تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

در این مطلب قصد داریم شما را با سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان آشنا کنیم. در ادامه با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید.

تا رسیدن فصل تابستان زمان زیادی نمانده و هم اکنون فرصت مناسبی جهت یک برنامه ریزی برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده می باشد. در صورتی که امسال از نظر مالی در تنگنا باشید حتما فکر می کنید که چگونه می توانید با وجود مشکلات به برنامه خود ادامه دهید و در کنار خانواده، سفر تابستانی خوبی داشته باشید. سفر در کنار اعضای خانواده فرصت مناسبی برای همبستگی ایجاد می کند و برای این امر نیازی به پرداخت هزینه های بالا نخواهید داشت. مقصد های توریستی زیادی در نزدیکی یا دوردست ها در جهان وجود دارند که ارزان و مقرون به صرفه می باشند. مسافرانی که به دنبال مقصد گردشگری معروفی مانند کیش باشند می توانند با رزرو هتل های کیش، تابستان را در کنارخلیج همیشه فارس سپری کنند یا با سفر به مناطق مقرون به صرفه در دیگر نقاط جهان تجربه ای متفاوت به دست آورند. در ادامه مکان های مناسب سفر های خانوادگی و ارزان را معرفی می کنیم تا با اطلاعات دقیق انتخاب مناسبی داشته باشید:

10 – جزیره دماغه هاتراس (کارولینای شمالی) (Cape Hatteras Island, North Carolina)


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

گردشگران از سفر مقرون به صرفه و کم هزینه در جزیره ی دماغه هاتراس می توانند لذت ببرند. سرگرمی های زیادی برای مسافران وجود دارد که نیازی به پرداخت هزینه نیست. برای نمونه افراد می توانند به جستجوی صدف های دریایی پرداخته و از قدم زدن در کنار ساحل لذت ببرند یا به تمرین پدل بورد سواری، موج سواری، غواصی و ماهیگیری که از فعالیت های محبوب این ناحیه می باشند، بپردازند. همچنین صعود و بالا رفتن از پله های فانوس دریایی دماغه هاتراس هزینه زیادی ندارد و گردشگران می توانند از فراز فانوس دریایی چشم انداز های زیبای شمال آمریکا را تماشا کنند. گفتنی است که این فانوس بلند ترین فانوس دریایی آجری می باشد. گردشگران می توانند در کنار خانواده هتل های ارزان و مناسبی در این ناحیه بیابند، قیمت برخی از هتل ها از 65 دلار برای اقامت هر شب شروع می شود. گردشگران هنگام بازدید از جزیره ی دماغه هاتراس که یکی از مقرون به صرفه ترین مقصد های گردشگری جهان است، سفری به یاد ماندنی بدون پرداخت هزینه های بسیار بالا را خواهند داشت.

9 – دنور ، کلرادو، (Denver, Colorado)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

دنور یکی از مناسب ترین مقصد ها با جاذبه های توریستی بالا می باشد که با صرف هزینه ی اندک می توانید در تابستان سفر خانوادگی خوبی را تجربه نمایید. سفر هوایی از شهر های مختلف به سوی دنور هزینه ی زیادی ندارد، می توان گفت که تقریبا هزینه ی سفر هوایی رفت و برگشت از نیویورک به دنور کمتر از 200 دلار بوده و از لس آنجلس کمتر از 150 دلار خواهد بود. علاوه بر ارزان بودن حمل و نقل، سرگرمی ها و فعالیت های زیادی در این ناحیه به صورت رایگان یا با پرداخت مبلغی کم در خدمت گردشگران می باشد. دنور مرکز و پرجمعیت ترین شهر ایالت کلرادو می باشد. با سفر به دنور می توانید سیتی پس یا کارت گردشگری تهیه نمایید و با تخفیف زیاد از جاذبه های جذاب شهر بازدید کرده و مبلغی نیز پس انداز نمایید. بازدید از باغ وحش دنور، آکواریوم مرکز شهر و پارک تفریحی دریاچه کنار را در برنامه خود قرار دهید. پارک مدرسه ی قدیمی نیز مکان خوبی برای گردش می باشد که می توانید بر لوکوموتیو ها، چرخ و فلک و ترن هوایی و قطار بخار با پرداخت مبلغ کمی سوار شده و عصر به یاد ماندنی در کنار بچه ها و خانواده داشته باشید.

 

8 – باهاما (Bahamas)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

کشور باهاما بیش از هفتصد جزیره، شن تپه و جزایر بسیار کوچک در دل اقیانوس اطلس دارد و در جنوب ایالت متحده امریکا در نزدیکی ایالت فلوریدا واقع شده است. افراد زیادی ترجیح می دهند در زمستان از این کشور بازدید کنند به همین خاطر قیمت پرواز های هوایی ارزان تر می باشد. تقاضای کم نیز موجب شده در تابستان هزینه ی اقامتگاه های ساحلی کاهش یابد. علاوه بر موارد فوق با وجود آب و هوای گرم، به راحتی می توانید در آب های نیلی دریا شنا کنید و سفر خوشی در کنار خانواده رقم بزنید. نگران گرمی هوا نباشید، نسبت به زمستان تنها چند درجه گرم تر بوده و نسیم های ملایم دریایی مانند دستگاه تهویه طبیعی عمل می کنند. در اوایل تابستان، در ماه های ژوئن یا جولای خطر تندباد دریایی کاهش می یابد و تا اواخر ماه های آگوست یا سپتامبر خبری از طوفان های شدید دریایی نخواهد بود. بهتر است در طول ماه های آرام و بدون طوفان به باهاما سفر کنید و از جزایر باشکوه و زیبای این سرزمین دیدن نمایید. جزایری مانند الوترا، اکسوما و هاربور جاذبه های زیادی برای گردشگران دارند و در کنار خانواده لحظات دوست داشتنی در انتظار مسافران خواهد بود.

 

7 – کابو سان لوکاس، مکزیک (Cabo San Lucas, Mexico)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

با وجود هتل ها و اقامتگاه های بیشمار در مکزیک و نرخ مناسب ارز، بدون شک می توانید سفر خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه ای را تجربه نمایید. در طول ماه های تابستان به خاطر گرمی آب و هوا توریست های اندکی در این نواحی حضور دارند و قیمت ها به شدت کاهش می یابد. در طول تابستان بدون ازدحام گردشگران می توانید از جاذبه های زیبای شهر کابو سان لوکاس نیز دیدن کنید. قایق های شیشه ای ارزان قیمتی مسافران را به سوی جزیره ی لاورز بیچ یا ساحل عاشقان در دریای کورتز هدایت می کنند تا در آب های فیروزه ای به غواصی بپردازند. گفتنی است که این منطقه به خاطر تنوع زیستی جانوران و گیاهان با نام آکواریوم جهان شناخته می شود و بیش از 800 گونه ی مختلف ماهی ها در این دریا زندگی می کنند. گفتنی است که این منطقه یکی از بهترین مکان ‌های دنیا برای اسکی روی آب می ‌باشد، در صورتی که علاقه ی زیادی به هیجان و ماجراجویی نداشته باشید می توانید از خدمات تفرجگاه ها بهره برده و به استراحت بپردازید و از جاذبه های دیدنی و زیبای شهر نیز بازدید کنید.

 

6 – شهر مرتل بیچ، کارولینای جنوبی (Myrtle Beach, South Carolina)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

مرتل بیچ از مهم ترین شهر های ایالت کارولینای جنوبی است که دارای جاذبه های گردشگری بیشماری می باشد. این شهر تفریحی یکی از معدود نواحی بر روی زمین است که برای تمام افراد خانواده با هر سبک و سلیقه ای جذاب خواهد بود و هزینه ی کمتری نسبت به دیگر مکان ها دارد. سواحل مرتل بیچ، مهم ترین جاذبه های شهر محسوب می شوند اما جاذبه ها و سرگرمی های دیگری نیز در شهر وجود دارد، مانند پارک تفریحی فمیلی کینگدم یا قلمرو سلطنتی خانواده که گردشگران می توانند با سوار شدن به چرخ و فلک های بزرگ و تماشای چشم انداز زیبای شهر لذت ببرند. پارک موج های آبی مرتل نیز یکی دیگر از حاذبه های پرطرفدار شهر می باشد که می توانید با سر رفتن و آب بازی خنک شوید و از این سفر لذت ببرید. مسافرانی که عاشق بازی گلف باشند می توانند از انتخاب خود نهایت لذت را برده و در میان بیش از 100 میدان بازی گلف، به تمرین گلف بپردازند. همچنین بازی های گروهی و مناسب برای همه اعضای خانواده نیز در این شهر وجود دارد که در کنار هم می توانید تجربه ای جذاب و فراموش نشدنی را ثبت کنید.

5 – جزیره شینوتیگو ، ایالت ویرجینیا (Chincoteague Island, Virginia)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

جزیره شینوتیگو در ایالت ویرجینیا مکان آرامی برای آرامش و دوری از شلوغی و هیاهوی شهر می باشد و همچنین مکانی ارزان و مناسب نیز برای خانواده ها محسوب می شود و قیمت هتل ها و اقامتگاه های شهر برای اقامت شبانه زیر 100 دلار می باشد. گفتنی است که این جزیره زیستگاه اسب های کوچک و همچنین روباه می باشد و بیش از 320 گونه ی مختلف پرندگان نیز در این جزیره زندگی می کنند. رویداد سالیانه شنای اسب های پونی یا پا کوتاه در جزیره شینوتیگو، در اواخر ماه جولای برگزار می گردد که می توانید در این مراسم نیز شرکت کنید. گفتنی است که هنگام قدم زدن، دوچرخه سواری کردن یا در حین رانندگی در اطراف جزیره، حیوانات زیادی را مشاهده خواهید کرد. همچنین برای نزدیک شدن به حیات وحش می توانید در اتوبوس تور های ملی حیات وحش شینوتیگو شرکت کنید، این تور ها توسط انجمن تاریخ ملی شینوتیگو هدایت می شوند. گردشگرانی که دوستدار محیط زیست و حیات وحش می باشند با سفر به جزیره شینوتیگو تجربه ای پر از هیجان و لذت بخش خواهند داشت.

 

4 – ویلیامزبرگ، ویرجینیا (Williamsburg, Virginia)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

ویلیامزبرگ شهری در ایالت ویرجینیا می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بیشماری است و برنامه های تفریحی و آموزنده ی زیادی همراه با درس های آموزشی درباره ی تاریخ آمریکا دارد. میدان نبرد استقلال ایالت متحده را می توانید در ناحیه ی ویلیامزبرگ مستعمراتی (بخشی از منطقه تاریخی)، شهر جیمز تاون (مقر اولین مهاجران انگلیسی در امریکا) و منطقه تاریخی یورک تاون، مانند یک موزه ی زنده و واقعی تماشا کنید. در این شهر کوچک می توانید سفری به تاریخ و گذشته داشته باشید یا در فعالیت ها و برنامه های مرتبط با قرن 18 میلادی شرکت کنید. با بازدید از پارک آبی ویلیامزبرگ، تم پارک یا بوستان ‌های مفهومی و دیگر جاذبه های شهر لحظات خود را همراه با خوشی سپری کنید. هتل ها و اقامتگاه های مناسبی نیز در این نواحی وجود دارند که قیمت آنها برای اقامت شبانه در حدود 80 دلار می باشد.

 

3 – شهر گتلنبرگ، ایالت تنسی (Gatlinburg, Tennessee)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

شهر گتلنبرگ یک مقصد توریستی فوق العاده عالی بوده و مخصوص سفر های خانوادگی می باشد. در نزدیکی ایالت تنسی، پارک ملی کوه‌ های بزرگ اسموکی قرار دارد و مردم برای تماشای یکی از پربازدید‌ ترین پارک‌ های ملی آمریکا، به این شهر سفر می کنند تا از نزدیک از این پارک که در لیست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است بازدید نمایند. گردشگران برای بازدید از این پارک ملی، هزینه ی ورودی پرداخت نمی کنند و می توانند مایل ها در مسیر های زیبای پیاده روی و طبیعت گردی حرکت کنند و از آبشار های فوق العاده زیبایی که در مسیر وجود دارد، دیدن کنند. گفتنی است که شهر گتلنبرگ دارای سرگرمی ها و جاذبه های بیشماری برای خانواده ها می باشد و برای یک سفر پر از هیجان و ماجراجو می توانید در کوهستان سوار بر تله کابین شده و با کمک تراموای هوایی بر فراز ارتفاعات رها شوید و از مناظر زیبای شهر و محیط اطراف آن دیدن کنید، همچنین فرصت بازدید از تماشای تواموای گتلنبرگ، در پارک تفریحی را از دست ندهید و در صورتی که از علاقه مندان به بازی گلف باشید می توانید در یکی از زمین های بازی گلف سرگرم شوید و در کنار خانواده لحظات را همراه با خوشی سپری نمایید.

 

2 – پارک ملی یلواستون، ایالت وایومینگ (Yellowstone National Park, Wyoming)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

پارک ملی یلواستون در ایالت وایومینگ واقع شده است و یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری به شمار می رود که سالانه توریست های زیادی از سراسر جهان را به سوی خود می کشاند. پارک ملی یلواستون اولین پارک ملی ایالت متحده می باشد و گونه های گیاهی و جانوری بیشماری در این پارک زندگی می کنند. سفر خانوادگی به این پارک بسیار با ارزش و آموزنده خواهد بود و بدون هزینه های بالا می توانید سفری پر از هیجان در دل طبیعت را تجربه کنید. در قسمت غربی یلواستون، هتل هایی ارزان برای اقامت خانواده ها فراهم می باشد و یا در صورت امکان می توانید در چادر و کمپ اقامت کنید و با تهیه غذا و آشپزی مبلغ زیادی از هزینه ها بکاهید. در طول تابستان به دلیل حضور توریست ها، پیدا کردن فضای خالی برای کمپ کار دشواری است به همین خاطر فراموش نکنید برای کمپ درون پارک ملی نیاز به رزرو مکان دارید. بازدید از چشمه های آب گرم، جنگل های سرسبز و چشمه های جوشان را فراموش نکنید و در کنار خانواده از آب ‌فشان الد فیتفول (Old Faithful) و چشمه بزرگ آب گرم پریزماتیک (Grand Prismatic Spring) بازدید کنید و تصاویری پر از خاطره به یادگار بگذارید.

 

1 – شهر لیسبون، پرتغال (Lisbon, Portugal)

سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان
سفرهای خانوادگی ارزان و مقرون به صرفه در تابستان

سفر تابستانی به اروپا هزینه ی زیادی خواهد داشت اما اگر ترجیح می دهید به اروپا سفر کنید به سوی شهر لیسبون سفر کنید. لیسبون بزرگ ترین شهر و پایتخت پرتغال بوده و جاذبه های گردشگری و تاریخی بیشماری دارد. همچنین این شهر در مقایسه با دیگر شهر های اروپایی مقصدی مقرون به صرفه محسوب می ‌شود. این شهر فوق العاده زیبا بوده و هزینه های کمتری برای خانواده ها دارد. معماری باشکوه کلیسای سنت جورج در ساختمانی با قدمت چند صد ساله و رنگارنگ، از جاذبه های دیدنی شهر به شمار می رود. همچنین گردشگران می توانند از سواحل تماشایی و بکر لیسبون دیدن کنند و در کنار سواحل به استراحت بپردازند. هتل های مناسب و مقرون به صرفه زیادی در اطراف سواحل وجود دارند که غذا های ارزان و خوش مزه ارائه می کنند. گردشگران بهتر است که برای تهیه و خرید سوغاتی به سوی فیرا دِ لادرا (Feira De Ladra) قدیمی ‌ترین بازار تاریخی لیسبون بروند و با قیمت های پایین و ارزان سوغاتی خود را تهیه کنند. گفتنی است که برای صرفه جویی در هزینه ها بهتر است که از تاکسی ها اجتناب کنید و با استفاده از وسایل نقلیه ی عمومی مانند مترو یا با پای پیاده، از جاذبه‌ های توریستی لیسبون دیدن کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. نسیبه

    جاهای دیدنی و جذابی بودند و خیلی از آنها را نمیشناختم. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *