تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران

بهترین مقصدها برای سفر در بهار کجاست ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر در فصل بهار

در این مقاله از معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران در فصل بهار تصمیم گرفتیم تا بهترین مکان ها برای سفر در بهار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در این تعطیلات چند روزه بهترین منطقه را برای سفر خود انتخاب کنید.در ادامه با مجله گردشگری و سفر تاپ تراول همراه باشید

بهترین مقصدها برای سفر در بهار کجاست ؟

ییلاق سوباتان | بهشت گیلان

سوباتان در اصل نام ییلاقی در غرب لیسار در نزدیکی شهر تالش واقع در استان گیلان می باشد. ییلاق سوباتان از شمال به رودخانه زیبا و البته خروشان لیسار و از شرق به جنگل های دیدنی و انبوه تالش و از طرف جنوب به ییلاق های آسبومار جوکندان و از غرب به دریاچه زیبای نئور و ییلاق های اردبیل متصل می شود. این منطقه بکر و توریستی در ارتفاعات 1800 تا 1900 متری قرار دارد. سوباتان به علت قرار گرفتن در مسیر وزش باد هایی که از سمت شمال می آیند در تمامی فصل ها حتی فصل های گرم سال که در شهر های بزگ دمای هوا به شدت طاقت فرساست، دمای نسبتا خنکی دارد.

سوباتان کجاست؟


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پارک جنگلی سراوان رشت

پارک جنگلی سراوان بی شک طبیعتی زیبا و خیره کننده را هدیه می دهد که میتوانید لحطاتی خوش و بیاد ماندی را در این جنگل سپری کنید .

–  پارک جنگلی سراوان دارای امکانات نسبتا خوب و مناسبی برای گردشگران است که آن را به مقصدی محبوب برای خانواده ها و افراد در همه سنین تبدیل کرده است.

– دریاچه ی زیبا و رودخانه ی خروشان این پارک و تفاوت مهم آن با دیگر پارک های جنگلی می باشد که با جلوه های خود شما را بهت زده می کنند

این پارک در حدود 17 کیلومتری جاده رشت به تهران قرار دارد ، از ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﺮﺻﻪ ﻫﺎی ﺟﻨﮕﻠﯽ ﮔﯿﻼن می باشد که مجموعه ای کم نظیر از ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﺘﻨﻮع و نادر ﮔﯿﺎﻫﯽ ، ذﺧﺎﯾﺮ ژﻧﺘﯿﮑﯽ و ﭼﺸﻢ اﻧﺪازﻫﺎی بی نظیری را در خود جای داده است.

پارک جنگلی سراوان رشت

کاشان زیبا

کاشان شهر تاریخی و خوش عطر و بوی ایران یکی از قطب های گردشگری اصلی کشور محسوب می شود و سالانه مسافران داخلی و خارجی بسیاری با هدف بازدید از مراسم گلاب گیری به این شهر سفر می کنند. این شهر پر از جاذبه های گردشگری است که در فاصله های بسیار کمی در کنار هم قرار گرفته اند از همین رو در طول یک روز می توانید بیشتر جاهای دیدنی کاشان را ببینید.

مکانهای دیدنی کاشان

آبشار کبودوال ، تنها آبشار خزه ای ایران

آبشار کبودوال یکی از آبشار های تمام خزه ای دنیا است که از جاهای دیدنی گلستان به حساب می آید. این آبشار در اطراف دره ها و جنگل های زیبا قرار گرفته که می تواند تصویر خاصی از طبیعت برای تان ایجاد کند. آبشار کبودوال در ۴ کیلومتری جنوب شهر علی آباد کتول قرار گرفته است با اندکی فاصله گرفتن از شهر علی آباد کتول چشم های ما به یک سد پر آب می افتد و با فاصله گرفتن از سد وارد جنگل های پر درخت وارد می شویم.

آبشار کبودوال

شیراز با عطر بهار نارنج

این شهرستان به سبب جاذبه‌ های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند. سید علی خامنه‌ای -رهبر ایران- لقب سومین حرم اهل بیت در ایران را به این شهر نسبت داد.اگر قصد مسافرات در فصل بهار را دارید شیراز میتواند مقصد عالی و بی نظیر می باشد

جاهای دیدنی شیراز

دریاچه ویستان بره سر

استخر ویستان بره سر یکی از جاذبه‌ های طبیعی و جزو مناطق نمونه گردشگری منطقه خورگام محسوب می‌شود که در بهار و تابستان مورد توجه گردشگران وطبیعت‌گردان بی‌شماری از سراسر ایران است. این استخر با داشتن محیطی مفرح و سالم در دل جنگل، دارای گونه‌های مختلف از پرندگان، انواع آبزیان است. این دریاچه به‌طور طبیعی بر اثر زلزله به وجود آمده و آب از کوه‌های اطراف تامین می‌شود و دارای یک موقعیت عالی و مناظر چشم‌ نوازی است.

دریاچه ویستان بره سر

روستای استخرگاه

روستای استخرگاه از توابع بخش رحمت آباد شهرستان رودبار می باشد. این روستا در فاصله 35 کیلومتری از شهرستان رودبار و  75 کیلومتری شهر رشت ( مرکز استان گیلان ) قرار دارد. این روستای خوش آب و هوا در دامنه کوه درفک و در دل جنگل های سر به فلک کشیده قرار دارد.

روستای استخرگاه


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *