تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
امارات

زیپ لاین جبل جیس ، طولانی‌ترین زیپ لاین جهان در دبی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

زیپ لاین جبل جیس

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با زیپ لاین جبل جیس دبی ، که طولانی ترین زیپ لاین در جهان می باشد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

زیپ لاین یکی از تفریحاتی است که آدرنالین شما را چندین برابر می کند ، اما این بار طولانی ترین زیپ لاین دنیا که در شهر راس الخیمه امارات ساخته شده است در گینس به ثبت رسید. راس‌الخیمه (Ras Al Khaimah) در امارات به تازگی موفق شده آخرین محصول گردشگری ماجراجویانه خود به نام «پروزا جبل جیس» (Jebel Jais Flight) را در رکوردهای گینس ثبت کند که طولانی‌ترین زیپ لاین دنیا به‌شمار می‌رود.زیپ لاین جبل جیس

هدی خاکاب (Hoda Khachab) به‌عنوان داور رسمی رکوردهای جهانی گینس، مدرک رسمی این رویداد را به شیخ سعود بن صقر القاسمی، حاکم راس‌الخیمه تقدیم کرد. احمد بن سعود بن صقر القاسمی خود اولین شخصی بود که بعد از دریافت مدرک گینس، این زیپ لاین جدید را امتحان کرد.

این زیپ لاین ۲٫۸۳ کیلومتر طول دارد که معادل ۲۸ زمین فوتبال است و از روی پرتگاه جبل جیس عبور می‌کند؛ ارتفاع این کوه نیز بیش از ۱٫۶۸۰ متر از سطح دریا است که بلندترین کوه امارات محسوب می‌شود. این جاذبه جدید برای همه سنین قابل استفاده است. وزن استفاده کنندگان حداقل باید 45 کیلوگرم (حدود 100 پوند) و حداکثر 150 کیلوگرم باشد. بازدیدکنندگان باید حداقل 120 سانتیمتر (نزدیک به چهار فوت) قد داشته باشند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

زیپ لاین جبل جیس

افراد عاشق هیجان، وقتی که می‌خواهند برای پرواز با سر به سبک سوپرمن آماده شوند، بالای کوه معلق خواهند بود. شرکت‌کنندگان در زیپ لاین باید یک لباس خاص بپوشند و به تجهیزات این ماجراجویی مجهز شوند، چراکه این پرواز طولانی حدود ۲ تا ۳ دقیقه زمان می‌برد. در انتها نیز روی یک پلتفرم معلق فرود می‌آیند که در دنیا منحصربه‌فرد است، در آنجا به خط دوم منتقل می‌شوند که یک کیلومتر است و به این ترتیب سفر خود را تا روی زمین ادامه می‌دهند.

زیپ لاین جبل جیس

این زیپ لاین در واقع شامل ۲ کابل اصلی زیپ لاین می‌شود که به خانواده‌ها و دوستان اجازه می‌دهد این ماجراجویی را با هم تجربه کرده و با هم مسابقه بدهند، همین به هیجان و حس رقابت این وسیله می‌افزاید. هر فردی تجربه‌ی پروازی کم‌نظیری را خواهد داشت که در عین حال ایمن و بی‌خطر هستند.

آدرس: امارات متحد عربی، شهر رأس‌الخیمه، کوه جبل جیس

مدت زمان بازدید: 3 ساعت

ساعت دسترسی: 09:00 تا 17:00

ورودی: 180 درهم


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *