تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گیلان

روستا و استخر دوقلوی سه سار ، فومن | گیلان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

روستای سه سار

در این مطلب از مجله تاپ تراول شما را با یکی از روستاهای زیبای استان گیلان بنام روستای سه سار آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی دیگر از روستاهای دوست داشتنی استان گیلان روستای سه سار است که جز روستاهای بخش میرزاکوچک شهرستان صومعه‌سرا می باشد.جایی که در مسیر شهرهای فومن، ماسال و ماسوله قرار دارد. اگرچه امکان دارد از طی این مسافت خسته شوید اما طبیعت زیبای این منطقه، خستگی را از تن‌تان بیرون خواهد کرد.

استخر دوقلوی روستای سه سار در شهرستان فومن و در استان گیلان قرار دارد. روستای سه‌سار دارای طبیعت بکر و زیبا و چشم‌اندازها و گردشگری بسیار دیدنی و شگفت انگیزی است. طبیعت بکر و دست‌نخورده این روستا موجب شده گردشگران بسیاری در فصول مختلف سال راهی این روستا شوند. وجود شالیزارهای یکپارچه، همجواری با دامنه تیمورکوه و رودخانه پلنگ‌ور از جاذبه‌های طبیعی این روستا است.روستای سه سار

سه‌سار به معنای محل پرندگان سیاه از نوع سار است که در فصل برداشت محصول برنج، شالیزارها را برای خوردن کرم ساقه‌خوار برنج محاصره می‌کنند. دیگر علت نامگذاری سه‌سار وجود سه چشمه معروف است. در گذشته و حال این چشمه‌ها علاوه بر استفاده اهالی به‌عنوان آب آشامیدنی جهت آبیاری مزارع مورد استفاده قرار می‌گیرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

وجود این استخر دو قلو در این روستا به زیبایی های روستا افزوده است. سالانه مردم زیادی برای دیدن این استخر و یا روستاهای اطراف به این روستا می آیند. به طور کلی روستای سه سار به دلیل قرار گرفتن در ضلع غربی استان گیلان و دامنه رشته کوه های تالش اب و هوای معتدل با تابستان های نسبتا گرم و زمستان های معتدل و سرد همراه است گردشگران بیشتر در تابستان به این منطقه سفر میکنند اگرچه فصل زمستان هم زیبایی منحصر به فردی دارد و نمی توان از حال و هوای برفی استخرهای دو قلو سه سار گذشت.روستای سه سار


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *