تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
قطر

آشنایی با روستای فرهنگی کاتارا ، دوحه | Qatar 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

روستای فرهنگی کاتارا

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با روستای فرهنگی کاتارا دوحه در کشور قطر آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

روستای تاریخی کاتارا (Katara Cultural Village) که با نام دره فرهنگ ها نیز شناخته می شود در ساحل شرقی جزیره مصنوعی مروارید خلیج فارس و ساحل غربی شهر دوحه واقع شده است. در این روستای تاریخی، معماری و سبک زندگی سنتی منطقه حفظ شده و همچنین نمایش های متنوعی در تالار آن اجرا می شود. اگر شما هم جز دوستداران فرهنگ و هنر و موسیقی هستید؛ بازدید از این روستای تاریخی می تواند برایتان بسیار ارزشمند باشد. این روستادر مسیر Pearl قرار دارد و چشم‌انداز گران بهای هنر و فرهنگ قطر است.

روستای فرهنگی کاتارا

پیچ و خم گذرگاه‌ها و آبراه‌ها در این مکان واقع شده و مکان را برای هنرنمایی هنرمندان، فیلم‌سازان و عکاسان آماده کرده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

خوب است بدانید، روستای کاتارا حکایت از هنر و فرهنگ مردمان قطر دارد که در حال حاضر به یکی از جاذبه های مهم گردشگری کشور قطر تبدیل شده است. شما می توانید در حین گشتی که در دهکده فرهنگی کاتارا می‌زنید، به بازدید از مسجدی با الگوی بنفش و فیروزه‌ای بروید و همچنین از آمفی تئاترش که در فضایی باز قرار دارد، دیدن کنید.

روستای فرهنگی کاتارا

اگر قصد خرید از شهر دوحه را دارید راهی مراکز خرید این سرزمین شوید و از مغازه‌های رنگارنگش اجناسی زیبا خریداری کنید. در این مکان جشنواره‌های مختلف مانند: جشنواره سنتی دوحه، جشنواره میراث فلسطین و کنسرت‌ها برگزار می‌شود.

پس از بازدید از دهکده زیبا کاتارا ، برای رفع خستگی سری به یکی از رستوران‌هایی بزنید که در نزدیکی دهکده فرهنگی کاتارا قرار گرفته است و غذایی لذیذ تست کنید. در اینجا رستوران‌های سنتی مختلف و کافه‌ها و کیوسک‌های زیادی وجود دارد؛ به همین دلیل شما گرسنه نمی‌مانید، اگر به دنبال تست کردن یک گنج قدیمی هستید، چاپاتا و کاراک را تست کنید.

روستای فرهنگی کاتارا
روستای فرهنگی کاتارا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *