تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
استرالیا

ساحل مانلی سیدنی استرالیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ساحل مانلی سیدنی استرالیا

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای سیدنی استرالیا یعنی ساحل مانلی را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

ساحل مانلی یکی از سواحل بسیار زیبای خارج از شهر سیدنی و از زیباترین سواحل شمالی است. این منطقه به علت طبیعت بکر و تفریحات متنوع سالانه حدود 8 میلیون گردشگر را به خود جذب می کند. کشتی های تفریحی، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در کنار ساحل، اقامتگاه های مناسب، رستوران ها و کافه های گوناگون از جذابیت های این منطقه است. والیبال ساحلی، قایق سواری، غواصی و موج سواری نیز از تفریحات ساحل مانلی است.

ساحل مانلی درسال ۱۷۸۸ توسط کاپیتان آرتور فیلیپس نخستین حاکم نیو ساوت ولز، مانلی نامگذاری شد چون او تحت تاثیر اطمینان و رفتار مردانه بومیان اولیه منطقه قرار گرفته بود. از اسکله مدور سوار کشتی های مجلل مانلی شوید و ظرف نیم ساعت بعد به اسکله مانلی می رسید. ” تنها هفت مایل از سیدنی و میلیونها مایل از نگرانی” ضرب المثلی است که معمولا توسط مردمان مانلی استفاده می شود. دلیل کاربرد این ضرب المثل را وقتی که از این شهر ساحلی بازدید می کنید متوجه خواهید شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یکی دیگر از قابلیت های نهفته مانلی که از بین سواحل آرام بندر سیدنی و سواحل مواج اقیانوس آرام قرار گرفته است این است که هزاران مایل فاصله آن با شلوغی سیدنی است، مانلی تنها یک مسیر کشتی سواری دارد.

مانلی یکی از سواحل سیدنی برای کل خانواده است. از موج شکن های بندرگاه، مسیر پوشیده از درخت مانلی کورسو، شمار ا به تفرجگاه استین می رساند، جایی که تعدادی از فروشگاه های لباس موج سواری هرچیزی از تحته موج سواری تا مایو را به فروش می رساند.

۱٫۵ کیلومتر از سواحل طلایی مانلی در یکی از سرحدات خود استخر اقیانوسی دارد. کویینزکلیفت در پایان شمالی ساحل، نقطه خارق العاده ای برای یادگیری موج سواری و همچنین مشاهده تجربیات موج سواران است. خیلی از موج سواران قهرمان استرالیا در ساحل مانلی موج سواری را آموختهاند. در پایان جنوبی آن، از باشگاه نجات غریقان موج سوار تا ساحل شلی گذرگاه کرل وجود دارد که مسیر محبود دوندگان، دوچرخه سواران و افراد محلی است.

در آستانه مانلی بوته زارهای زیبا، جاده های مخصوص دوچرخه سواری و اماکن تاریخی وجود دارد.

ساحل مانلی سیدنی استرالیا
ساحل مانلی سیدنی استرالیا

 مسیرپرپیچ و خم گردشگاه زیبای مانلی به دنبالرامون موج شکن بندر تا دماغه پل، از طریق دماغه دوبروید تا منلی از میان برخی از خیره کننده ترین مناظر و بوته زارهای بندرگاه سیدنی عبور می کند. طی کردن این مسیر حدود سه تا چهار ساعت زمان می برد.

مخفیگاه دماغه شمالی یکی از گنجینه های پنهان سیدنی است. به آهستگی در امتداد مسیرهای تقریبا بکر میان بوته زارها راه بروید و پرندگان و حیوانات بومی را تماشا کنید. در یک تور با راهنمای قلعه شمالی کمپانی کنید، این قلعه در جنگ جهانی دوم پایگاه نظامی مهمی بوده است.

در داخل پارک ملی بندر سیدنی در دماغه جنوبی، ایستگاه کیو محل نخستین و قئیمی ترین ایستگاه قرنطینه درحال فعالیت استرالیا است و بینشی جذاب برای اسکان اولیه در استرالیا ارائه می دهد.

از دنیای اقیانوسی مانلی بازدید کنید و درباره زندگی دریایی محلی اطلاعاتی کسب کنید. در خلیج پنگوئن  می توانید کلونی پنگوئن های کوچک مانلی را ببینید. گالری هنری و موزه جذاب مانلی، تاریخ مانلی و سواحل شمالی سیدنی را به نمایش می گذارند. این مجموعه شامل نمونه هایی از لباس های شنا، عینک، کلاه، حوله، کیف استخر و تخته های موج سواری از سال ۱۹۰۰ تا به حال می باشد.

فعالیت های محبوب دیگر شامل والیبال ساحلس، قایق سواری و غواصی می باشند. در امتدا ساحل مانلی رستوان ها و کافه های بسیار خوبی قرار دارند. این رستوران ها موسیقی زنده و بار هم دارند. در آخر هفته، در بازار اجناس دست دوم هنروصنایع دستباف و جواهرات، عکس ها و مجسمههای الهام گرفته شده از فرهنگ و سبک زندگی محلی به فروش می رسند. مانلی در ابتدای امتداد طولانی سواحل شمالی سیدنی قرار دارد که همه راه ها از آن به ساحل پالم می رسند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *