تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

سرزمین عجایب تیراژه تهران | Wonderland 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سرزمین عجایب تیراژه تهران

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران به سراغ یکی از مجتمع های بسیار زیبای تفریحی تهران به نام سرزمین عجایب تیراژه می رویم و امکانات و ویژگی های این مکان را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

سرزمین عجایب یا wonderland یکی از جاهای تفریحی تهران است که در مجتمع تجاری تیراژه واقع گردیده است. این مجتمع در یک فضای حدود 4000 متری وسایل بازی متنوعی را در اختیار سطوح گوناگون سنی قرار می دهد.

سرزمین عجایب تیراژه تهران
سرزمین عجایب تیراژه تهران

بازیهایی مثل خلبان کوچولو، سفردریایی، ماشین فرفره و اطاق بازی و سرسره کودکان 3 تا 6 سال شما را بسیار سرگرم میکند. در صورتی که فرزندان شما کمی بزرگتر هستند میتوانند از بازیهایی مثل ماشین یا موتور کوبنده، بولینگ کوچک یا شترسواری نیز لذت ببرند. همچنین بازیهای کامپیوتری سرزمین عجایب به اندازه ای تنوع دارد که به سختی می توانید یکی را برای بازی انتخاب کنید.

غیر از بازیهای کامپیوتری برای بزرگترها هم فرصت هیجان و سرگرمی وجود دارد. شبیه ساز هواپیما یکی از محبوب ترین دستگاههای این مجموعه است. اطاقکی که داخل آن می نشینید، در آن بسته خواهد شد و با حرکت دسته هواپیمای خود، اطاقک در جهات گوناگون آغاز به حرکت میکند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

همچنین بوفالوی وحشی که حتی برای بزرگترها هم رام کردن آن کار بسیار دشواری است. سفینه گردان هم از جمله بازیهایی است که کودکان اجازه سوار شدن در آن را ندارند. یک تفریح بسیار جدی این مجموعه هم سالن بزرگ بولینگ میباشد.

هنگام ورود به این مجموعه شما باید یک کارت اعتباری تهیه کنید که جلوی درب ورودی به شما عرضه خواهد شد. مبلغی از این کارت بابت ورودیه شما و کودکانتان به سرزمین عجایب می باشد و علاوه بر آن می توانید به هر مقدار که تمایل دارید کارت اعتباری خود را شارژ نمایید. پس از آن هنگام استفاده از هر دستگاه مبلغی از شارژ کارت شما کم میشود. غیر سالن بولینگ تمام وسایل بازی این مجموعه با کارت اعتباری شما کار می کنند.

مجموعه سرزمین عجایب چند خوردنی فروشی مثل، فست فود، بستنی فروشی، فروش آبمیوه و تنقلات مثل پشمک هم دارد تا رویای کودکان شما در یک شب پر هیجان به حقیقت تبدیل شود. محل گریم کودک، باجه فروش لوازم شعبده بازی، اطاقک عکسبرداری فوری و اتاق تولد کودک هم جذابیتهای اینجا را کامل می کند.

سرزمین عجایب تیراژه تهران
سرزمین عجایب تیراژه تهران

نشانی سرزمین عجایب

میدان پونک بزرگراه اشرفی اصفهانی، پس از پل همت، مرکز خرید تیراژه

تلفن 44491709 – 44492000

ساعت کار این مجموعه

شنبه تا چهارشنبه 16 الی 24

پنجشنبه 14 الی 24

جمعه و روزهای تعطیل 12 الی 24


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *