تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, اندونزی

چگونه ۲۴ ساعت را در بالی ، اندونزی بگذرانیم ؟ | Indonesia 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به بالی ، اندونزی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره سفر به بالی ، اندونزی ، سخن خواهیم گفت.

بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به‌شمار می‌رود. بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان و بزرگترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم پیوند داده است و در نتیجه این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردارگردیده است و مثل بسیاری از جزایر دیگر اندونزی ، دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیایی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده است.

بیست و چهار ساعت به سختی برای تجربه کردن همه جاذبه های بالی ، کافی است. اما با برنامه ریزی مناسب، در بالی (جزیره خدایان) چیزهای زیادی برای انجام دادن و لذت بردن وجود دارد. راهنمای ما در مورد چگونه گذراندن 24 ساعت در بالی را بخوانید و ببینید که یک روز چه تفاوتی می تواند ایجاد کند.

صبح

خبر خوب این است که گردشگران لازم نیست زمان زیادی صبر کنند تا پس از ورود به فرودگاه بین المللی انگوراه رای (Ngurah Rai International Airport) بتوانند خود را به سواحل برسانند. ساحل کوتا (Kuta Beach) با شهرت جهانی تنها چند دقیقه از فرودگاه فاصله دارد و جای خوبی برای شروع روز شما است. این منطقه در شب بسیار پر جنب و جوش و دوست داشتنی است، اما هیچ مشکلی وجود ندارد اگر یک صبحانه مناسب در رستوران های مجاور و یا ورانگ ها (رستوران های کوچک و ساده و خانوادگی) صرف کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

از کوتا، با یک پیاده روی آرامش بخش در امتداد ساحل می توانید به مناطق ساحلی لژیان (Legian) و سپس سمینیاک (Seminyak) برسید. لازم نیست حتما به این سواحل حیرت انگیز برویم، چون بعدا گزینه های بیشتری داریم که از آنها بازدید کنیم.

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

ظهر

یک موتور سیکلت یا ماشین را با راننده برای یک روز اجاره کنید و کمی بیشتر به نقطه پر جنب و جوش و هنری کانگو (Canggu) بروید. این منطقه یک مکان عالی برای صرف ناهار است. غذا خوردن در یک رستوران در کنار زمین های برنج، با پانورامای سبز، آرامش بخش و هوای تازه در حالی که غذاهای بالیایی را امتحان می کنید، لذت بخش است. انتخاب های محبوب رستوران های Cloud 9 و Red Salt هستند.

آدرس و لوکیشن رستوران های Cloud 9 و Red Salt :

Cloud 9, Jalan Subak Canggu, Canggu, Kuta, Bali, +62 0812-3823-6185

Red Salt Cafe, Jalan Munduk Kedungu No.29, Pererenan, Mengwi, Bali, +62 0361 8482666

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

در کانگو (Canggu)، مزرعه های برنج با سواحل شگفت انگیز همسایه هستند. با یک نوشیدنی یا نارگیل تازه خنک شوید، و یا به سمت دریا بروید و موج سواری کنید. کانگو کمبودی برای آبگرم و سالن های ماساژ ندارد، همچنین با قیمت نسبتا ارزان تر از آن در کوتا میتوانید این خدمات را داشته باشید.

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

اواسط بعد از ظهر

نه چندان دور از کانگو ، معبد تاناه لوت (Tanah Lot) یکی از محبوب ترین نقاط جزیره بالی است که در کنار یک ساحل خیره کننده دیگر واقع شده است، ، این معبد دریایی سنتی نه تنها برای اهمیت فرهنگی آن، بلکه برای منظره ای پانوراما از دریای آبی درخشان، صخره های با شکوه و سبز آن مشهور و محبوب است.

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

بعد از ظهر وقت خوبی برای بازدید است زیرا بسیاری از گردشگران هنگام غروب خورشید برای بازدید می روند و محل شلوغ می شود. اما احساس نکنید که شما در یک صحنه شگفت انگیز گم شده اید زیرا بالی از نظر سواحل خیره کننده کمبودی ندارد که می توانید از همه آنها لذت ببرید.

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

نزدیک غروب

همانطور که وعده دادیم، سواحل فوق العاده ای هستند که از آنها به هنگام غروب خورشید در حالی که پاهای خود را روی شن و ماسه می گذارید و نارگیل تازه می نوشید، بازدید می کنید. شبه جزیره بوکیت (Bukit Peninsula) در جنوب بالی با زیباترین سواحل جزیره، تنها چند دقیقه از یکدیگر فاصله دارند. از ساحل پادانگ پادانگ (Padang Padang Beach) ، دیدن کنید که به ساحل عشق مشهور است. دیگر سواحل معروف برای موج سواری و یا استراحت شامل ساحل سنگی سولوبان (Suluban Beach) و ساحل بینگین (Bingin Beach) که بهشت موج سواری است، می باشد.

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

برای یکی دیگر از تجربه های فرهنگی منحصر به فرد  و منظره غروب آفتاب، به سمت معبد اولوواتو (Uluwatu Temple) بروید. منطقه این معبد محل بسیاری از میمون های بازیگوش است، اما در حالی که آنها زیبا و دوست داشتنی هستند، از اقلام خود مراقبت کنید، زیرا آنها به چیزهای درخشان و رنگارنگ چشم دارند. گردشگران می توانند به منطقه معبد وارد شوند و راهنماها با برخوردی خوب دربارۀ معبد، شیوه های فرهنگی و مراسم مذهبی توضیح خواهند داد. معبد اولوواتو اغلب میزبان اجرای رقص های سنتی در هنگام غروب خورشید است.

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

شب

برای شام دوباره در سمینیاک (Seminyak) توقف کنید، این محل در شب ظاهری کاملا متفاوت دارد، با بارهای شلوغ، رستوران ها و کلاب ها. اکثر آنها تا دیر وقت باز هستند. اگر شما علاقه مند به خرید در سمینیاک هستید می توانید همه چیز را از سوغات دست ساز محلی یدا کنید.

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

بسیاری از گردشگران عاشق لاپلانچا (La Plancha) هستند، یک بار ساحلی، با صندلی های انعطاف پذیر و نرم روی شن و ماسه ها. این بار هرچه شب تاریک تر می شود زنده تر می شود، با موسیقی زنده، دی جی، و رقص. برای گردشگرانی که ترجیح می دهند که فقط نوشیدنی داشته باشند و لذت ببرند متل مکزیکولا (Motels Mexicola) با فضای داخلی فوق العاده و غذاهای مکزیکی بی نظیر جمعیت زیادی را به خود جذب می کند.

آدرس و لوکیشن بار ساحلی لاپلانچا و متل مکزیکولا :

La Plancha Beach Bar & Restaurant, Seminyak, Badung Regency, Bali, +62 0878-6141-6310

Motel Mexicola, Kerobokan Kelod, Badung Regency, Bali, +62 (0361) 736688

سفر به بالی ، اندونزی
سفر به بالی ، اندونزی

سمینیاک (Seminyak) همچنین یک محل ایده آل برای اقامت در شب است، با بسیاری از استراحتگاه های لوکس و هتل ها که می توانید انتخاب کنید. برای رسیدن به فرودگاه از آنجا، کمتر از 30 دقیقه طول می کشد، بنابراین یک مکان ایده آل است. اگر شما دنبال هزینه کم هستید یا ترجیح می دهید یک مکان ساده تر انتخاب کنید، به کوتا (Kuta Beach) در همسایگی آن بروید و متل ها و هتل های ارزان قیمت انتخاب کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *