تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

ساحل شنی فلوریا استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ساحل شنی فلوریا استانبول

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ترکیه یکی از جاذبه های بسیار زیبای استانبول یعنی ساحل شنی فلوریا را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

استانبول یکی از محبوب ترین کلان شهرهای جهان است که بارها و بارها به عنوان یکی از پربازدید ترین شهرهای گردشگری دنیا انتخاب گردیده است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساحل شنی فلوریا مکانی مناسب برای لذت بردن از هوای پاک و دریا می باشد. در این ساحل امکان شنا و دوچرخه سواری ، گرفتن حمام آفتاب و استفاده از تخت های ساحلی موجود است. مساحت ساحل فلوریا 800 متر مربع می باشد. این ساحل دارای 1500 تخت ، 1500 چتر سایه بان ، 42 توالت ، 48 دوش برای استحمام  و 234 اتاق برای اسکان است. نگران خوراکی هم نباشید در این ساحل دو بوفه مجهز هم قرار دارد و انتظامات برای حفظ امنیت در ساحل ، حضور دارند.

ساحل شنی فلوریا استانبول
ساحل شنی فلوریا استانبول

این ساحل هشتصد متر مربع مساحت داشته و برای استراحت و آفتاب گرفتن شما حدود 1500 تخت و صندلی به همراه سایه بان را در ساحل قرار داده. همینطور امکانات ضروری مانند دستشویی، دوش، بوفه غذایی و.. در ساحل فلوریا استانبول پیدا میشود. همچنین برای کسانی که میخواهند در ساحل اقامت داشته باشند، 234 اتاق راحت و مناسب دارد. هزینه ورود به پلاژ ساحل فلوریا استانبول پانزده لیر بوده و برای کودکان زیر هفت سال این ورودی رایگان می باشد.

گر میخواهید در یکی از شیک ترین سواحل استانبول گردش کنید ، ساحل فلوریا را انتخاب کنید . این ساحل در محله فلوریا که یکی از باکلاس ترین محله های شهر استانبول در حاشیه دریای مرمره می باشد ، قرار گرفته است . ساحل فلوریا ، ساحل مورد علاقه آتاتورک بود و به همین دلیل عمارت فلوریا را در آنجا بنا کرد . در حال حاضر عمارت فلوریا به یک موزه تبدیل شده است و یکی از دیدنی های استانبول است .

ساحل شنی فلوریا استانبول
ساحل شنی فلوریا استانبول

دسترسی به ساحل

به علت نزدیک بودن ساحل فلوریا به فرودگاه آتاتورک و بودن در حومه شهر، باعث شده تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول به راحتی بتوانند به این ساحل دسترسی داشته باشند. در صورتی که سمت میدان تکسیم اقامت داشته باشید میتوانید با استفاده از ایستگاه مترو ینی کاپی از تکسیم تا آخرین ایستگاه رفته و پس از آن با اتوبوس های خط بی ان 1 و بی ان 2 به ایستگاه اتوبوس Atış Poligonu و در آخر به ساحل فلوریا استانبول برسید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *