تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, انگلستان

ساعت بیگ بن ، بزرگ ترین برج ساعت دنیا | Big Ben 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ساعت بیگ بن لندن

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بزرگ ترین برج ساعت دنیا بنام برج ساعت بیگ بن لندن در کشور انگلیس آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این مکان بدایند.

برج ساعت Big Ben به عنوان یکی از جاهای دیدنی لندن محسوب می شود که سالانه گردشگران زیادی جذب خود می کند پس اگر قصد سفر به شهر لندن را دارید بازدید از این برج را فراموش نکنید.

هیچ چیز بیشتر از برج ۹۷ متری که خانه‌ ی ساعت غول‌ پیکر که مشهور به Big Ben است، نمی‌تواند لندن را تعریف کند. ساعت بیگ بن به اندازه تاور بریج در لندن مشهور است. صدای زنگ بیگ بن در سراسر جهان به عنوان زمان پخش رادیو بی بی سی (‌BBC) شناخته شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 در زیر این ساعت و در امتداد رود تایمز قرن‌ها است که ساختمان پارلمان محل کابینه دولت بریتانیا است. تورهای مربوط به ساختمان پارلمان یک شانس منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان می‌دهد که به صورت زنده مناظرات و بحث‌ های سیاسی را از نزدیک مشاهده کنند.

ساعت بیگ بن

برج ساعت کاخ وست مینستر که در یکی از ضلع های ( ضلع شمال شرقی ) ساختمان پارلمان لندن قرار دارد به نام برج ساعت بیگبن در جهان شناخته می شود در اصل بیگ بن نام یک زنگ خیلی بزرگ که وزن آن در حدود 13 تن است گفته می شود که در داخل این برج قرار داده شده است که سر هر ساعت شروع به زنگ زدن می کند. این برج در کشور انگلیس رسما به نام برج سنت استفان یا کاخ وست مینستر شناخته می شود.

این ساعت از 21 اوت 2017 جهت تعمیرات خاموش شده است و بعد از بازسازی قرار است در سال 2020 نصب و راه اندازی شود.


مقالات بیشتر درباره لندن بخوانید :


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *