تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, گلستان, گیلان, مازندران

اگر شما هم دلتان برای سفر به شمال تنگ شده این مقاله را حتما بخوانید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به شمال

همه ما بارها بارها به شمال سفر کرده ایم و خاطرات خوشی را در ذهنمان ثبت کرده ایم اما میدانیم که چند ماهی است به دلیل شیوع ویروس کرونا (COVID-19) برای حفظ سلامت خود سفرهای خود را به زمان دیگری موکول کرده ایم. اما در حال حاضر با کنترل نسبی این ویروس و قرار گرفتن بیشتر مناطق در وضعیت سفید سفرهای داخلی رونق دوباره ای گرفته است اما باید نکاتی را رعایت کنید که بتوانید در طول سفر نیز از ابتلا به کرونا در امان بمانید به همین منظور تجربه یک گردشگر که در این بازه زمانی به سفر رفته است را در اختیارتان میگذاریم تا در سفر خود به شمال سرسبز و زیبای ایران با رعایت چند نکته ساده سفری به یاد ماندنی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

سفر به شمال

نکات سفر به شمال در دوران کرونا:

– نکات بهداشتی فردی و عمومی را در همه حال رعایت کنید؛ یکی از این نکات شستشوی مداوم دست ها با آب و صابون میباشد.

– بهتر است به صورت دسته جمعی در این دوران به شمال سفر نکنید و اگر تعدادی همسفر همراه خود دارید از سلامت کامل خود و همسفرانتان اطمینان حاصل کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

– الکل، ماسک، شیلد و دستکش فراموشتان نشود.

– اگر در زمان کرونا مسر به سفر به شمال هستید بهتر است فقط از جاذبه های طبیعی این منطقه همچون دریا، جنگل و رودخانه ها الذت ببرید چرا که تفرجگاه هایی همچون تله کابین ها، شهربازی و …امکان ابتلای شما را بیشتر میکند.

– مسلما شما هم تجربه اجاره ویلا در شمال را در گذشته داشته اید این نکته را مدنظر داشته باشید که باید در در ویلاهای اجاره ای که کد تایید فعالیت از وزارت بهداشت را دارند اقامت داشته باشید.

– شمال است و لذت نوش جان کردن جوجه کباب ذغالی پس بهتر است در این دوران وعده های غذایی را خودتان تهیه و آماده کنید.

و حتما مراقب بساط آتش خود نیز باشید چرا که این روزها شاهد آتش سوزی های گسترده در جنگل های ایران و جهان هستیم.

– این روزها فرصت بسیار خوبی است که به مناطق کمتر شناخته شده شمال کشور سفر کنید چرا که هم خلوت تر است و هم فرصتی بی نظیری برای کشف زیبایی های منحصر به فرد این مناطق است.

– پیش از صرف میان وعده و غذای اصلی خود حتما دستان خود را ضد عفونی کنید.

– درست است که کودکان به کرونا کمتر مبتلا شده اند اما همواره خردسالان نیاز به مراقبت بیشتری دارند پس نکات پیشگیری از کرونا را برای کودکان هم به خوبی و با دقت رعایت کنید.

بهتر است پیش از سفر در خصوص و محل اقامت خود تصمیم بگیرید.

همه ما بارها و بارها به شهرهای شمالی سفر کرده ایم و در ویلاهای اجاره ای شمال نیز اقامت لذت بخشی داشته ایم اما با توجه به شرایط این روزها باید در خصوص اجاره ویلا در شمال سخت گیر تر باشیم چرا که حفظ سلامتی خود و همسفرانمان اولویت اصلی ما در سفر است پس بدین منظور بهتر است همراه خود ملحفه و پتو شخصی همراه داشته باشید و حتما ویلا های دارای کد تایید فعالیت وزارت بهداشت را برای اسکان اجاره کنید.

سفر به شمال

برای اینکه بتوانید با صرف کمترین زمان و حفظ فاصله گذاری اجتماعی ویلا در شمال اجاره کنید پیشنهاد ما استفاده از سایت معتبر و امن اجاره اقامتگاه های غیر هتلی رنتی جا (Rentija) است. این سایت میزبان هوشمند گردشگران در سراسر کشور است و این امکان را برای مسافران فراهم کرده است که در هر هفت روزه هفته و در هر ساعت از شبانه روز بتوانند اقامتگاه های غیر هتلی در تمام شهرهای ایران با قیمتی مناسب به صورت آنلاین رزرو و اجاره کنند. اگر از سایت رنتی جا اقدام به اجاره ویلا در شمال و یا در هر شهر دیگر ایران کنید خیالتان راحت است که تمامی اقامتگاه های موجود در رنتی جا(Rentija.com) دارای کد تایید فعالیت از سوی وزارت بهداشت هستند و میزبانان مهمان نواز این سایت تمامی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا را به خوبی رعایت و اجرا میکنند از این رو دیگر میتوانید با خاطری آسوده نسبت به محل اقامت خود دل به جاده بزنید و راهی سفر شوید.

منبع : https://rentija.com

 

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *