندین شعبه مختلف در نقاط مختلف تهران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های این شهر هستند. شعبه تهرانپارس این رستوران نیز در بین بهترین رستوران های شرق تهران قرار دارد. افرادی که دوست دارند فست‌فودهایی خوشمزه و باکیفیت میل کنند می‌توانند سری به این رستوران جذاب بزنند. در منو فست فود باگت انواع برگر، پیتزا، پاستا، غذاهای سوخاری، سالادهای خوشمزه و نودل دیده می‌شود. در فست‌فود باگت مشتریان می‌توانند شکل جدید و ویژه‌ای از انواع فست‌فود را امتحان کنند.

طباخی شاخ طلا

برای کسانی که اهل غذای سنتی محبوب ایرانی، یعنی کله‌پاچه هستند و در محدوده شرق تهران به دنبال یک فضای مناسب برای صرف این غذا می‌گردند، طباخی شاخ طلا می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. اینجا فضایی مناسب برای کسانی است که دوست دارند این غذای خوشمزه را در محیطی تمیز و دلنشین میل کنند.

فست فود سورن

افرادی که به دنبال تجربه طعم جدیدی از انواع فست‌فود هستند می‌توانند به فست‌فود سورن در محدوده هفت حوض سری بزنند. در اینجا انواع فست فود با شکلی ویژه و جذاب سرو می‌شود. در منو فست‌فود سورن انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا و غذاهای سوخاری به شکلی خوشمزه و جذاب برای مشتریان آماده می‌شود.

رستوران های محبوب شرق تهران

تجربه ای به یادماندنی در بهترین رستوران های شرق تهران

گاهی صرف یک وعده غذای خوشمزه می‌تواند به خودی خود یک تجربه جالب و ماندگار باشد. به شرط آنکه بدانیم کجا چه غذایی بخوریم. در محدوده شرق تهران رستوران‌ها و کافه‌ها و فست‌فودهای زیادی وجود دارد. اما صرف غذا در هر جایی نمی‌تواند تجربه‌ای لذتبخش باشد. شما می‌توانید جهت مشاهده لیست کامل بهترین رستوران های شرق تهران به این لینک مراجعه کنید.

https://takhfifan.com/tehran/east/restaurants


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *