تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

ساحل کاپوتاش ترکیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ساحل کاپوتاش ترکیه

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی ترکیه  در مجله گردشگری تاپ تراول در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در ترکیه آشنا کنیم. این جای دیدنی که ساحل کاپوتاش نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد ترکیه می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

ترکیه یک پل بین اروپا و آسیا است و ساختاری باستانی و مدرن دارد. گردشگران در این کشور علاوه بر مکان‌های تاریخی و موزه‌ها، می‌‌توانند کمی حس ماجراجویی خود را تقویت کنند و به بخش‌های مختلف این کشور سفر کرده و به تماشای زیباترین مناظر آن بپردازند.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ترکیه در حدود 1000 مایل خط ساحلی مشترک با دریای مدیترانه دارد. پس پیدا کردن ساحل مورد علاقه تان چندان امر مشکلی نیست. برای خیلی از افراد علاقه مند به سواحل مدیترانه؛ کاپوتاش یکی از آن ها محسوب می شود. این ساحل در 10 مایلی از جنوب غربی کاش در مسیر خروجی یک دره باریک و محدود شده به وسیله ی صخره های شیب دار قرار دارد.

ساحل کاپوتاش ترکیه
ساحل کاپوتاش ترکیه

جذابترین نکته در ساحل کاپوتاش بکر بودن آن است. فروشند گان بسیاری غذا و نوشیدنی به توریستها عرضه می کنند. برای حفظ اصالت و بکر بودن این منطقه از ساختن هتل و هر گونه زیر ساختی برای بهره گیری مادی از این ساحل ماسه ای زیبا با آبهای فیروزه ای جلوگیری گردیده است.

ساحل کاپوتاش در میان بازدید کنندگان این منطقه به دلیل زیبایی طبیعیی دست نخورده اش بسیار محبوب است. در این مکان امکانات ثابتی موجود نیست. فقط دست فروشانی که غذاهای سبک و نوشیدنی می فروشند و همچنین چترهایی در طول روز کرایه می دهند را می توان دید.

ساحل کاپوتاش ترکیه
ساحل کاپوتاش ترکیه

دسترسی به این ساحل از طریق پله های نزولی از جاده می باشد. همچنین پارکینگی با جاهای پارک محدودی در کنار خیابان موجود است. این ساحل به وسیله ی شهرداری کالکان حفاظت خواهد شد و همچنین توقفگاه مورد علاقه کشتی های تفریحی است. آبهای نزدیک به ساحل کم عمق هستند ولی کمی جلوتر آب عمیق است.

آدرس: در شمال غربی ترکیه، آنتالیا، کاپوتاس کاش


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *