تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, مشهد

سفری هیجان انگیز  به درون بدن انسان در سرزمین پروفسور بازیما 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سرزمین پروفسور بازیما

در این مقاله از معرفی دیدنی های مشهد درباره سرزمین پروفسور بازیما که یکی از مراکز تفریحی و آموزشی در شهر مشهد است سخن خواهیم گفت تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این سرزمین هیجان انگیز بدانید

آیا می دانید خطرناک ترین حیوانات کدام اند؟آیا می دانید شاید اخرین نسل باشید که خرس قطبی را می بینید؟ از حال کره زمین با خبر هستید؟!
از سالهای مدرسه تا به الان سوالات بی جوابی در ذهن ما باقی مانده است. به فرصت تفریح در کنار آموزش فکر کرده اید؟ ساده و جذاب از شگفتی های علم آگاه شوید. تا رازهای دنیای اطرافتان را کشف کنید.

 تخیلی که دیگر به واقعیت تبدیل شده است !

 موزه ها از جمله جاذبه های گردشگری هستند که فرصت یادگیری و شناخت  علوم را به شما می دهند. ماهیت موزه و پارک باعث خلق ایده پارک های علمی و تفریحی در دنیا شده است. تفریح ، یادگیری جذاب و بازدید مهیج علمی در پارک های علمی و تفریحی محقق می شود. فضاهای وسیع و پر هیجانی که با هدف جذب توریست و بازدید کننده های سخت پسند ساخته شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پارک های علمی از موثرین روشهای نوین آموزش می باشد. در دنیا نمونه های زیادی می توانید پیدا کنید. در ایران اولین آنها در  شهر مشهد بنا شده است. پارک علمی پروفسور بازیما به عنوان نخستین پارک علمی ایران آموزش علوم  را به صورت جذاب از طریق بازی و سرگرمی برای عموم مردم فراهم نموده ،این مجموعه شامل بخش های نجوم، زمین شناسی و زیست شناسی است.

 بر روی نقطه شروع جهان بایستید

وقتی وارد سرزمین پروفسور بازیما میشوید انگار در درون یک کتاب علمی هستید . ماشین زمان شما را به لحظه انفجار بزرگ خواهد برد و سفرتان در این سرزمین آغاز خواهد شد. با قدم گذاشتن  در تونل آفرینش با چگونگی پیدایش جهان منظومه شمسی  و کره زمین آشنا می شوید .

سرزمین پروفسور بازیما
سرزمین پروفسور بازیما

در بخش دیگر از اسرار دنیای جانوران با خبر خواهید شد . موجودات وحشی زیست بوم ایران را خواهید شناخت وبا  نسل فراموش شده حیات وحش ایران آشنا خواهید شناخت . در ورودی اولیه مجموعه شما فسیل نهنگ غول پیکری را می بینید که در آب های  خلیج همیشه فارس زندگی می کرده است. با زیر دریایی بازیما به اعماق دریاها بروید و از کوچکترین موجودات دریا دیدن خواهید کرد.
بازیما به شما کمک می کند که ایران را بهتر و زیباتر بشناسید. در یک نگاه شما در این پارک از تکامل و نحوه زندگی  موجود تک سلولی تا پیچیده ترین آنها که انسان باشد ،آشنا خواهید شد و بدون شک از شگفتی های خلفت متعجب میشود.

سرزمین پروفسور بازیما
سرزمین پروفسور بازیما

به درون بدن انسان سفر کنید !

انمیشین سفرهای شگف انگیز را به خاطر دارید ،بازیما رویای سفر به درون انسان را محقق کرده است. تصور کنید یک انسان غول پیکر با تمام جزییات صورت پیش روی شما است و شما از دهان او وارد بخش های دیگر بدنش  می شوید و از ساز و کار دستگاههای بدن اطلاع می یابید.این بخش نه تنها برای کودکان جذاب است  بلکه هر بزرگسالی را شگفت زده خواهد کرد.

سرزمین پروفسور بازیما
سرزمین پروفسور بازیما

این بخش از ویژگیهای خاص مجموعه است که باعث شده است بازیما پس از کشور هلند و سنگاپور سومین پارک در دنیا شود  که امکان سفر به درون بدن انسان را دارد. بازیما با طراحی دقیق شاید بهترین نمونه اجرا شده  در کشور ایران است
در کنار بازدید علمی با وارد شدن به سرزمین بازیها به روز ترین بازیهای دنیای تکنولوژی را تجربه کنید. با شبیه ساز خلبانی ، بر فراز آسمانها پرواز کنید، با افلاک نمای دیجیتال بازیما به دنیای ستاره ها وارد شوید.این پلانتاریوم  با مقیاس خورشید نسبت به سیاره های منظومه شمسی ساخته شده است و به شما این امکان را می دهد که بزرگی خورشید را در مقایسه با اجسام دیگر تصور کنید.
پارک علمی پروفسور بازیما به تازگی یک سالن بازی استاندارد برای  کودکان زیر هفت سال دایر کرده است تا این رده سنی هم امکان تجربه بازی مفرح متناسب با سن خود را داشته باشند.
بازیما به دلیل واقع شدن در منطقه گردشگری از جمله جاهای دیدنی مشهد به شمار می رود.اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید.در کنار زیارت از بارگاه ملکوتی امام هشتم و سیاحت و گشت و گذار در ییلاقات طرقبه مشهد حتما به مجموعه بازیما سر بزنید تا تجربه یک سفر علمی را نیز با خود به یادگار ببرید.

آدرس: مشهد – انتهای بلوار خیام شمالی – مجتمع تجاری وصال – طبقه 4+

تلفن: 31733-051

وب سایت: https://bazima.ir

اینستاگرام سرزمین پروفسور بازیما : https://www.instagram.com/professorbazimaa

ایمیل : info@bazima.ir


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *