تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, سوئیس

سوغات کشور سوئیس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سوعات کشور سوئیس

در این مقاله از مجموعه مقالات جاذبه های سوئیس سراغ این کشور می رویم. در ادامه ی این مطلب به معرفی و بررسی سوغات کشور سوئیس خواهیم پرداخت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

سوئیس سرزمینی زیبا و پر از تفریحات هیجان انگیز است. سفر به سوئیس برای ما ایرانیان هزینه ی زیادی دارد و بی تردید افرادی که این کشور را برای سفر انتخاب کرده اند، دوست دارند که بهترین سوغات را خریداری کرده و با خود به همراه بیاورند. ما در این مطلب قصد داریم سوغات کشور سوئیس را به شما عزیزان معرفی کنیم، برای آشنایی با بهترین و به صرفه ترین سوغاتی ها برای خانواده و دوستان با مجله گردشگری تاپ تراول همراه شوید.

شکلات سوئیسی | Swiss Chocolate

شکلات های سوئیسی جزء باکیفیت ترین و مشهورترین شکلات های جهان هستند. پس یکی از بهترین سوغاتی های سوئیس قطعاً شکلات است. سوئیسی ها عاشق شکلات هستند و تغییرات مهمی در فرآیند شکلات سازی ایجاد کرده اند. مثلا سوئیسی ها برای نخستین بار به ترکیبات شکلات شیر افزودند و انواع گوناگونی از شکلات را تولید کردند. در سفر به سوئیس می توانید شکلات های خوشمزه را در اندازه ها و شکل های گوناگون بخرید و برای عزیزانتان ببرید. البته در طول سفر هم پیشنهاد می کنیم تا می توانید از این شکلات های خوش طعم و باکیفیت بخورید و لذت ببرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
سوغات کشور سوئیس
سوغات کشور سوئیس

پنیر سوئیسی | Cheese

علاوه بر شکلات یکی دیگر از سوغاتی های سوئیس که شهرتی جهانی دارد پنیر است. البته پنیر را نمی توان به راحتی جابجا کرد و شرایط نگهداری خاصی دارد. با این وجود، در صورتی که پروازتان زیاد طولانی نیست حتما از پنیرهای خوشمزه سوئیسی به عنوان سوغاتی با خود به خانه ببرید. پنیرهای سفت و خشکی هستند که زود خراب نمی شوند و می توانید آن ها را در کیف دستی تان هم قرار بدهید. اما پنیرهای نرم سوئیسی که بسیار هم لذیذ و خوشمزه هستند را باید در یخچال و جای خنک نگهداری کرد. با این وجود، تنوع پنیرهای سوئیسی بسیار بالاست و می توانید بعد از مشورت با فروشنده بهترین نوع پنیر را به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

ساعت سوئیسی | Swiss Watch

خب به یکی از مشهورترین  و نفیس ترین محصولات سوئیسی می رسیم. ساعت سوئیسی با کیفیت بسیار بالایی که دارد به عنوان محصولی لاکچری و شیک شناخته می شود و خیلی ها آرزوی داشتنش را دارند. در صورتی که شما هم از طرفداران ساعت سوئیسی هستید و همواره دوست داشتید یکی از این ساعت های شیک و زیبا را داشته باشید الان وقت مناسبی است. تا در کشور سوئیس و زوریخ هستید یکی از این ساعت ها را از کشور خاستگاه آن خریداری کنید. ساعت سازان سوئیسی سال هاست که در این زمینه فعال هستند و خیلی از فرآیندهای ساخت ساعت را به طور دستی انجام می دهند. همین موضوع یکی از علت های قیمت بالای ساعت های سوئیسی است. البته در صورتی که به فکر کیفیت و دوام و ماندگاری ساعت هستید و از پس هزینه اش هم برمی آیید در خرید این ساعت ها شک نکنید.

ساعت دیواری کوکو |  Cuckoo Clock

این ساعت های بامزه را به احتمال زیاد در خیلی از فیلم ها دیده اید. ساعت هایی بزرگ که به دیوار آویخته می شوند و پرنده ای کوچک و بامزه راس ساعت از ساعت بیرون می آید و کوکو می گوید! خب، باید بدانید که ساعت کوکو یکی از سوغاتی های سوئیس است و در این کشور می توانید این ساعت های دیواری را در اندازه ها و شکل های گوناگون ببینید. در صورتی که چه اصل این ساعت از جنس چوب ساخته خواهد شد اما امروزه قسمت عمده یا تمام بدنه ساعت از جنس پلاستیک و … است. البته شاید هنوز در فروشگاه های محلی بتوانید یک ساعت کوکوی چوبی اصیل سوئیسی پیدا کنید و به عنوان سوغاتی با خود همراه بیاورید.

سوغات کشور سوئیس
سوغات کشور سوئیس

اسباب بازی سوئیسی

در سفر به سوئیس و مخصوصاً در شهرهایی مثل زوریخ می توانید فروشگاه های اسباب بازی گوناگونی ببینید که به فروش اسباب بازی های سنتی سوئیس مشغولند. این اسباب بازی ها معمولا چوبی هستند و به طور دست ساز ساخته شده اند. اسباب بازی های سوئیسی در شکل های بسیار گوناگون و متنوع از عروسک چوبی گرفته تا گاو چوبی و … ساخته می شوند و به نماد و سمبل سوئیس تبدیل شده اند. این اسباب بازی ها یکی از بهترین سوغاتی های سوئیس هستند و می توانید آن ها را برای کودکان و همین طور بزرگترها به یادگار بیاورید. مطمئنا این اسباب بازی های چوبی که با ظرافت و هنرمندی ساخته شده اند بهترین یادگار سفر شما به سوئیس هستند.

چاقو سوئیسی |Swiss Knife

سوئیس در کنار شکلات و ساعت و … به چاقوهای باکیفیت و همه کاره اش شهرت دارد. چاقو سوئیسی در تمام جهان شناخته گردیده است و خیلی ها هستند که آرزوی داشتن یکی از این چاقوها را دارند. ابزار گوناگونی مثل چاقو، قیچی، پیچ گوشتی و … داخل این چاقوها جاساز خواهد شد و به طور یک چاقوی کوچک و جمع و جور و البته کاربردی درمی آید. بعد از فرصت استفاده کنید و حالا که در خاستگاه اصلی این چاقوها هستید یکی دوتا چاقوی سوئیسی خریداری کنید. این چاقوها تنوع زیادی دارند و شامل ابزارهای گوناگونی هستند که مسلما قیمت چاقو بر اساس تعداد ابزار و همین طور برند چاقو تفاوت پیدا می کند. این چاقوها برای کسانی که فنی هستند و همواره دست به آچارند و همین طور کسانی که عاشق سفرهای طبیعت گردی و ماجراجویانه هستند وسیله ای بسیار ضروری و بدردبخور است.

سوغات کشور سوئیس
سوغات کشور سوئیس

زنگوله | cowbells

شاید برایتان جالب باشد که یکی از سوغاتی سوئیس زنگو له های کوچکی است به طور جاکلیدی و آویز فروخته خواهد شد. این زنگوله ها در واقع زنگوله هایی هستند که به گردن گاوهای سوئیسی آویخته می شدند، اما امروزه به یکی از مشهورترین سوغاتی های سوئیس تبدیل شده اند. این زنگوله های بامزه و زیبا در شکل ها و اندازه های گوناگون هستند و در مقایسه با سوغاتی های دیگر قیمت بسیار ارزان تری دارند. پس تا می توانید از همین زنگوله ها به عنوان سوغاتی بخرید و با خود به خانه ببرید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *