تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, معرفی رستوران

رستوران های هنگ کنگ ؛ از امبر تا یانگ کی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران های هنگ کنگ ؛ از امبر تا یانگ کی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره رستوران های هنگ کنگ ، سخن خواهیم گفت.

بیشتر درباره رستوران های هنگ کنگ بدانید :

هنگ‌کنگ کلان‌شهری بزرگ در جنوب کشور چین است. این شهر امروزه با توجه به پیشرفتی که در حوزه گردشگری و تجاری دارد مسافران زیادی را به سمت خود روانه می‌کند. سفر به هنگ‌کنگ و تجربه رستوران‌های آن با منوی‌های مخصوص به خود تجربه‌ای منحصربفرد و به یاد ماندنی است.

اگر به دنبال آشنایی با بهترین رستوران‌های هنگ‌کنگ هستید این مقاله را از دست ندهید. این رستوران‌ها دارای فضاها، قیمت‌ها و منوهای مختلفی هستند که افراد زیادی را اعم از بومی و غیر بومی به خود جذب می‌کنند. در ادامه به معرفی این رستوران‌ها می‌پردازیم.

رستوران امبر (Amber)

رستوران امبر یکی از بهترین رستوران‌ها نه تنها در هنگ‌کنگ بلکه در دنیا است. از این رو رزرو میز در این رستوران کار راحتی نیست. فضا و دکوراسیون رستوران بسیار شیک و زیبا اما راحت و دلنشین است. غذاها بسیار خوشمزه، باکیفیت با تزئیناتی زیبا هستند و با نگاه اول متوجه می‌شوید که به جزئیات توجه بسیاری شده است. منوی رستوران شامل غذاهای فرانسوی است و هر سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کند. این منو هر سه ماه یک بار تغییر می‌شود. پیشنهاد می‌شود حتما پیش از رفتن میز رزرو کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر، و از ۶:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

تلفن: ۰۰۶۶ ۲۱۳۲ ۸۵۲+

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

رستوران لانگ کینگ هین (Lung King Heen)

این رستوران به عنوان اولین رستوران چینی دنیا و برنده سه جایزه، دارای فرهنگ آشپزی مخصوص به خود است. طعم غذاهای سنتی، فضای دلنشین و آرامش‌بخش، دکوراسیون زیبا و نمایی رو به بندر، احساس آرامش خانه را یادآور می‌شود. رفتار کارکنان مودبانه بوده و همچنان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارند. این رستوران در هتل چهار فصل هنگ‌کنگ (Four Deasons Hong Kong) قرار دارد و بهترین غذاهای کانتونی را سرو می‌کند. حتما پیش از رفتن میز رزرو کنید.

ساعت کار: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، و از ۶ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

تلفن: ۸۸۸۸ ۳۱۹۶ ۸۵۲+

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

رستوران هو لی فوک (Ho Lee Fook)

این رستوران از بهترین و شلوغ‌ترین رستوران‌های هنگ کنگ است. فضای رستوران خوب، برخورد کارکنان مقبول و غذاها عالی هستند. منوی این رستوران شامل غذاهای چینی، آسیایی، غذاهای مخصوص گیاه‌خواران و غذاهای بدون گلوتن است. فراموش نکیند که پیش از رفتن حتما میز رزرو کنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۶ غروب تا ۱۱ شب.

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

تلفن: ۰۸۶۰ ۲۸۱۰ ۸۵۲+

رستوران تیم هو وان (Tim Ho Wan)

در این رستوران می‌توانید بهترین دیم سام‌های شهر را میل کنید. این‌جا همیشه صف‌ها بلند و شلوغ، و میزها پر هستند. کارکنان رفتاری مودبانه دارند و می‌توانند اندکی انگلیسی صحبت کنند. نکته مهم علاوه بر خوشمزه بودن و معروف بودن غذاها، قیمت بسیار مناسب آن‌ها است. منوی رستوران شامل غذاهای چینی، آسیایی، و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب.

تلفن: ۲۸۹۶ ۲۳۳۲ ۸۵۲

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

رستوران پیر (Pierre)

رستوران پیر یکی دیگر از شگفت‌انگیزترین رستوران‌های هنگ‌کنگ است که در طبقه ۲۵ هتل ماندارین قرار گرفته و نمایی بسیار زیبا از بندر ویکتوریا را به نمایش می‌گذارد. فضا و دکوراسیون بسیار زیبا، کارکنان مودب و غذاها بسیار خوشمزه هستند. با اینکه قیمت غذاها گران است اما ارزش امتحان را دارد. منوی این رستوران شامل غذاهای فرانسوی و اروپایی است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، و از ۶:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

تلفن: ۴۰۰۱ ۲۸۲۵ ۸۵۲+

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

رستوران مات ۳۲ (Mott 32)

دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن است. با اینکه قیمت غذاها اندکی بالا است اما واقعا ارزش امتحان کردن را دارد. غذاها عالی و دارای طرفداران بسیاری است. منوی رستوران شامل غذاهای چینی، آسیایی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است. پیش از رفتن حتما میز رزرو کنید.

امکانات: رزرو میز، میزهای خصوصی، اینترنت بی سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، و از ۶ غروب تا ۱۱ شب.

تلفن: ۸۶۸۸ ۲۸۸۵ ۸۵۲+

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

رستوران یاردبرد (Yardbird)

این رستوران توسط گروهی از آشپزان جوان آمریکای شمالی اداره می‌شود که یاکیتوری‌های مخصوص خود را سرو می‌کنند. یاکیتوری شبیه به جوجه کباب است به این صورت که در یک سیخ چوبی شامل ۱ تا ۵ تکه از گوشت، جگر یا پوست مرغ را به قطعات کوچک به اندازه یک لقمه روی آتش کباب می‌کنند. فضای و دکوراسیون رستوران، کارکنان و غذاها بسیار عالی هستند. منوی رستوران شامل غذاهای چینی و آسیایی است.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه‌ها از ساعت ۶ غروب تا ۱۲ شب.

تلفن: ۹۲۷۳ ۲۵۴۷ ۸۵۲+

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

رستوران تسویی وا (Tsui Wah)

اگر در در مرکز هنگ‌کنگ هستید این رستوران بهترین مکان برای صرف غذا و تجربه طعم غذاهای محلی این شهر است. چای شیر محلی بسیار غلیظ، چرب، تلخ و خوشمزه، و غذاهایی چون نودل، کتلت با گوشت‌ها مختلف، ساندویچ‌ها و دیگر غذاهای محلی کاملا احساس بودن در این شهر را به شما منتقل می‌کند. منوی رستوران هم چینی و هم انگلیسی است. این رستوران ارزان‌ترین رستوران این منطقه است. منوی تسویی شامل غذاهای چینی و آسیایی بوده و هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند.

امکانات: پیک، بیرون بر، محل نشستن.

ساعت کار: هر روز بجز دوشنبه‌ها از ساعت: ۱۲:۰۱ بامداد تا ۱۱:۵۹ شب.

تلفن: ۶۳۳۸ ۲۵۲۵ ۸۵۲+

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

رستوران آن درینکینگ کیچن اند لانگ (On Drinking Kitchen & Lounge)

این رستوران یک غذاخوری بسیار بزرگ است که بخشی از آن به صورت مبله تزئین شده و نمایی بسیار زیبایی دارد. آشپز و کارکنان این رستوران از افراد ماهر و باتجربه هستند. ایده و هدف اصلی آشپز از بین بردن فاصله بین آشپزخانه و سالن غذاخوری است از این جهت که مهمانان احساس نزدیکی بیش‌تری با روند آشپزی داشته باشند. منوی رستوران شامل غذاهای آذربایجانی است و وعده‌های ناهار و شام را عرضه می‌کند. می‌توانید پیش از رفتن میز رزرو کنید.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، و از ۶ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

تلفن: ۸۱۰۰ ۲۱۷۴ ۸۵۲+

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

رستوران یانگ کی (Yung Kee)

گوشت غاز بریان‌شده از جمله غذاهای کلاسیک چینی است که تقریبا در هر رستورانی یافت می‌شود اما اگر بهترین طعم آن را می‌خواهید به یان کی بروید. منوی رستوران شامل غذاهای چین است.

ساعت کار: هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب.

رستوران های هنگ کنگ
رستوران های هنگ کنگ

منبع : hong-kong


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *