تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, راهنمای سفر

۶ جزیره زیبا و بهشتی در قاره آسیا | Asia 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

زیباترین جزایر آسیا ، نقاطی از بهشت

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره زیباترین جزایر آسیا ، سخن خواهیم گفت.پس اگر به دنبال مکانی بهشتی برای سفر میگردید مطالعه این مقاله را به شما توصیه میکنیم. در اداما با ما همراه باشید تا با جزایر بهشتی آسیا بیشتر آشنا شوید

آسیا پهناورترین و پرجمعیت‌ترین قاره زمین است. این قاره ۸٫۷٪ از مساحت سطح زمین و ۳۰٪ از مساحت خشکی‌های این سیاره را در بر می‌گیرد. ۶۰٪ جمعیت کره زمین نیز در این قاره زندگی می‌کنند. بزرگ‌ ترین و پرشمارترین کشورهای جهان در این قاره‌اند. آسیا به همراه اروپا خشکی بزرگ اوراسیا را می‌سازند.

با آبهای شفاف، سواحل شنی سفید، درختان نخل و تپه های سرسبز، نقاطی برای موج سواری، زندگی باور نکردنی زیر آب و برخی از بهترین سایت های غواصی، جزایر زیبای آسیا بسیار نزدیک به بهشت ​​بر روی زمین هستند. این جزایر بسیار مناسب برای کسانی هستند که به دنبال لحظات آرامش بخش و آزادی از شلوغی شهرها هستند. برخی از بهترین سواحل این جزایر بهشتی آسیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

Pom Pom Island, Malaysia – مالزی

جزیره Pom Pom Island در مجمع الجزایر Semporna در سواحل شرقی مالزی واقع شده است و یک جزیره کوچک و آرام از سرزمین های بدون سکونت در کنار استراحتگاه های آرام است. این جزیره در آبهای فیروزه ای چشمگیر، صخره های مرجانی خیره کننده محصور است و دارای تعداد زیادی از گونه های ماهی است. اصلا غیر معمول نیست که با لاکپشت های دریایی غول پیکر سبز مواجه شویم که از جزیره به عنوان یک آشیانه استفاده می کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
زیباترین جزایر آسیا
زیباترین جزایر آسیا

Koh Rong, Cambodia – کامبوج

توسعه اندک، طبیعت دست نخورده، اقامتگاههای روستایی و تعدادی از سواحل سفید شنی خیره کننده، این جزیره را به یکی از بهترین جزایر الهی آسیا تبدیل می کند، بله جزیره Koh Rong. این جزیره با فاصله یک ساعت از  Sihanoukville در کامبوج واقع شده است ، هیچ جاده ای در این جزیره وجود ندارد و نور در شب محدود است. در زیر آسمان این جزیره، ممکن است پلانکتون ها را در دریا ببینید. مرجان های خیره کننده و ماهی های عجیب و غریب نیز این جزیره زیبا را احاطه کرده است.

زیباترین جزایر آسیا
زیباترین جزایر آسیا

Palawan, The Philippines – فیلیپین

پالاوان، یک جزیره در فیلیپین، در ناحیه ای سرسبز و جنگلی و سواحل بی نظیر، مسافران و دوستداران طبیعت را به خود جذب می کند. El Nido یکی از زیباترین مناطق دریایی در سراسر جهان شناخته شده است. از سنگ آهک تا آبهای شفاف و زلال و سواحل شنی سفید ، این جزیره همه را یکجا دارد. Coron در پالاوان یک نقطه عالی برای غواصی است.

زیباترین جزایر آسیا
زیباترین جزایر آسیا

Raja Ampat, Indonesia – اندونزی

Raja Ampat، طیف وسیعی از جزایر خیره کننده واقع در پاپوآ در شرق اندونزی است. این جزیره ها یک پناهگاه برای علاقه مندان به زیر آب با برخی از بهترین نقاط غواصی جهان است. در واقع، این جزایر دارای 75 درصد از گونه های شناخته شده مرجان و حدود 1300 گونه مختلف ماهی می باشد. غواصان با تجربه نیز می توانند از هیجان غواصی لذت ببرند و دیوارهای عمودی زیر آب را کشف کنند.

زیباترین جزایر آسیا
زیباترین جزایر آسیا

Mentawai Islands, Indonesia – اندونزی

این جزایر در غرب سوماترا در اندونزی واقع شده اند، جزایر Mentawai زنجیره ای از حدود 70 جزیره و جزایر کوچکتر است. این جزایر یک مقصد معروف برای موج سواری هستند. این جزایر همچنین محل زندگی مردم Mentawai هستند؛ بومیان در این جزایر به شیوه زندگی نیمه عشایری و به عنوان شکارچی زندگی می کنند.

زیباترین جزایر آسیا
زیباترین جزایر آسیا

Baros Island, Maldives – مالدیو

جزیره Baros بخشی از Atoll North Malé است و محل هتل لوکس Baros Maldives می باشد. سواحل صلح آمیز و خیره کننده در اطراف محیطی مناسب برای آرامش و آفتاب گرفتن است. با امکاناتی مانند یک مرکز غواصی، گردشگران می توانند از اقیانوس های شفاف و گرم استفاده کنند و ساحل را لمس کنند. یا می توانند به راحتی از انواع امکانات آبگرم، کلاس های یوگای رایگان در صبح و استخرهای بی نهایت استفاده کنند.

زیباترین جزایر آسیا
زیباترین جزایر آسیا

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *