تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
قشم

۵ دلیل برای اینکه سفر به قشم را انتخاب کنید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به قشم

جزیره قشم یکی از زیباترین نقاط ایران برای سفر است با این حال بسیاری از مسافران از آن غافلند و کمتر پیش می‌ آید که این جزیره را به‌عنوان مقصد سفرشان انتخاب کنند. اما تنها کافی است با بخشی از جذابیت ‌های این جزیره آشنا شوید تا بلافاصله بار سفر ببندید و بلیط تهران قشم خود را رزرو کنید. نزدیکی به بسیاری از جزایر بکر ایران، مراکز خرید لوکس، تفریحات آبی و… تنها گوشه‌ ای از جذابیت‌ های جزیره قشم برای مسافران است. اگر این‌ ها شما را قانع نکرده‌اند و دلایل بیشتری برای سفر به قشم می‌خواهید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

5 دلیل برای اینکه سفر به قشم را انتخاب کنید

فرهنگ و مهمان نوازی مردم قشم

مهمان‌ نوازی مردم جنوب زبانزد خاص و عام است و در واقع از اصلی‌ترین دلایلی که به جذابیت قشم نزد مسافران دامن می‌زند، خونگرمی مردمان این جزیره در برخورد با گردشگران است. به‌علاوه، این جزیره تنوع قومی بالایی دارد و آشنایی با آن‌ها از لذت‌بخش‌ترین تجربیات شما در سفر به قشم خواهد بود. می‌توانید پای صحبت مردمان جزیره بنشینید و از تعامل با آن‌ها به کوله‌بار تجربیات خود بیفزایید. علاوه بر این، مردمان جنوب کشورمان فرهنگی متفاوت از سایر نقاط آن دارند و حتی از نظر پوشش و آداب ‌و رسوم نیز نظیر آن را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. جنوبی ‌ها از نظر فرهنگ غذایی و خوراک‌ های خوشمزه نیز در هیچ کجای ایران نظیر ندارند. اگر بخت با شما یار باشد و بتوانید با آن‌ها هم‌سفره شوید، این مسئله را به‌خوبی درک خواهید کرد.

بازدید از جزایر اطراف قشم

اگر چه خود جزیره قشم جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی دارد اما جزایر اطراف آن مانند جزیره هرمز و هنگام به‌اندازه‌ای زیبا و بکر هستند که به هیچ عنوان نباید بدون بازدید از آن‌ها قشم را ترک کنید. از جزیره قشم به‌راحتی می‌توانید به این جزایر دسترسی داشته باشید و لحظات لذت‌بخشی را برای خود رقم بزنید. هدف بسیاری از مسافران از سفر به قشم، گردش در جزیره هرمز است. این جزیره زیبا با خاک ‌های سرخ و جاذبه ‌های بکر و دست‌نخورده‌اش شهرتی جهانی دارد و با آرامش بی‌بدیل خود مکانی عالی برای فرار از هیاهوی زندگی روزمره به‌حساب می‌آید. از دیگر جزیره‌ های اطراف قشم که مقاصد بسیار جذابی برای سفر به‌حساب می‌آیند، می‌توان به لارک و جزایر ناز اشاره کرد.

5 دلیل برای اینکه سفر به قشم را انتخاب کنید

تفریحات جذاب با سفر به قشم

همان‌طور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، تفریحات قشم از مهم‌ترین جذابیت ‌های این جزیره برای مسافران به‌شمار می‌آید. در کنار بازدید از بناهای تاریخی و اسرارآمیز قشم، با این تفریحات می‌توانید لحظات بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را در این جزیره تجربه کنید. مهم‌ترین تفریحات این جزیره عبارتند از:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • پرواز بر فراز آب ‌های نیلگون و زیبای خلیج همیشه فارس با پاراسل
  • ماجراجویی در اعماق آب ‌های خلیج فارس با غواصی در قشم
  • فلای بورد و هیجان و لذت پرواز در آسمان
  • تجربه سرعت و هیجان در پیست سافاری قشم
  • هیجان روی آب ‌های خلیج فارس با جت اسکی، شاتل‌سواری و بنانا
  • پرواز در پهنه آسمان با پاراگلایدر قشم
  • و….

خرید در قشم

چند سالی می‌شود که جزیره قشم به یک منطقه آزاد تجاری تبدیل شده و همین مسئله فرصت خرید کالاهای وارداتی با قیمت ارزان‌تر را برای مسافران این جزیره فراهم کرده است. علاوه بر این، جزیره قشم مراکز خرید زیادی دارند تا آن‌هایی که با هدف خرید به این جزیره سفر می‌کنند، دست پر و با رضایت خاطر آنجا را ترک کنند. از جمله مراکز خرید مهم قشم می‌توانید موارد زیر را نام برد:

  • بازارا دو دلفین درگهان برای خرید کالاهای قیمت مناسب و شیک
  • بازار مرجان قشم بهترین برای خریدهای عمده
  • بازار پردیس قشم برای خرید انواع لباس‌های مجلسی و سوغاتی
  • سیتی سنتر 1 و 2 قشم، از لوکس ترین مراکز خرید قشم
  • بازار قدیم قشم برای خرید لوازم خانگی ارزان
  • مرکز خرید ستاره و پردیس، بهترین گزینه برای خرید لباس ارزان در قشم

ماجراجویی در قشم

در صورتی که به ماجراجویی و خلو‌ت‌کردن با خودتان در طبیعتی بکر و آرام علاقه دارید، قشم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. علاوه بر جزایری که در آن‌ها جز حرکت لاک‌پشت‌ها و صدای آب خبری نیست، جزیره قشم تعداد زیادی بنای اسرارآمیز و مرموز دارد که بازدید از آن‌ها بی‌نهایت جذاب خواهد بود. سال‌هاست که افسانه‌های زیادی درباره وقایع عجیب و غریبی که در مکان‌های مختلف این جزیره رخ داده است، سخن گفته می‌شود. به‌عنوان مثال، خیلی‌ها عقیده دارند که دره ستارگان که با برخورد شهاب ‌سنگ به صخره‌ها به شکل امروزی‌اش درآمده، محل زندگی موجودات ماورالطبیعه است. جنگل‌ های حرا و جزایر ناز که زمان جزر و مد در آن‌ها مشخص نیست، از دیگر نواحی اسرارآمیز جزیره قشم به‌حساب می‌آیند.

5 دلیل برای اینکه سفر به قشم را انتخاب کنید

تجربه سفری ارزان به قشم با فلای تودی

جاذبه های جزیره قشم فراتر از حد تصورتان است و اگر این جزیره را برای سفر انتخاب کنید، هرگز از تصمیم‌تان پشیمان نخواهید شد. در مطلب حاضر در رابطه با 5 دلیل مهمی که بسیاری از مسافران را به سفر به قشم ترغیب می‌کنند صحبت کردیم. آنچه در این مطلب گفته شد تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این جزیره است و از آنجایی که «شنیدن کی بود مانند دیدن»، پیشنهاد می‌کنیم خودتان به این جزیره بروید و زیبایی‌های آن را از نزدیک لمس کنید. برای خرید بلیط هواپیما قشم همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه بسیار دلچسبی از سفر را برای شما رقم می‌زند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *