تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ازمیر, ترکیه

ساحل ایلیجا چشمه ، ساحلی شفاف و زلال | ترکیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ساحل ایلیجا چشمه

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با ساحل ایلیجا چشمه در استان ازمیر ترکیه آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

زمانی که در ازمیر صحبت از ساحل می شود اولین گزینه در ذهن مردم ساحل ایلیجا می باشد. ساحل ایلیجا در شهر چشمه ترکیه ساحلی به طول ۲ کیلومتر است که به خاطر شن های سفید رنگ و آب های آبی رنگ زلالی که دارد، در چشمه مشهور شده است. از این گذشته، به خاطر چشمه های آب گرمی هم که ساحل ایلیجا دارد، به عنوان یکی از خاص ترین سواحل چشمه شناخته می شود.

Ilıca یک ساحل شنی طلایی با آب تمیز و گرم است. آخر هفته های این ساحل بسیار شلوغ است. محبوبیت ایلیجا مدیون چشمه های آب گرم است که از بستر کم عمق دریا سرچشمه می گیرد.

ساحل ایلیجا چشمه


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آب کم عمق در اینجا حدود 100 متر از ساحل امتداد دارد ، که شنا در یک استخر گرم را خوشایند و ایمن می کند. اعتقاد بر این است که حمام کردن در ساحل ایلیجا به لطف ترکیب آب های گرمایی و دریایی که مکمل یکدیگرند و مواد معدنی مفیدی دارند، اثر درمانی بر پوست دارد.

بیشتر ساحل ایلیجا خصوصی است ، اما مناطق عمومی نیز وجود دارد که می توانید یک تخت اجاره کنید یا یک حوله روی ماسه پهن کنید. پشت ساحل ایلیجا یک منطقه تجاری شلوغ با مجموعه ای خوب از مغازه ها ، سوپر مارکت ها ، رستوران ها و کافه ها قرار دارد. هنگام غروب آفتاب ، برخی از کافه رستوران ها میز و صندلی ها را درست در کنار آب قرار می دهند. اینجا بهترین مکان برای یک شام عاشقانه است.

بهترین زمان برای سفر به استراحتگاه های ساحلی ترکیه – از ژوئیه تا سپتامبر است. دمای هوا در این دوره تا + 40 درجه سانتی گراد افزایش می یابد ، آب تا + 30 درجه سانتی گراد گرم می شود. با این حال ، شما باید برای هجوم عظیم گردشگران آماده باشید.

ساحل ایلیجا چشمه

دسترسی 

دسترسی به ساحل ایلیجا بسیار ساده است. می توانید از شهر ازمیر سوار اتوبوس های چشمه شوید ، اتوبوس در ترمینال ایلیجا توقف میکند که از ترمینال تا ساحل پنح دقیقه پیاده روی دارید. همچنین اگر از چشمه یا آلاچاتی بازدید میکنید به راحتی و با هزینه 4-5 لیر می توانید با دلموش به ساحل ایلیجا بروید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *