تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, متفرقه

در شهریور به کجا سفر کنیم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر در شهریور

اگرچه به پایان فصل تابستان نزدیک می‌شویم اما هنوز فرصت زیادی برای سفر رفتن خواهید داشت. بخصوص اینکه با نزدیک شدن به فصل پاییز، برخی از مقاصد ارزانتر خواهند شد چرا که جمعیت کمتری به سفر می‌روند و اصطلاح «های سیزن» دیگر معنا ندارد. بنابراین امکان اینکه بتوانید مقاصد محبوب سفر را در فصل شهریور با نرخ بهتری بگردید وجود دارد. می‌دانید بهترین مقاصد گردشگری خارجی در ماه شهریور کدامند؟ با ما همراه باشید تا به بررسی برخی مقاصد محبوب در آخرین ماه تابستان بپردازیم.

سفر ارزان به استانبول را تجربه کنید

شهریور یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به استانبول است. ماه شهریور یا سپتامبر در استانبول هوا کم کم رو به سرد شدن می‌رود. اما همچنان نه خیلی سرد است نه گرما و آفتاب تابستان را دارد بنابراین می‌تواند هوای متعادلی برای افرادی باشد که می‌خواهند در استانبول بگردند و از گرما بیزار هستند. از سوی دیگر، همچنان که از اواسط شهریور بگذریم، استانبول را خلوت‌تر خواهید دید چرا که سفر به این مقصد به دلیل بازگشایی مدارس و وارد شدن به فصل پاییز کمتر می‌شود. بنابراین می‌توانید به راحتی با خرید بلیط هواپیما استانبول به این مقصد سفر کنید و از جاذبه‌های گردشگری آن نظیر مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه، در خلوتی دیدن کنید.

سفر به استانبول

از جاذبه های دبی لذت ببرید

به طور کلی دبی مقصد گرمی است، بخصوص مرداد گرمترین زمان در این مقصد محبوب گردشگری محسوب می‌شود به طوری که ممکن است برخی روزها دمای هوا از 40 درجه نیز عبور کند. اما با پایان گرفتن فصل تابستان، از هفته اول شهریور به بعد، هوای دبی خنک‌تر می‌شود. هرچند در اینجا منظورمان از خنک بودن، سرما نیست بلکه قابل تحمل‌تر بودن دمای هوا است که در بالاترین حالت خود نیز کمتر از 40 درجه خواهد بود. در حقیقت، ماه سپتامبر تا آگوست (اواخر تابستان تا اواسط پاییز) بهترین زمان خرید بلیط هواپیما دبی و سفر به این مقصد زیبا است.
در این فصل می‌توانید بدون نگرانی از شدت دما، در خیابان‌ها قدم بزنید و آسمان خراش‌های زیبا و سر به فلک کشیده دبی را در هوای خوشایندتری ببینید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

سفر به دبی

سفر خاص به جزیره سانتورینی در یونان

سانتورینی یک مقصد رویایی در یونان است که با ساختمان‌‎های سفید و هتل ‌های خاص و متفاوتش شهرت دارد. این جزیره زیبا در یونان آب و هوای مدیترانه‌ای دارد، بدین معناست که تابستان گرم و خشک و زمستان مرطوب خواهد بود. در فصل تابستان سفر به سانتورینی محبوبیت بسیار بالایی کسب می‌کند که به دلیل هوای آفتابی و سواحل زیبای آن است. بسیاری معتقدند بهترین زمان سفر به سانتورینی برای لذت بردن از آفتاب بین ماه ژوئن تا سپتامبر است (خرداد تا اوایل شهریور).
اما در آخرین ماه تابستان، یعنی شهریور و شروع ماه سپتامبر، هوا کم کم خنک می‌شود و دما به 26 درجه و پایین‌تر از آن می‌رسد. همین آب و هوای خنک هم موجب می‌شود سانتورینی خلوت شود و این موضوع علاقه مندان به گشت و گذار در این جزیره شگفت انگیز را خوشحال می‌کند. در این زمان می‌توانید سفر ارزان به سانتورینی را تجربه کنید. در نظر داشته باشید سفر به یونان نیازمند ویزا خواهد بود، بنابراین بهتر است برنامه سفرتان را چند ماه جلوتر بچینید.

سفر به یونان

سفر به کرواسی مروارید دریای آدریاتیک

کرواسی از جمله مقاصدی است که بسیار دست کم گرفته شده است. پایتخت این کشور، شهر زاگرب، جاذبه های تاریخی و قدیمی متعددی از جمله کلیسا و موزه‌هایی دارد که می‌توانند تاریخ این کشور را به تصویر بکشند. همچنین در طول ماه سپتامبر فستیوال‌های متعددی در این شهر برگزار می‌شود که معمولا برای گردشگرانی که علاقمند به فرهنگ‌های جدید هستند، جذاب خواهد بود. به طور کلی، ماه سپتامبر یا شهریور بهترین زمان سفر به کرواسی و بازدید از شهرهای زاگرب و دوبروونیک است.
اگر در آخرین ماه تابستان به کرواسی سفر کنید هنوز شانس اینکه با قایق و کشتی از شهری به شهر دیگر تردد کنید، وجود خواهد داشت. همچنین قیمت‌ها و آفرهای ویژه‌ای برای هتل‌ ها و ریزورت ‌های لوکس پیدا خواهید کرد.

سفر به تفلیس در شهریور ماه

از جمله مقاصد گردشگری که برای ایرانیان نیاز به ویزا ندارد، سفر به گرجستان است که در میان شهرهای آن، تفلیس، پایتخت گرجستان محبوبیت بالاتری دارد. تفلیس شهر کوچکی است و جاذبه‌های متفاوت و ساده‌ای نیز دارد. تفلیس تابستان مطبوعی دارد و به پاییز که می‌رسد هوا کمی سردتر می‌شود، اما به اندازه‌ای نیست که نتوانید به بازید جاذبه های مطرح شهر بروید. به طور میانگین هوای تفلیس در اواخر تابستان و اوایل پاییز 22 درجه است که در شب‌ها دما کمتر می‌شود. بنابراین اگر شهریور را برای سفر به تفلیس انتخاب کردید حتما لباس گرم همراهتان ببرید.
از سوی دیگر، با سردتر شدن هوا سفر به تفلیس نیز کمتر شده و همین می‌تواند منجر به کاهش قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل تفلیس شود. بنابراین شانس اینکه سفری ارزانتر به این مقصد داشته باشید را خواهید داشت.

سفر آخر تابستان را از دست ندهید

با وجود به اتمام رسیدن فصل تابستان، زمان سفر رفتن هنوز به پایان نرسیده است. بسیاری از مقاصد گردشگری در آخر تابستان ارزانتر و خلوت‌تر هستند. بنابراین بهترین زمان برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌ها در خلوتی و به دور از هیاهو و شلوغی به شمار می‌رود. اگر بتوانید در آخرین ماه تابستان به سفر بروید، با آب و هوای متعادل‌تری در بسیاری از مقاصد گردشگری مواجه خواهید شد.
بنابراین مقصد مورد نظرتان را برای آخرین سفر تابستانی بیابید و سفرتان را آغاز کنید. شما می‌توانید بلیط هواپیما خارجی و هر هتلی را از طریق سایت فلای تودی تهیه کنید. فلای تودی مرجع آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل متنوع‌ترین گزینه‌ها و بهترین قیمت‌ها را در تمام مقاصد داخلی و خارجی به شما ارائه می‌دهد.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *