تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
روسیه

آشنایی با رستوران ها و کافه های ارزان شهر مسکو 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو کشور روسیه سخن خواهیم گفت .

مختصری درباره شهر مسکو بدانید :

مسکو ، پایتخت روسیه ، شهر زیبایی است که با تاریخ و فرهنگ این کشور، عجین شده است. شهری که آن را با کلیساهای زیبا و گنبدهای رنگارنگ، میدان سرخ، کاخ بزرگ کرملین و موزه‌های دیدنی و متعدد می‌شناسیم. گوشه و کنار این شهر تاریخی، میزبان جاذبه‌های گردشگری و آثار معماری باشکوه است؛ شهری که در آن، حتی ایستگاه‌های مترو هم به زیبایی قصرهای مجلل، تزیین شده‌اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این شهر، یکی از سرزنده‌ترین و پرهیجان‌ترین شهرهای روسیه و اروپا است که بیش از ۱۰ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. جاذبه‌های زندگی شهری مثل مراکز خرید بزرگ و باشکوه، در خیابان‌های جذاب و دیدنی آن به چشم می‌خورند.

این کشور یکی از بزرگترین امپراطوری های جهان بوده ، در روسیه شما می توانید به مکانهای دیدنی بسیاری سفر کنید زیرا روسیه دارای مناطق توریستی مناسب با هر سلیقه و ذوقی است که برای گردشگران بسیار حائز اهمیت است همچنین می توانید از پیست های اسکی در این شهر همیشه سرد نیز استفاده کنید که از هیجان خاصی برخوردار است در روسیه به دلیل وسعت زیاد آن فرهنگ های مختلف و متنوعی بسیاری وجود دارد که باعث شده تا علاقه مندان به این نوع فرهنگ های بومی را جذب خود کند در این مقاله شما را با نحوه سفر به روسیه از قبیل بلیط ها و مکانها و هواپیماها ، جاهای مناسب گردشگری و … هر نوع اطلاعات مربوط به آن را برای شما شرح می دهیم. با تاپ تراول همراه باشید تا بیشتر درباره سفر به روسیه بدانید.

روسیه بزرگ‌ترین کشور دنیاست. تعجبی ندارد که در آن می‌توانید انواع جاذبه‌های گردشگری را یک جا تجربه کنید. از شهرهای تاریخی و روستاهای زیبا تا میراث هنری و فرهنگی و طبیعت منحصربه‌فرد.

فرقی نمی‌کند که طرفدار فرهنگ و هنر و در جست و جوی آثار مشهورترین هنرمندان و نویسندگان باشید یا به ماجراجویی در طبیعت علاقه داشته باشید، با هر سلیقه‌ و طرز فکری، در روسیه جاذبه‌ای مناسب خودتان پیدا می‌کنید و از آن لذت می‌برید. صعود از کوه‌های آتش‌فشانی، پیاده‌گردی در زیباترین مسیرهای کوهستانی، پیست‌های اسکی و تماشای آثار هنری از معروف‌ترین هنرمندان جهان، تنها گوشه‌ی کوچکی از جاذبه‌های بی‌نظیر روسیه است.

از آنجایی که روسیه یک کشور پهناور است، تنوع فرهنگی در آن بسیار جالب توجه است. در هر گوشه‌ای از آن می‌توانید فرهنگ و سنت‌های متفاوتی را تجربه کنید. در واقع روسیه را مانند یک مقصد گردشگری پهناور و مجموعه‌ای از چند فرهنگ و جاذبه‌ی متفاوت ببینید.

این روزها سفر به روسیه بسیار راحت است. به راحتی می‌توانید بلیط‌های هواپیما و قطار را رزرو کنید. در انواع هاستل‌ها و هتل‌ها می توانید اقامت خوبی را تجربه کنید.

اگر به شهرهای تاریخی علاقه دارید، دلتان می‌خواهد در خیابان‌های قدیمی قدم بزنید و از کلیساهای باشکوه با گنبدهای رنگارنگ دیدن کنید، مسکو و سن‌پترزبورگ را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. در موزه‌های متعدد این کشور می‌توانید برترین آثار هنری قدیمی و معاصر را تماشا کنید و از میراث باارزش ملی روسیه دیدن کنید.

روسیه از نظر جاذبه‌های طبیعی هم در دنیا نظیر ندارد. از آتش‌فشان‌های سربه‌فلک کشیده تا بزرگترین دریاچه‌ها را می‌توانید در این کشور پهناور از نزدیک ببینید.

معرفی رستوران های ارزان مسکو

اگر چه وقتی به فکر برنامه ریزی برای سفر ارزان باشید مسکو جزو اولین انتخاب‌هایتان نیست، اما باید بدانید که جدای از رستوران‌های لوکس و خاویار هم گزینه‌هایی برای صرف غذا در این شهر وجود دارند. در این راهنما شما را با ۱۰ رستوران اقتصادی و ارزان مسکو آشنا می‌کنیم که جدای از قیمت عالی غذاهای به‌ یادماندنی‌ای هم به مهمانان عرضه می‌کنند.

کافه لودی کاک لودی

«لودی کاک لودی» (Люди Как Люди) کافه‌ای کوچک و بسیار معروف است که احتمال آنکه از جلویش عبور کنید زیاد خواهد بود. اگر متوجه علامت بدون شرح آن شدید حتماً توقف کنید و از بهترین ناهارهای اداری شهر، قهوه‌های شگفت انگیز یا میلک شیک‌ها لذت ببرید. اغلب عصر‌ها اینجا بسیار شلوغ می‌شود پس خود را برای جا شدن در میان این جمعیت آماده کنید.

رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو
رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو

کافه فستیوال نوی

«کافه فستیوال نوی» (Cafe Festivalnoye) در مرکز خرید معروف و اصلی شهر یعنی «گوم» (GUM) واقع شده است. اینجا به شما موقعیت آن را می‌دهد که غذایی عالی را در مرکز تاریخی مسکو با قیمتی قابل قبول و پایین سفارش دهید. پاویون موضوعی فستیوال، تنوعی از غذاهای ملی را به شما پیشنهاد می‌کند. با این حساب می‌توانید به پاویون چین رفته و غذاهای چینی را امتحان کرده یا در پاویون ایتالیا یکی از هشت پیتزایش را سفارش دهید. جدای از این پاویون‌های اختصاصی پنکیک و غذاهای سیب زمینی دار هم وجود دارند.

رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو
رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو

کافه سایگون

هرگز با دیدن طراحی داخلی غیر قابل توجه «سایگون» (Saigon) از آن ناامید نشوید زیرا این کافه یکی از بهترین جاها برای امتحان کردن غذاهای ویتنامی در مسکو به شمار می‌رود. اگر در طول روز به سراغ اینجا بیایید ناهارهای اداری خوشمزه و جذابی مانند «فوبو» (Pho bo)، مرغ سوخاری و یک سالاد نصیبتان می‌شود. حتی می‌توانید برای گردش شبانه و معاشرت با دوستان نیز به آن سر بزنید. اما اگر خیلی دیر کنید صندلی گیرتان نخواهد آمد.

رستوران ایروسلیم

غذای شگفت انگیز، تراس تابستانی عالی پشت بام و موقعیت مرکزی، دلایل جمعیت زیادی هستند که به سمت «ایروسَلیم» (Ierusalim) سرازیر می‌شوند. این رستوران در طبقه بالای کنیسه مسکو واقع شده و غذاهای هندو-اروپایی خوشمزه‌ای را به مشتریان ارائه می‌کند. «هاموس» (hummus) و فلافل از غذاهایی هستند که می‌توانید امتحان کنید. خدمات صمیمانه و مناظر عالی جزو امتیازهای آن هستند و همانطور که حدس می‌زنید در روزهای شنبه اینجا تعطیل خواهد بود.

رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو
رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو

رستوران لامادژا

«لامادژا» (Lamadzho) جایی عالی برای یک غذای فوری است. این کافه راحت و خودمانی برای غذاهای سنتی ارمنی به سبک غذاهای خانگی گزینه مناسبی به شمار می‌آید. در میان غذاهای منو می‌توانید گزینه‌هایی مانند ششلیک یا «خاچاپوری» (Khachapuri) و «کوتابی» (Kutabi) را ببینید. نوشیدنی‌های ویژه و لقمه‌های نان لواش چیزی هستند که طرفداران زیادی را به سمت لامادژا می‌کشاند.

لاکی نودلز

«لاکی نودلز» (Lucky Noodles) یک نودل بار بسیار دوست داشتنی است که در بهترین حالت می‌تواند ۱۰ نفر را به طور همزمان میزبانی کند. البته همیشه می‌توانید از غذاهای بیرون بر سفارش دهید. گزینه‌های پر طرفدار اینجا نودل میگو و گوشت گوساله هستند. طراحی داخلی مینیمال و حال و هوایی چینی بر اینجا غالب است.

رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو
رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو

رستوران وای مه

«وای مه» (Vai Me) جایی ایده‌آل برای امتحان کردن غذاهای خیابانی لذیذ گرجی، خدمات باورنکردنی و قیمت‌های اقتصادی است. این رستوران زنجیره‌ای یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های فست فود گرجی در مسکو به شمار می‌رود. رویکرد نوآورانه آن‌ها به «خینکالی» (khinkali) و خاچاپوری شما را ذوق زده خواهد کرد.

رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو
رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو

رستوران مولدوا

برای آنکه از یک نوشیدنی و شامی عالی در این رستوران لذت ببرید باید مسیرتان را به سمت کشوری دیگر تغییر دهید، زیرا در محوطه سفارتخانه مولدوا واقع شده است. بعد از آنکه از دستگاه ایمنی فلزیاب عبور کردید و کارت شناسایی خود را نشان دادید می‌توانید وارد محوطه شده و برای تجربه بهترین سنت‌های مولدوایی آماده شوید: از امتحان کردن غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های اصیل گرفته تا جوی دوستانه و کارکنانی صمیمی.

رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو
رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو

کافه میت پوینت

«میت پوینت» (Meat Point) یکی از کافه‌های بی‌همتا فست فودی است که بهترین «کوفتا» (kufta) و ساندویچ ماهی «بالیک اِکمک» (balik ekemek) را با قیمتی بسیار پایین به شما عرضه می‌کند. این کافه را در تمام مجله‌های مرتبط به جوانان می‌بینید پس اینکه باید اندکی برای آماده شدن غذایتان صبر کنید امری طبیعی به نظر می‌رسد و قطعاً ارزشش را دارد.

رستوران چیتورا

برای آنکه این رستوران افسانه‌ای را به خوبی تجربه کنید باید با شکم خالی به آن سر بزنید. غذای «چیتورا» (Chito-Ra) بسیار شگفت انگیز بوده و به مقدار زیاد به مشتریان ارائه می‌شود. غذای معروفی که طرفداران زیادی برای چیتورا به هم زده «خینکالی» (khinkali) است که هشت تای آن یک جنگجوی قوی هیکل را هم سیر می‌کند.

رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو
رستوران ها و کافه های ارزان قیمت مسکو


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *