تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


اروپا, ایتالیا

بهترین زمان سفر به میلان | Milan – Italy 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین زمان سفر به میلان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین زمان سفر به میلان ، سخن خواهیم گفت.

میلان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا بعد از رم می باشد. این شهر پر از جاذبه ها و دیدنی های شگفت انگیز است که در هر فصل زیبایی منحصر به فرد خود را دارند.

میلان پایتخت مد کشور ایتالیا ، مملو از شاهکارهای معماری و هنری می باشد. این شهر مکان ها و بناهای شگفت انگیزی دارد که شما از گشت و گذار شبانه روزی در این شهر، لذت خواهید برد.

اگر قصد دارید یک تعطیلات ساده در ایتالیا، داشته باشید، سفری به سیسیل یا توسکانی رزرو کنید. میلان، مانند نیویورک یا لندن، شهری پر از هیاهو و هیجان است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

میلان که خانه بورس اوراق بهادار و هفته مد ایتالیا و همچینین قطب پرشور زندگی شبانه، است، شباهت زیادی به دیگر شهرهای بزرگ بین‌المللی دیگر دارد؛ اما باید بدانید که تفاوت‌های ظریفی بین میلان و دیگر شهرها، وجود دارد. یکی از این تفاوت‌ها کالچو (calcio) و یا همان فوتبال است که شهر میلان، دیوانه‌وار، آن را به‌خصوص در استادیوم سن سیرو (San Siru) دوست دارد.

میلان همچنین شامل برخی از خارق‌العاده‌ترین مثال‌های هنر و معماری ایتالیایی است؛ از نقاشی دیواری مشهور «شام آخر» تا کلیسای جامع باشکوه شهر (magnificent Duomo). این شهر ، خانه بسیاری از نوابغ خلاق نیز بوده است؛ از طراحان خلاق وسایل چوبی (مبلمان) تا طراحان مد.

پس، اگر قصد خرید و جشن گرفتن تا زمانی که نا نداشته باشید، دیدن شاهکارهای فرهنگی و مزه کردن طعم‌های ایتالیایی از کاپوچینو تا بیسکویت‌های محلی، نوشیدنی‌های متعد و ریزوتو را دارید، میلان بهترین مقصد گردشگری برای شما است.

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول ، ما بهترین زمان های سفر به میلان در فصول مختلف را به شما معرفی می کنیم.

بهترین زمان سفر به میلان بر اساس آب و هوا

بهترین زمان سفر به میلان ، در ماه‌های آپریل تا می (۱۲ فروردین تا ۱۰ خرداد) یا سپتامبر تا اکتبر (۱۰ شهریور تا ۹ آبان) است. این ماه‌های پاییزی و بهاری، با فاصله از فصل دیوانه‌وار داغ گردشگری شهر، و فرار از آب و هوای گرم تابستانی، بهترین زمان سفر به میلان، محسوب می‌شوند.

ماه‌های نوامبر تا مارچ (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین)، فصل خلوت گردشگری میلان به‌شمار می‌آیند و از مشخصات این فصل زمستانی می‌توان به دمای میانگین بالا در محدوده ۴٫۴ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد، مه و شهری خالی از جمعیت، اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان بر اساس فصول

فصل بهار: ماه‌های آپریل تا می (۱۲ فروردین تا ۱۰ خرداد)

فصل بهار، زمان مناسبی برای سفر به میلان قبل از سرازیر شدن جمعیت در فصل تابستان، به‌شمار می‌آید. با وجود دمای میانگین حداکثری ۱۵٫۶ درجه سانتی‌گراد در طول روز و ۴٫۴ درجه سانتی‌گراد در طول شب در ماه آپریل (۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت)، هنور کمی از خنکی زمستان را می‌توانید حس کنید.

ماه می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) با میانگین دما در محدوده ۱۰ تا ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گراد، آب و هوایی گرم‌تر را تجربه می‌کند.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

فصل تابستان: ماه‌های ژوئن تا آگوست (۱۱ خرداد تا ۹ شهریور)

فصل تابستان، فصل داغ گردشگری میلان با آب و هوایی گرم همراه است. میانگین حداکثری ۲۶٫۷ درجه سانتی‌گرادی و وجود رطوبت در شهر، می‌تواند باعث شود گرمای بیشتری را حس کنید. وجود این گرما به همراه جمعیت متراکم توریست‌هایی که برای دیدن جاذبه‌های گردشگری، در خیابان‌ها صف کشیده‌اند، می‌توانند تجربه ناخوشایندی از میلان در تابستان را برای شما رقم بزنند.

دانستن این نکته بسیار مهم است که در ماه آگوست (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور)، شهروندان میلان نیز به تعطیلات می‌روند و ممکن است در این زمان از سال در شهر، بیشتر از ایتالیایی‌ها به توریست‌ها برخورد کنید.

اگر در ماه ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر)، شروع هفته مد آقایان، به میلان سفر می‌کنید، آگاه باشید که باید هتل خود را از چند ماه زودتر رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

فصل پاییز: ماه‌های سپتامبر تا اکتبر (۱۰ شهریور تا ۹ آبان)

فصل پاییز، یکی دیگر از فصل‌های مناسب سفر به میلان است. دما که در ماه سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۸ مهر) تا ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گراد و در ماه اکتبر تا ۱۵٫۶ درجه سانتی‌گراد افت می‌کند، برای مسافران، امکان گردش‌های دلپذیری در شهر را فراهم می‌کند.

نکته منفی بازدید از شهر در ماه اکتبر، بارش باران است. پس از ماه نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر)، اکتبر بیشترین نرخ بارش باران در طول سال را دارد، پس حتما برای سفر در این زمان از سال، چتر به همراه داشته باشید.

اگر در ماه سپتامبر، شروع هفته مد بانوان به میلان سفر می‌کنید، آگاه باشید که باید هتل خود را از چند ماه زودتر رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

فصل زمستان: ماه‌های نوامبر تا مارچ (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین)

برای رویارویی با زمستان و مه در میلان، حتما کت و لباس‌های گرم به همراه داشته باشید. دما در ماه نوامبر تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد و در ماه دسامبر تا فوریه، تا ۴٫۴ درجه سانتی‌گراد افت می‌کند. با وجود دمای ۱٫۱- و ۶٫۷- درجه سانتی‌گراد در طول شب، باید لباس‌های گرم مناسبی بپوشید تا از شما در مقابل سرما حفاظت کند.

اگر در ماه نوامبر به میلان سفر می‌کنید، حتما چتر هم به همراه داشته باشید، زیرا این ماه، پر باران‌ترین زمان سال است.

اگر در ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۹ اسفند) به میلان می‌آیید، به علت وجود رویداد هفته مد بانوان، حتما از چند ماه زودتر، هتل خود را رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

سفر به میلان بر اساس فستیوال‌ها و رویدادها

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل بهار

نمایشگاه مبلمان

نمایشگاه مبلمان ، رویدادی سالیانه در شهر میلان است که در ماه آپریل به مدت ۵ روز (۲۸ فروردین تا ۲ اردیبهشت) برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، آخرین طراحی‌های مبلمان و مصنوعات چوبی از سراسر جهان به نمایش گذاشته می‌شود. نمایشگاه مبلمان، بزرگ‌ترین نمایشگاه جهان در نوع خود، محسوب می‌شود.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

فستیوال هنری ناویجیلو (Art on the Naviglio)

فستیوال هنری ناویجیلو ، در اواخر ماه می و اوایل ماه ژوئن در فصل تابستان در میلان به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود. در این فستیوال، خیابان‌های نزدیک کانال ناویجیلو، تبدیل به یک مرکز سرگرمی می‌شوند. رویداد ناویجیلو که برای خوش‌آمدگویی به فصل تابستان، برقرار می‌شود با برنامه‌های متنوعی چون تئاترهای خیابانی، موسیقی فولکولور، رقص و غرفه‌های صنایع دستی هنرمندان همراه است.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل تابستان

هفته غذای میلان

هفته غذای میلان در ماه ژوئن، با برگزاری کنفرانس‌ها، ملاقات‌ها و شوهای آشپزی در سراسر شهر و همچنین امکان مزه کردن غذاهای متعدد و خوش‌طعم، ازجمله رویدادهای جذاب شهر پس از هفته مد در میلان به‌شمار می‌آید.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

 فستیوال فیلم میلان

فستیوال فیلم میلان ، رویدادی سالیانه در اواخر ماه سپتامبر و اوایل اکتبر، برای رقابت فیلم‌های کوتاه بومی، از سال ۱۹۹۶ در حال برگزاری است.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل پاییز

هفته مد بانوان در میلان

در هفته مد بانوان در ماه سپتامبر در شهر میلان، طراحان لباس از سراسر جهان، لباس‌های جدید خود را به نمایش می‌گذارند.

بهترین زمان سفر به میلان

بهترین زمان سفر به میلان

فستیوال موسیقی میلان

در فستیوال موسیقی میلان در اواخر ماه اکتبر تا اوایل ماه نوامبر، شهر شاهد اجراهای موسیقی بسیاری است.

بهترین زمان سفر به میلان

 

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل زمستان

هفته مد بانوان در میلان

در هفته مد بانوان در ماه فوریه در شهر میلان، طراحان لباس از سراسر جهان، لباس‌های جدید خود را به نمایش می‌گذارند.

فستیوال سن آمبورجیو (Festival of Sant’Ambrogio)

یک روز در سال، در تاریخ هفتم دسامبر (۱۶ آذر)، شهر میلان به جشن گرفتن برای سن آمبورجیو، می‌پردازد. خیابان‌های اطراف کلیسای سن آمبورجیو، با غرفه‌هایی از اجناس آنتیک و صنایع دستی پر می‌شوند و برنامه‌های متعدد اپرا و موسیقی در این کلیسا برگزار می‌شود.

بهترین زمان سفر به میلان

 

سفر به میلان بر اساس هزینه هتل‌ها

همان‌طور که در نمودار پایین مشاهده می‌کنید، ماه‌های زمستانی که فصل خلوت گردشگری در میلان به‌شمار می‌آیند، کمترین نرخ قیمت هتل‌ها را دارا هستند.

سفر به میلان

طبق گزارش رتبه‌بندی مسافرت جهانی ، شهر میلان ، 15امین مقصد گردشگری مقرون به صرفه اروپایی برای ماه عسل شناخته شده است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *