تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

چطور می‌توانید بدون سرمایه‌ گذاری در بورس سود کنید؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سرمایه‌ گذاری در بورس

98 سالی طلایی و فراموش‌ نشدنی برای سرمایه ‌گذارانِ بازار بورس بود. بازدهی مالی ۱۸۷ درصدی بورس، تقریباً ۱۲ برابر بازار دلار، ۴.۵ برابر تورم سالیانه، ۴ برابر بازار طلا و ۳ برابر بازار مسکن بود. این رونق و سود چشمگیر بازار بورس باعث شد تعداد زیادی از افراد برای کسب سود بیشتر و بالابردن ارزش دارایی ‌شان، از سایر بازارها به سمت بورس بیایند.

سرمایه‌ گذاری در بورس

عرضه اولیه چیست؟

معمولاً به افرادی که تازه وارد بورس شده‌اند، توصیه می‌شود که سرمایه‌ گذاری در بورس را با خرید سهام عرضه اولیه شروع کنند. ‌منظور از عرضه اولیه، زمانی است که سهام شرکتی برای اولین بار در بورس عرضه می‌شود. تجربه نشان داده که تقریباً تمامی عرضه اولیه ‌هایی که در بورس انجام شده، سود آور هستند. همان‌ طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، سود سهام عرضه اولیه‌ های بورس در سه سال گذشته رشد کرده و مجموع سود آن در سال ۹۸ بیش از ۴ میلیون تومان بوده است. به همین دلیل، خرید عرضه اولیه‌ها یکی از جذاب‌ ترین و مطمئن ‌ترین سرمایه‌گذاری‌ ها در بورس به حساب می­آید.

پیچ و خم بورس و خرید سهام عرضه اولیه

سود مطمئن سهام عرضه اولیه ‌های بورس، باعث شده که تقریباً بیشتر سرمایه ‌گذاران به دنبال خرید آن باشند. این استقبال زیاد موجب این شده است که صف خریداران عرضه اولیه بسیار طولانی باشد. برای همین اگر قصد خریدش را دارید، باید همیشه اخبار بورس را پیگیری کنید تا از زمان عرضه اولیه‌ها مطلع شوید و در روز عرضه اولیه هم حتماً حسابتان، اعتبار نقدی کافی برای خریدش را داشته باشد. در نتیجه اگر حواستان جمع نباشد، احتمالش زیاد است که فرصت خرید سهام عرضه اولیه‌ها را از دست بدهید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 بدون صرف زمان و هزینه سود می‌کنید: خرید رایگان عرضه اولیه

خبر خوب برای شما، این که وب‌سایت تیم‌شیم با همکاری کارگزاری فارابی، همه عرضه اولیه‌های بورس را رایگان برایتان می‌خرد. این یعنی شما بدون هیچ هزینه‌ای، می‌توانید میلیونی سود کنید و عملاً احتمال ضرر شما صفر است.

مهمان تیم‌شیم: خرید رایگان عرضه اولیه ‌های بورس

سرمایه‌ گذاری در بورس

پس از ثبت‌نام در سایت تیم‌شیم و دریافت کد بورسی، روند خرید رایگان عرضه اولیه برای شما آغاز می‌شود. پس از خرید رایگان سهام اولین عرضه اولیه برای شما، سود آن تا مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب شخصی‌تان واریز می‌شود. بعد از آن لینک تکمیل اطلاعات و سفارش بیمه‌نامه برای شما پیامک می‌شود. تنها کافی است که اطلاعات بیمه‌نامه مورد علاقه‌تان را در وب‌سایت تیم‌شیم ثبت کنید تا خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس برایتان ادامه بیاید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت تیم‌شیم مراجعه کنید. teemsheem.com/ipo

 


این مقاله تبلیغاتی بوده و وب سایت تاپ تراول هیچگونه مسئولیتی در اقبال صحت اطلاعات آن ندارد


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *