تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
فرانسه

سوغات کشور فرانسه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سوغات کشور فرانسه

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول به معرفی سوغات کشور فرانسه خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

آشنایی با معروف ترین سوغاتی های فرانسه

با سفر به هر کشور یا شهری در صدد تهیه هدیه و یا سوغاتی برای آشنایان، اقوام و دوستان هستیم. یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه سوغاتی این است که اطلاعات کاملی در مورد سوغات همان شهر یا کشور مورد نظر داشته باشیم تا برای تهیه سوغاتی دچار مشکل نشویم. فرانسه کشوری بسیار زیبا ودیدنی است که سالیانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. کافیست به معروف ترین خیابان فرانسه یعنی شانزلیزه بروید تا بتوانید بهترین سوغاتی های فرانسه نظیر عطر و ادکلن، شیرینی ماکرون، مجسمه های اماکن دیدنی و عروسک های دیزنی را از آنجا تهیه کنید.

سوغات کشور فرانسه
سوغات کشور فرانسه

صابون

صابون های جنوب کشور فرانسه بسیار معروف ومرغوب می باشند. یک جعبه صابون با انواع رنگها و طرحهای مختلف که آنها را از جذابیت خاصی برخوردار کرده است می تواند یک سوغاتی جالب و دوستداشتنی برای آشنایانتان باشد . این صابون‌ها در رایحه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید با سلیقه خود آن‌ها را خریداری کنید.

سوغات کشور فرانسه
سوغات کشور فرانسه

عطر و ادکلن فرانسه

یکی از بهترین سوغاتی هایی که می توان از کشور فرانسه تهیه کرد، عطر و ادکلن هایی با بهترین رایحه هاست که در این زمینه و همچنین مد و فشن شهرت بسیاری دارد. شهر گرس (Grasse)  بهترین شهر فرانسه برای خرید عطر وادکلن می باشد .در شهر گرس می توانید بهترین نوع از عطرها وادکلن های دست ساز را تهیه کرده وبه عزیزانتان هدیه بدهید .در کشور فرانسه می توانید عطرهایی با برترین برندهای دنیا ببینید و بعنوان یک سوغاتی جذاب و لوکس برای اقوام خود ببرید. برند شانل Chanel؛ کریستین دیور Christian Dior؛ کارتیرCartier ؛ گرلینGuerlain ، گیونچیGivenchy، بالنسیاگا Balenciaga ،لانکوم پاریس Lancome Paris، هرمس Hermes ، کاچارل Cacharel و لاکوست Lacoste از معروف ترین برندهای فرانسه در تولید عطر و ادکلن است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
سوغات کشور فرانسه
سوغات کشور فرانسه

شیرینی ماکرون فرانسه

شیرینی ماکرون یکی از شیرینی‌های سنتی و مخصوص فرانسه است و به ماکرون پاریسی شهرت دارد. این شیرینی بسیار خوش طعم و زیباست و با یک بار چشیدن طعم آن، از طرفدار آن خواهید شد. ماکرون‌ها در پاریس مدل‌های مختلفی دارند و نحوه‌ی پخت آن در شهرهای دیگر نیز با یکدیگر متفاوت است. برای مثال در شهر آفیس شیرینی ماکرون از عسل، میوه و بادام درست می‌شود. ماکرون شهر مونت موریلون مشهورترین ماکرون فرانسه است و قدمتش به چندین دهه قبل بازمی‌گردد. همچنین دیگر شهرهای فرانسه هر کدام داستانی درباره تهیه این نوع شیرینی دارند. شما می‌توانید در سفر به پاریس به فروشگاهی مانند لادیورو یا قنادی فووچو سری بزنید و بهترین ماکرون را تهیه کنید، در مک دونالدهای فرانسه هم به همراه مک کافی شیرینی ماکرون در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. ماکرون در طعم‌های مختلف درست می‌شود که یک نوع آن ماکرون چای است که در تهیه‌ی آن از اسانس چای استفاده می‌کنند و همچنین طعم خامه وسط آن هم با اسانس‌های مختلف وجود دارد.

سوغات کشور فرانسه
سوغات کشور فرانسه

کلاه برت

کلاه برت یکی از افتخارات هر فرانسوی است. این کلاه که به صورت سنتی در کشور فرانسه تولید و یکی از نمادهای این کشور به حساب می‌آید در جنگ دوم جهانی به عنوان نشانه نیروهای نظامی ویژه این کشور به کار می‌رفت. اما از سال 1960 میلادی در سراسر جهان محبوب شد و مورد استفاده قرار گرفت که این موضوع باعث خوشحالی و غرور فرانسویان شد. این کلاه به دلیل شکل ظاهری اش به کلاه کج معروف است ومردان وزنان بسیاری از ان استفاده می کنند .کلاه برت یک هدیه بسیار زیبا ,جالب وارزان قیمت می باشد که نمادی از کشور فرانسه است و شاید دیدنش برای بسیاری از افراد جالب باشد. اگر نمی‌خواهید به دنبال هدیه‌ای گران قیمت مانند عطر و ادکلن باشید، و در عین حال هدیه‌ای تهیه کنید که نشانی از فرانسه باشد، کلاه برت فرانسه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب از سوغات کشور فرانسه باشد.

سوغات کشور فرانسه
سوغات کشور فرانسه

مجسمه برج ایفل

اگر می‌خواهید سوغاتی را برای عزیزانتان تهیه کنید که همیشه آن را نگه دارند، و یا به دنبال نمادی از فرانسه هستید که همیشه با دیدن آن خاطرات سفر به این کشور برایتان زنده شود، هیچ چیزی نمی‌تواند همانند مجسمه کوچکی از برج ایفل مناسب باشد. در سفر به فرانسه می‌توانید یکی از مجسمه‌های این برج را به عنوان هدیه و یادگاری تهیه کنید که هم نشانی از سفرتان به فرانسه باشد و همیشه نیز با دیدن آن به یاد سفر خود به پاریس بیفتید.

سوغات کشور فرانسه
سوغات کشور فرانسه

عروسک های دیزنی فرانسه

یکی از جاذبه های زیبای پاریس دیزنی لند است که برای کودکان و حتی بزرگترها بسیار جذاب خواهد بود و بنوعی نوستالژی است. حال اگر قصد دارید برای کودکان خانواده، سوغاتی تهیه کنید مطمئنا خرید شخصیت های کارتونی دیزنی انتخاب مناسبی است، که از آن ها استقبال بسیاری خواهد شد. شما برای تهیه این عروسک ها در خیابان شانزلیزه می توانید فروشگاه هایی را ببینید و هم در خود پارک دیزنی فروشگاه های وجود خواهد داشت.

سوغات کشور فرانسه
سوغات کشور فرانسه

پنیر فرانسوی

پنیرهای فرانسوی یکی دیگر از سوغات مهم و مورد استقبال مردم وگردشگران این کشور می باشد .پنیرهای بسیار خوشمزه ومتنوعی در فرانسه وجود دارد که از چشیدن انها لذت فراوانی خواهید برد .پنیر فرانسوی یا «فروماژ» (fromage) در سراسر کشور یافت می‌شود و تا جایی که بتوانید تصور کنید تنوع دارد. می توانید از این پنیرهای خوشمزه برای دوستان و آشنایانتان سوغاتی بیاورید تا آنها هم طعم لذت بخش این پنیرها را تجربه کنند .در فروشگاه های بسیاری می توانید انواع پنیرها را در بسته بندی های جالب ومتنوع خریداری کنید.

سوغات کشور فرانسه
سوغات کشور فرانسه


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *