تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفارت کانادا در ایران

در این مقاله از قسمت راهنمای سفر قصد داریم سفارت کانادا در ایران را به شما معرفی کنیم و اطلاعات کامل تماس و حضور در این سفارت را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

برای بسیاری از مسافران گرفتن وقت سفارت کانادا در تهران و این که آیا میتوان در تهران برای انگشنگاری ویزای کانادا اقدام کرد یا نه سوال می باشد؟ متقاضیان عزیز بر اساس این که هم اکنون مرجعی از طرف کشور کانادا در تهران برای انجام خدمات ویزای کانادا موجود نیست برای اقدام به انگشتنگاری می بایست به یکی از کشورهای ترکیه ، امارات، ارمنستان که نزدیکتر از بقیه کشورها می باشند اقدام کنید.

وقت سفارت کانادا در تهران

همانطور که گفته شد برای درخواست ویزای کانادا نیاز است به کشورهای مذکور به جهت تکمیل پرونده مراجعه کنید، اما این بدان معنا نیست که امکان انگشنگاری در دیگر کشورها امکان پذیر نیست. به طور مثال بعضی از متقاضیان به جهت بالا بردن شانس ویزای کانادا خود برای انگشنگاری خود از یکی از کشورهای اروپایی اقدام به گرفتن وقت سفارت کانادا کرده و با این کار یک تیر و دو نشان عمل میکندد. با این کار به سفارت تاریخچه سفر خود را قوی تر اعلام میکنید و برای مشکل Travel History یا همان تاریخچه سفر از این راه استفاده مینمایند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

درباره ویزای کانادا

برای این که بتوانید به کشور زیبا و دیدنی کانادا سفر کنید، باید ویزای کانادا را اخذ کنید. با اخذ ویزای کانادا می توانید در کمترین زمان ممکن به این کشور دیدنی سفر کنید. ویزای این کشور در انواع گوناگونی ارائه گردیده است که هر کس بنا بر هدف خود از سفر می تواند به اخذ آن اقدام کند.

با هر قصد و نیتی که بخواهید به کشور کانادا وارد شوید باید ویزای این کشور را داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید وارد کانادا شوید. کانادا کشوری دیدنی و جذاب و البته در سال های گذشته مهاجر پذیر است. به همین دلیل افراد زیادی هستند که قصد سفر به این کشور را دارند.

سفارت کانادا در ایران
سفارت کانادا در ایران

انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا در انواع مختلی قابل اخذ است. ابتدا باید مشخص کنید که هدفتان از سفر چیست و پس از آن برای اخذ ویزا اقدام نمایید. این که قصد مهاجرت دارید یا این که تنها به عنوان توریستی می خواهید به خاک کانادا وارد شوید هم در انتخاب نوع ویزای شما مؤثر خواهد بود.

آدرس سفارت کانادا در تهران: تهران ، خیابان استاد مطهری خیابان شهید سرافراز ـ پلاک 57

نوع اداره : سفارتخانه

زمینه فعالیت : تعطیل

تلفن: (98-21) 8152-0000

فکس : 7054-8875 (21-98)

صندوق پستى : 4647-11155

کدپستى : 15868

نشانى سایت اینترنتى: http://www.iran.gc.ca

پورتال تماس برای سوالات کلی: tehran-im-enquiry@international.gc.ca



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *