تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, جهانگردی, رپورتاژ آگهی

دلایلی که به شما ثابت می کنند سفر به لبنان بهترین سفر نوروزی ممکن است! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

لبنان کشور کوچکی است که هیچ کم و کسری ندارد! لبنان کشوری است که از هر لحاظ می توان آن را به عنوان یک مقصد گردشگری ایده آل معرفی کرد. به شما توصیه می کنیم که اگر اهل ماجراجویی هستید و اگر دلتان می خواهد که نوروز 99 را با یک دنیا حال خوب و یک عالمه انرژی مثبت و خاطره خوب شروع کنید، چمدانتان را جمع کنید و بهار امسال همراه با تور ارزان لبنان نوروز 99 راهی این کشور زیبا و جذاب بشوید تا ببینید که جواهر خاورمیانه چه جذابیت های بی نظیری برای عرضه به شما دارد!

سواحل لبنان متعلق به جهانی دیگر هستند!

لبنان آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارد و این همان آب و هوایی است که برای تجربه یک سفر ساحلی ایده آل است. لبنان سواحل بسیار خاص و جذابی دارد که یکی از دیگری زیباتر هستند و مطمئنا اگر شما هم از تفریحات ساحلی خوشتان بیاید، شیفته آن ها می شوید. حتی یک سری تفرجگاه های ساحلی نیز در لبنان وجود دارد که باب میل کسانی هستند که دلشان می خواهد کل روز را به جشن و تفریح بپردازند.

سفر به لبنان

غذاهای لبنان معرکه هستند!

غذاهای لبنانی در جهان مشهور هستند! از طرفی انواع و اقسام غذاهای بین المللی نیز در لبنان یافت می شود و این بدین معناست که شما با هر ذائقه ای که داشته باشید، می توانید غذاهای باب میلتان را در تور لبنان نوروز 99 میل کنید. جالب است که بدانید در سال 2016، بیروت را به عنوان بهترین شهر بین المللی دنیا برای امتحان کردن انواع و اقسام غذاها معرفی کردند و همین مساله نشان می دهد که غذاهای لبنانی تا چه اندازه لذیذ و همه پسند هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

سفر به لبنان

لبنان هم روزها و هم شب ها جذابیت دارد!

لبنان شب های سرزنده جالبی دارد و خوبیش هم این است که چه شما به دنبال شب نشینی های آرام باشید و چه دلتان بخواهد که شب هایتان با هیاهوی هرچه تمام تر به صبح برسد، در هر صورت شیفته لبنان خواهید شد.

سفر به لبنان

بیروت عزیزدردانه خاورمیانه است!

بیروت شهری دو لایه است. لایه اول لایه ای است که خارجی ها با سفر به بیروت آن را می بینند و لایه دوم لایه ای که خود مردم بیروت با آن آشنایی دارند. به شما توصیه می کنیم که اگر امسال همراه با تور نوروزی لبنان به بیروت سفر کردید، سعی کنید که لایه دوم را کشف کنید و حتما از توصیه های افراد محلی بیروت برای تفریح در بیروت بهره ببرید. جالب است که بدانید بیروت ترکیب جالبی از دنیای قدیم و جدید است و می توان گفت که در بیروت بهتر از هر شهر دیگری در جهان این مساله به تصویر کشیده شده است که زیبایی در تنوع است!

سفر به لبنان

لبنان مثل یک ماشین زمان است!

لبنان از خیلی از جنبه ها یک کشور مدرن به حساب می آید، اما با این حال یک کشور تاریخی نیز به حساب می آید. کافی است که در جاده های میان کوهستان های لبنان گشتی بزنید و از میان روستاهای آن عبور کنید تا ببینید که هنوز که هنوزه یک سری شهرها و روستاهای فنیقی، حمام های رومی و معابد رومی سر جای خودشان قرار دارند.

لبنان بهترین کشور دنیا برای تجربه تفریحات ماجراجویانه است!

اگر شما هم عاشق تفریحات هیجانی هستید و دوست دارید که نوروز امسال انواع و اقسام تفریحات ماجراجویانه را تجربه کنید تا برای شروع سال جدید آماده شوید، به شما توصیه می کنیم که شک نکنید و فرصت را برای سفر نوروزی به لبنان از دست ندهید.

در لبنان با مشکل زبان مواجه نخواهید شد!

مردم لبنان اکثرا به زبان های عربی، انگلیسی و فرانسه مسلطند. با این حساب اگر شما هم فقط آشنایی نسبی با زبان انگلیسی یا هر کدام از دو زبان دیگر داشته باشید، می توانید به راحتی آب خوردن منظورتان را به مردم لبنان برسانید. به هر حال محدودیت زبانی یکی از مسائلی است که باعث می شود سفر به یک سری از کشورهای دنیا سخت شود و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که در تور بیروت با مشکل خیلی جدی در این زمینه رو به رو نخواهید شد.برای رزرو تور لحظه آخری لبنان با آژانس هواپیمایی زیما سفر تماس بگیرید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *