تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

روش های نامتعارف برای راحت بودن در پرواز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هیچ عیبی ندارد اگر با یک وسیله ی مخصوص سفر نامتعارف، پرواز کلاس اقتصادیتان را دچار تغییر کنید. اگر محصولی پروازتان را راحت تر می کند، ارزش امتحان کردن را دارد، حتی اگر در انظار عمومی کمی احمقانه بنظر برسد. داشتن پروازی آرام  با آسودگی، دو اصل مهم در هر سفر است.

با در ذهن داشتن این مسئله، لیستی از محصولات مخصوص سفر که با وجود ظاهر گاها مسخره آمیزشان، کار شما را راه می اندازند موجود است. موارد زیر هفت روش برای آسان تر کردن سفر شماست؛ از پد نشیمنگاه گرفته تا استراحتگاه پای تاشو.

شلوار راحتی که شبیه شلوار معمولی است

با پوشیدن یک شلوار راحتی که بیشتر شبیه یک شلوار بیرون از خانه بنظر می آید، طوری نشان دهید که بقیه فکر نکنند آدم نامرتبی هستید. این شلوارها که از پارچه ی فرانسوی ساخته شده، هر فردی که فرق بین انواع پارچه های غیر یکسان را تشخیص نمی دهد، فریب می دهد. همچنین پیژامه های جین نیز موجود است که شبیه همان پیژامه های راحت و مورد علاقه ی شماست که به طرح جین درآمده است.

روش های نامتعارف برای راحت بودن در پرواز


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پد نشیمنگاه

این محصول چیزی است که تابحال کمتر مورد استفاده قرار گرفته، در نتیجه آمار تجربی برای میزان محبوبیت بالشت های صندلی و محصولاتی که پشت مسافر پرواز را محافظت می کنند وجود ندارد. می توان حدس زد، با توجه به فشاری که به پاها و گردن مسافران پروازهای اقتصادی وارد می شود، قرار دادن پد زیر نشیمنگاه چندان هم ناخوشایند بنظر نمی رسد. می توانید انواع این محصول، از جمله مدل بادی که هدف آن راحتی سفر و فراهم نمودن محافظت است تهیه کنید. این محصول برای خیلی از افراد مناسب است.

روش های نامتعارف برای راحت بودن در پرواز

پتوی پوشیدنی

چرا یک پتوی پوشیدنی بهتر از مدل معمولی آن است؟ سوال خوبیست که جوابی برای آن نداریم. اما برای بعضی افراد این ترکیب عجیب پوشیدن و خوابیدن، آنها را به نقطه اوج راحتی می رساند. واضح است که نیاز به تغییر حالت دادن آن پس از بلند شدن و دستشویی رفتن ندارید. این خود یک مزیت است. حتی اگر با تمسخر حضار مشکلی ندارید می توانید آن را داخل فرودگاه بپوشید.

روش های نامتعارف برای راحت بودن در پرواز

متکای مسافرتی کمتر خجالت آور

لیستی از متکاهای قابل قبول تر از نظر عموم موجود است. اما به درد مبحث ما نمی خورند. این متکای خاص شبیه متکای نرمال مسافرتی است و تاثیری روی دید دیگران به شخصیت شما نمی گذارند. اول از همه متکای اکسیژنی که کوچک و دارای فوم لاتکس سفید رنگ است و بسادگی قابل حمل است. مدل گرانتر اما جمع و جور تر و قابل حمل تر نیز وجود دارد.

روش های نامتعارف برای راحت بودن در پرواز

بالش مسافرتی خجالت آور

برای افراد غیر خجالتی، تعداد زیادی بالش های مسافرتی با طراحی خلاقانه ولی با ظاهر عجیب موجود است. عجیب ترین لباس ها در برابر این بالش ها زانو می زنند. ممکن است باعث راحتی بیشتر شما شوند، اما اگر داخل هواپیما مسابقه ای برای محبوبیت برگزار شود به اول شدن شما کمکی نمی کنند. بالش شترمرغی معروف، که دور تا دور سر شما را می پوشاند و شبیه یک ملخ می شوید. بالش تلفن شکل نیز موجود است که در بین این محصولات بسیار محبوب است. وقتی داخل هواپیما آن را باد می کنید، ممکن است عده ای با تعجب به شما نگاه کنند اما خوشبختانه این موضوع تاثیری روی میزان سودمندی بالش ندارد.

روش های نامتعارف برای راحت بودن در پرواز

استراحتگاه پا

بعضی هواپیماها، صندلی هایی با استراحتگاه پای فلزی تاشو دارند و بعضی ندارند. برای مسافران کوتاه قدتر که پاهایشان بالاتر از سطح زمین آویزان است، استراحتگاه پا بسیار مفید است. می توانید پاهای خود را روی کیف وسایل خود بگذارید، اما بهتر است یکی از این محصولات مخصوص را بخرید. حتی مدل ماساژور آن نیز موجود است.

روش های نامتعارف برای راحت بودن در پرواز


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *