تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, ژاپن

گام به گام سفر به توکیو، شهر شکوفه‌های گیلاس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به توکیو

سفر به توکیو، شهری که نمی‌خوابد، رویایی دست نیافتی نیست. در صورتی که می‌خواهید به این شهر عجیب با فرهنگ شرقی و تکنولوژی نوین سفر کنید، تنها کافی است برنامه را بچینید و هزینه آن را کنار بگذارید. چرا که در ادامه این مقاله گام به گام سفر به توکیو را به شما معرفی می‌کنیم تا به رویایتان نزدیک‌تر شوید.

سفر به توکیو

سفر به توکیو، شهر شکوفه‌های گیلاس

سفر به توکیو، شهر شکوفه‌های گیلاس، از جمله سفرهای عجیب و خاطره‌انگیز خواهد بود. اگر به سنت و فرهنگ شرقی علاقه دارید و در عین حال تکنولوژی شما را شگفت‌زده می‌کند، سفر به توکیوی ژاپن را از دست ندهید. شاید بارهای شنیده‌اید که سفر به ژاپن، هزینه زیادی خواهد داشت. اما این مسئله چقدر صحت دارد؟ در ادامه مقاله، گام به گام سفر به توکیو را بررسی می‌کنیم.

برای سفر به توکیو برنامه‌ریزی کنید

احتمالا بارها در شبکه‌های اجتماعی، فیلم‌ها و سریال‌ها، شهرهایی مثل پاریس، لندن و نیویورک را تماشا کرده‌اید. اما سفر به شهرهای آسیای شرقی، کمی متفاوت‌تر خواهد بود. چرا که فرهنگ مردمان آسیای شرقی به همان اندازه که به فرهنگ ما نزدیک است، به همان اندازه نیز می‌تواند دور و عجیب باشد و همین مسئله میزان هیجان سفر را بیشتر خواهد کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بنابراین توصیه می‌کنیم حتما برای سفر به توکیو برنامه ریزی کنید. این برنامه ریزی شامل بررسی هزینه سفر به توکیو، دریافت پاسپورت، دریافت ویزای ژاپن، خرید بلیط هواپیما تهران توکیو رزرو هتل و بررسی جاهای دیدنی و برنامه سفر خواهد بود.

اگر تاکنون برای دریافت پاسپورت اقدام نکرده‌اید، حتما در جست‌وجوی آن باشید. پس از آن باید سراغ اخذ ویزای ژاپن بروید. معمولا برای اخذ ویزای ژاپن به کپی و ترجمه مدارک، عکس و تایید گواهی نیاز دارید. البته ناگفته نماند که امکان ریجکت شدن ویزا از سمت کشور ژاپن نیز وجود دارد و شما باید این مسئله را هم در نظر بگیرید. علاوه بر هزینه پاسپورت و ویزا، هزینه عوارض خروج از کشور را نیز به یاد داشته باشید.

سفر به توکیو

بلیط هواپیما تهران توکیو را رزرو کنید

پس از آن که ویزای توریستی ژاپن تایید شد، زمان آن است که برای مسیر و اقامت در توکیو برنامه‌ریزی کنید. خوشبختانه رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران توکیو بسیار آسان است و شما می‌توانید آن را به صورت اینترنتی تهیه کنید. با این حال اگر می‌خواهید در فصل‌های توریستی ژاپن، مثل فصل بهار و فصل شکوفه‌های گیلاس سفر کنید، حتما باید از قبل بلیط سفر خود را رزرو کنید.

پس از آن شما باید هتل مورد نظرتان را در توکیو انتخاب و آن را به مدت تاریخ اقامتتان رزرو کنید. بنابراین نیازی نیست که در آن شهر نسبتا گران در جست‌و‌جوی هتل باشید. چرا که شما می‌توانید به صورت آنلاین، هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

هزینه سفر به توکیو را در نظر بگیرید

در مرحله سوم برای سفر به توکیو، هزینه سفر را در نظر بگیرید. معمولا این هزینه شامل هزینه خورد و خوراک، خرید، بازدید از جاهای دیدنی توکیو و رفت و آمد در شهر است. اما چگونه می‌شود این هزینه‌ها را کاهش داد؟

معمولا رستوران‌های شهر توکیو به سه بخش غذاهای خیابانی، رستوران‌های ارزان یا متوسط و رستوران‌های لوکس تقسیم می‌شود. غذاهای خیابانی در توکیو طرفداران بسیاری دارد و تجربه خاصی برایتان خواهد بود. بنابراین نگران خوردن غذاهای خیابانی در شهر توکیو نباشید. رستوران‌های ارزان نیز که بیشتر سوشی و غذاهای دریایی سرو می‌کنند، می‌توانند باعث کاهش میزان هزینه‌هایتان شود.

بازدید از جاهای دیدنی توکیو همیشه به هزینه زیادی نیاز ندارد. برای مثال تماشای کوه فوجی، بازدید از پارک ملی نیکو، باغ‌های هاماریکیو، پل رنگین کمان، برج توکیو و بازدید و پیاده‌روی در سطح شهر، هزینه چندانی در بر ندارد و حتما رایگان است. اما تفریحات دیگری همچون کارائوکه، ورودی معابد، ورودی برخی از باغ‌ها، قایق سواری یا خرید از مراکز خرید توکیو، هزینه‌هایی در بر دارد.

سفر به توکیو

رفت و آمد در سطح شهر با تاکسی در شهر توکیو گران است. اگر می‌خواهید هزینه‌هایتان را کاهش دهید، توصیه می‌کنیم بلیط مترو، قطارهای درون شهری و اتوبوس تهیه کنید. همچنین کرایه دوچرخه نیز به کاهش میزان هزینه‌هایتان کمک بسزایی می‌کند.

علاوه بر این، اگر مدت اقامتتان کوتاه است، نیازی به خرید سیمکارت نیست. شما از این جهت نیز می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. یکی از مزیت‌های سفر به توکیو استفاده از وای ‌فای رایگان و سرعت بالای اینترنت است. بنابراین شما در هر کافه و رستورانی که وارد شوید، می‌توانید از اینترنت بسیار پرسرعت آن بهره‌مند شوید و از نقشه‌های آنلاین شهر نیز استفاده کنید.

برای بازدید از جاهای دیدنی توکیو برنامه داشته باشید

نکته آخر که بسیار اهمیت دارد این است که برای بازدید از جاهای دیدنی توکیو برنامه داشته باشید، در غیر این صورت در سفر سرگردان می‌شوید. پیش از هر چیز به این مسئله فکر کنید که به چیزی علاقه بیشتری دارید؟

برای مثال آیا تماشای باغ‌ها و طبیعت ژاپن شما را جذب می‌کند؟ آیا به انیمه، بازی و مانگای ژاپنی علاقه دارید؟ آیا می‌خواهید به کافه یا رستوران خاصی سر بزنید؟ یا می‌خواهید در کوچه و خیابان‌های شهر توکیو قدم بزنید؟ بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از سفر تمام این مکان‌ها را بررسی کنید و برای هر روز سفرتان برنامه داشته باشید. از این جهت سفرتان به یک سفر رویایی تبدیل خواهد شد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *