تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
امارات

آشنایی با ساحل کایت دبی | Kite Beach 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ساحل کایت دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با ساحل کایت دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

دبی دارای تعداد بسیار زیادی ساحل می‌باشد ، ساحل هایی زیبا و با بالاترین امکانات موجود که به خوبی برای پذیرای از مسافران تخصصی شده اند . این ساحل ها دارای انواع ورزش های مهیج آبی تا استخر های زیبا و هر انچه تصور کنید میباشد اما در این میان ساحل کایت دبی چیزی دارد که هیچ ساحل دیگری در دبی آن را ندارد و آن منظره ی زیبای پرواز تعداد زیادی کایت رنگارنگ و زیبا در اسمان میباشد.

ساحل کایت دبی
ساحل کایت دبی

وقت گذرانی در این ساحل یکی از خاطره انگیز ترین تجربیات شما در دبی خواهد بود .ساحلی دنج و راحت با ساحلی تمیز و دیدنی که منظره ی بی نظیری از دریا را در مقابل دارید در حالی که میتوانید یک بادبادک را به اسمان بفرستید و از تماشای پرواز آن در اسمان دبی لذت ببرید.

در این مکان تفریحاتی دیگر وجود دارد اگر شما نیز از طرفداران ورزش های ساحلی هستید ، ساحل کایت بهترین مکان برای ورزش هایی نظیر موج سواری ، والیبال ساحلی ، فوتبال ساحلی شهر بازی برای کودکان و … است. اکثر بازدید کننده گان ساحل را مکانی مناسب برای قایق رانی میدانند و از خوشگذرانی در آنجا نهایت لذت را میبرند. برای ورود به این ساحل زیبا نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت، اما در صورت استفاده از تفریحات باید نرخ های متغیری به درهم امارات پرداخت کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساحل کایت دبی

از دیگر جذابیت های این ساحل هم کافه ها و دکه هایی ست که خوراکی های خوشمزه ای همچون باربیکیو، بستنی، قهوه، غذاهای دریایی، همبرگر، سالادهای مختلف و حتی غذاهای گیاهی را ارائه می دهند و فرصت یک شکم گردی جذاب را در اختیار شما می گذارند.

دسترسی به ساحل

برای رسیدن به ساحل کایت با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید علاوه بر تاکسی از مترو هم استفاده نمایید، اگر مترو را انتخاب کردید کافی است در ایستگاه ( Noor Bank ) از قطار پیاده شوید. برای بازدید از این مکان حداعقل سه ساعت زمان لازم است.

آدرس ساحل کایت دبی : Jumeirah 3, Dubai, United Arab Emirates


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *